Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisista aiheista keskustelette ensimmäisillä treffeillä?

Vierailija
03.06.2024 |

Viimeaikoina on käynyt usein niin että, saan paljon osumia Tinderissä, miehet pyytävät ulos.

Tapaamisen aikana kaikki on hyvin, puhutaan jopa että nähdään uudestaan, mies on innoissaan.

Mutta toista tapaamista ei tule. Luulen että vaikutan avoimelta ja syvälliseltä ja olenkin, mutta treffeillä olen aika varautunut.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit on tarkoitettu toiseen tutustumiseen. Jos olet kovin varautunut, sinuun on hankala tutustua.

Vierailija
2/10 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevään etenemisestä, perunan satonäkymistä, halpatuonti polkupyörien polkimien vääntymisestä.

Oikean ihmisen kanssa mistä vain ilman mitään outouden tunnetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheet ei ole oleellista vaan se, että osoitat kiinnostusta toiseen.

Mulla on tavismiehenä paljon kokemusta siitä, että huomaan naisen mikroeleistä, katsekontaktista ja keskustelusta että onko hän kiinnostunut.

Monesti kun nainen ei ole kiinnostunut niin huomaan sen siitä, että keskustelu muuttuu yleiseksi ajantappamiseksi.

Nainen voi kysyä esim että miten on treffailu mennyt ja puhutaan yleisesti deittailumaailmasta. Tämä on aina ollut selvä merkki että naista ei kiinnosta.

Silloin kun naista oikeasti kiinnostaa niin hän hymyilee, pitää tiivistä katsekontaktia ja pysyttelee fyysisesti lähellä.

Keskustelu ja kysymykset tähtäävät tutustumiseen eli nainen kysyy kaikkea mun elämään liittyvää.

Vierailija
4/10 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevään etenemisestä, perunan satonäkymistä, halpatuonti polkupyörien polkimien vääntymisestä.

Oikean ihmisen kanssa mistä vain ilman mitään outouden tunnetta.

Juu tiedän, kyllä sellaisiakin tapaamisia on ollut. Mutta sitten taas niitä toisenlaisia. Mietin josko se olisi sitten ollut aiheista kiinni.

ap

Vierailija
5/10 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen huomaa, että on kiinnostunut toisesta ja toinen sinusta. Jollei kiinnostusta ole, ei tule treffejä. Ei ole aiheesta kiinni. Pitää vaan treffailla monia, jotta löytää sen, kenen kanssa haluaa jatkaa.

6/10 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn enemmän niistä asioista, joista on keskusteltu Tinderissä. Jos esim. Mies on kertonut harrastavansa avantouintia, niin otan puheeksi sen. Ja että miten on vaikka kevät mennyt ja mitä suunnitelmia kesäksi. 

Mä olen huomannut ensitreffeillä, että yleensä mies ei kysele minulta paljoakaan siis ei ole kiinnostunut minun asioistani.

Mä olen ollut Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:

Ensitreffejä 32 

Annetut pakit 10

Saadut pakit 22 (joista joku 7-8 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut jatkaa tutustumista)

Eli ei ole kovin hyvin mennyt. Yleensä naisilla pitäisi olla niin päin, että nainen on pakkien antaja eikä saaja.

7/10 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Kysyn enemmän niistä asioista, joista on keskusteltu Tinderissä. Jos esim. Mies on kertonut harrastavansa avantouintia, niin otan puheeksi sen. Ja että miten on vaikka kevät mennyt ja mitä suunnitelmia kesäksi. 

Mä olen huomannut ensitreffeillä, että yleensä mies ei kysele minulta paljoakaan siis ei ole kiinnostunut minun asioistani.

Mä olen ollut Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:

Ensitreffejä 32 

Annetut pakit 10

Saadut pakit 22 (joista joku 7-8 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut jatkaa tutustumista)

Eli ei ole kovin hyvin mennyt. Yleensä naisilla pitäisi olla niin päin, että nainen on pakkien antaja eikä saaja.

!!!

Vierailija
8/10 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkien antaminen onkin vaikeaa. Miten kerrotte, että ihminen on ihan kiva, mutta vatsanpohjassa ei tunnu miltään eikä ihminen sytytä kummemmin? Eli edes se kliseinen ollaan-ystäviä ei kiinnosta. Tätä joutuu kertomaan liian usein ja on aina yhtä vaikeaa.

Vierailija
9/10 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselen miehen ammattia, koulutustasoa, työhistoriaa, matkusteluja jne. Tärkeimmät asiat siis läpi. Samalla voidaan juoda pari tuoppia.

Vierailija
10/10 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikka on minun suosikkini treffeillä. Pidän kunnon väittelyssä, ja haluan tietää, onko toinen puolesta vai vastaan. Turhat jännitteet katoaa, kun kysyy, että mitä mieltä olet esim. Donald Trumpista? Kannattaa mennä suoraan asiaan, ja vältellä jonninjoutavaa small talkia.