Jos puhelimessa on Teams-appi, voiko siihen soittaa, vaikka se ei ole avattuna?
Kun tästä kämäsestä softasta ei löydy mitään asetuksia liittyen siihen, että jääkö se jotenkin taustalle vai ei.
Kommentit (8)
Teams on ehkäpä surkein toimisto-ohjelma, mitä on. Miksi siitä on ikään kuin kiusallaan pitänyt tehdä sellainen, että se toimii täysin eri logiikalla kuin kaikki muut?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä
No miten se sitten menee, kun jotkut valittaa, että on yrittänyt soittaa, mutta minulla ei ole näkynyt mitään puhelua, mutta jotkut kyllä ovat onnistuneet soittamaan...
Vierailija kirjoitti:
Teams on ehkäpä surkein toimisto-ohjelma, mitä on. Miksi siitä on ikään kuin kiusallaan pitänyt tehdä sellainen, että se toimii täysin eri logiikalla kuin kaikki muut?
Ettei vaan olisi joku virransäästö asetus tuolle äpille laitettuna..
Olet nyy pari viikkoa tätä kysynyt täältä. Soita työpaikkasi it-tukeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei vaan olisi joku virransäästö asetus tuolle äpille laitettuna..
Taustalla toimiminen: Jotkut puhelimet rajoittavat sovellusten toimintaa taustalla virran säästämiseksi.
Android: Avaa puhelimen asetukset > Akku > Virransäästötila ja varmista, että Teams-sovellusta ei ole rajoitettu.
iOS: Avaa asetukset > Yleiset > Taustasovellusten päivitys ja varmista, että Teams on sallittu.
No ainakin minulle usein soitetaan kun olen poissa töistä ja offline Teamsista. En tiedä, miksi tekevät niin.
Hmm... johtuukohan se, että puhelut ei tule läpi, siitä, että olen estänyt kaikki Teams-sovelluksen ilmoitukset?
Kyllä