Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos puhelimessa on Teams-appi, voiko siihen soittaa, vaikka se ei ole avattuna?

Vierailija
03.06.2024 |

Kun tästä kämäsestä softasta ei löydy mitään asetuksia liittyen siihen, että jääkö se jotenkin taustalle vai ei.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
2/8 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teams on ehkäpä surkein toimisto-ohjelma, mitä on. Miksi siitä on ikään kuin kiusallaan pitänyt tehdä sellainen, että se toimii täysin eri logiikalla kuin kaikki muut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä

No miten se sitten menee, kun jotkut valittaa, että on yrittänyt soittaa, mutta minulla ei ole näkynyt mitään puhelua, mutta jotkut kyllä ovat onnistuneet soittamaan...

Vierailija
4/8 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teams on ehkäpä surkein toimisto-ohjelma, mitä on. Miksi siitä on ikään kuin kiusallaan pitänyt tehdä sellainen, että se toimii täysin eri logiikalla kuin kaikki muut?

Ettei vaan olisi joku virransäästö asetus tuolle äpille laitettuna..

Vierailija
5/8 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nyy pari viikkoa tätä kysynyt täältä. Soita työpaikkasi it-tukeen.

Vierailija
6/8 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettei vaan olisi joku virransäästö asetus tuolle äpille laitettuna..

Taustalla toimiminen: Jotkut puhelimet rajoittavat sovellusten toimintaa taustalla virran säästämiseksi.

Android: Avaa puhelimen asetukset > Akku > Virransäästötila ja varmista, että Teams-sovellusta ei ole rajoitettu.

iOS: Avaa asetukset > Yleiset > Taustasovellusten päivitys ja varmista, että Teams on sallittu.

Vierailija
7/8 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin minulle usein soitetaan kun olen poissa töistä ja offline Teamsista. En tiedä, miksi tekevät niin. 

Vierailija
8/8 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... johtuukohan se, että puhelut ei tule läpi, siitä, että olen estänyt kaikki Teams-sovelluksen ilmoitukset?