Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostiko kukaan taas viime vkl kukkia "oikeasta" kukkakaupasta?

Vierailija
03.06.2024 |

Vai tuliko ostettua lähikaupasta tai marketista? Joskus säälittää kivijalka kauppojen omistajat. Eivät he pysty myymään kukkia millään Prisman tai Citymarketin hinnoilla.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan. Helteellä ei olisi kannattanut ylihintaisia kukkia hankkia.

Vierailija
2/70 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ollut mitään juhlia viime vkl enkä ostanut kukkia mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin parvekkeelle kukan amppeliin. Prismasta ostin, koska olen pienituloinen sinkku.

Vierailija
4/70 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta kalliita kukkia. Menkööt vaikka lähihoitajaksi jos työt loppuu.

Vierailija
5/70 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen kerran osti juhlaruusut lähikaupasta kun heillä oli isot ruusut myynnissä. Huomasin, että jopa ABC:lla oli hyvä valikoima isoja ruusuja. Kukkakauppojen alamäki on alkanut.

Juhlapaikassa pöytäkukkasetelma oli kukkakaupasta. Muista ruusuista en osaa sanoa.

Vierailija
6/70 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mä olisin ostanu kukkia kukkakaupasta? Ei mun 4 luokan lopettanu kukkia kaipaa. 

Vierailija
7/70 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain talvellakin hautajaisruusun kolme euroa halvemmalla Prismasta kuin kukkakaupasta paria vuotta aiemmin. 

Vierailija
8/70 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin! 7€ yksi ruusu

Vierailija
9/70 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin parvekkeelle kukan amppeliin. Prismasta ostin, koska olen pienituloinen sinkku.

Täällä oli paikallisella puutarhalla halvempia kuin Prismassa. Toki pitää ottaa huomioon sekin, että joka paikassa ei pääse puutarhalle yhtä helposti kuin tällaisessa pikkukaupungissa. Jos asuisin jossain pk-seudulla, niin saattaisin minäkin ostaa Prismasta kukat.

Vierailija
10/70 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan näyttävän kimpun Citymarketista 15€ panostuksella, vastaava maksaisi kukkakaupassa 75-100€. Eli cittari hoitaa jatkossakin. Prismasta saisi varmaan vielä edullisemmin mut en jaksa ajaa sinne asti.

Vierailija
11/70 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta kalliita kukkia. Menkööt vaikka lähihoitajaksi jos työt loppuu.

Sosiaali- ja terveysalan perustutkinnon laajuus on 180 osaamispistettä. Tutkinto muodostuu ammatillisista tutkinnon osista (145 osaamispistettä) ja yhteisistä tutkinnon osista (35 osaamispistettä).  

Osaamisalojen ammatillisista tutkinnon osista 130 osaamispistettä on pakollisia ja 15 osaamispistettä valinnaisia. 

Tavallisesti opiskelu kestää kolme vuotta. 

Vierailija
12/70 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isossa kukkatalossa ostin ruusukimpun. Kyllä kannatti taas.

Vierailija
13/70 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukkakaupoista osteta enää kuin hautajaiskukkia. Pienemmillä paikkakunnilla ainoa kukkakauppakin on siinä hautausmaan vieressä.

Vierailija
14/70 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan näyttävän kimpun Citymarketista 15€ panostuksella, vastaava maksaisi kukkakaupassa 75-100€. Eli cittari hoitaa jatkossakin. Prismasta saisi varmaan vielä edullisemmin mut en jaksa ajaa sinne asti.

Vale. Sadan euron kimppu on sitten jo todella suuri ja näyttävä, sellaisia ei cittari ole ikinä ämpäreistä myynyt. 

Vierailija
15/70 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet kukka, kenkä, lihakaupat jne ovat jäämässä historiaan. Harmihan se jotenkin on. Omassa nuoruudessa 1980-luvulla "pikkukauppoja" oli vaikka kuinka paljon. Asuin/asun Helsingissä.

Vierailija
16/70 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin, hautajaisiin ja kaksiin ylioppilasjuhliin. Pihakukat hain suoraan puutarhalta.

Vierailija
17/70 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vale. Sadan euron kimppu on sitten jo todella suuri ja näyttävä, sellaisia ei cittari ole ikinä ämpäreistä myynyt. 

Tämä. Jopa 75 e kimppu on noin näyttävä:

https://shop.interflora.fi/fi/fi/product/6

Vierailija
18/70 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain ihan Prismasta kun on lähellä. Oikea kukkakauppa on aivan liian kaukana.

Vierailija
19/70 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin, hautajaisiin ja kaksiin ylioppilasjuhliin. Pihakukat hain suoraan puutarhalta.

Lisään vielä että tämän vuoden puolella olen hakenut samasta kukkakaupasta kukat myös kaksiin aiempiin hautajaisiin ja lähettänyt sen kautta syntymäpäiväkukat 85-vuotiaalle.

Vierailija
20/70 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ostettua, ja kaksikin kertaa. Oikein olin tyytyväinen markettikimppuihin. Olisihan se ihana käydä kukkakaupassa sidotuttamassa kimppu mieleisistä kukistaan, mutta lompakko ei kestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi