Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiheesta on jo ollut juttua, mutta..

28.01.2007 |

.. Kysynpä nyt uudestaan, kun en ketjua enää löytänyt. Eli mitä on tämä loppuraskaudessa (39+1) esiintyvä järkyttävä reiden ulkosivun vihlominen? Käy niin kipeää ja viiltää, että meinaa jalka lähteä tosissaan alta pois ja aina ei voi vuoteesta nousta, kun on tämä inhottava viilto päällä.

Tätä tapahtuu usein silloin, kun vauva liikkuu. Ottaako siis hermoon vai mitä ihmettä? Tosi inhottavaa joka tapauksessa! Joku muistaakseni arveli sen olevan supistelua, mutta tästä ei ainakaan minun tapauksessani ole kyse. Osaisiko joku auttaa? :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli parina viimeisenä viikkona ihan samaa vaivaa, kun vauva etenkin ilta-aikaan aloitti kovemman liikkumisen, niin vähän väliä reiteen vihlaisi tosi kipeästi. Tosiaan meinas lähteä jalat alta jos oli seisaallaan... Eikä kyse ollut supistuksista, ilmeisesti vauva liikkuessaan painoi jonnekkin hermoon. Sulla varmastikin sama juttu.

Onnea loppuodotukseen =)

Vierailija
2/4 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla viikkoja kasassa 38+2 ja tänään tuohon vaivaan törmäsin. Todella meinasi mennä jalat alta aamulla. Itselläni tuntuu, ettei vaiva liity vauvan liikkumiseen, tulee ihan yllättäin! Hyvä kuulla, että muillakin on samanlaista vihlontaa. Kuulunee siis asiaan...

-Timbe-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi pojan pää oli alhaalla ja joka kerta kun liikutti sitä johonkin päin niin vihloi ja sattui niin mielettömästi!! Muutaman kerran tuli kotona pissatkin housuun tuon vuoksi! onneksi kotona :)

mutta loppu metrit häämöttää :) nauttikaa masuistanne vielä sen mitä voitte :D

T eppuliini, esikoinen 2v9kk ja kääkylä rv7

Vierailija
4/4 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin tuosta asiasta viel neuvolasta, että mitä mahtavat olla kun eivät periaatteessa tunnu millään tavoin supistuksilta...

Niin tää neuvolatäti oli sitä mieltä että (ainakin mun kohdallani) tuo kipu / viilto kohtaus johtuu juuri tuosta että vauva liikkuessaan painaa hermoon joka aiheuttaa ton kivun...

Ja mulla nuo kivut alkoivat kun vaavi rupes laskeutumaan, nyt vauva on jo niin alhaalla ettei mitään rajaa mutta nuo viiltomaiset kivut jatkuvat edelleen koska vauva pääsee vielä liikkumaan kun ei ole kunnolla kiinnittyny...

Jaksuja sulle!!! =)

Pöhkis RV 40+4 (tahtoo vauvan jo maailmaan) =D