Onko 3-4 olutta joka päivä liikaa?
En juo kerralla koskaan tuon enempää, edes viikonloppuna, aina se on se 3-4, joinain harvoina päivinä en juo yhtäkään. Onko liikaa teidän mielestä?
Kommentit (40)
Sinun se pitäisi tietää. Minulle tuo olisi liikaa.
Kannattaa juoda välillä viiniä. Vaihtelu virkistää.
Onhan se ainakin teinille turhan paljon.
Onko 3-4 kaalikäärylettä päivässä liikaa
Jos on pakko juoda on sulla ongelma. Jos on pakko, niin pullonhenki käskee ja sinä lipität
3 7 on 21 ja 4*7 onkin 28, eli liikaa
Jos olutta käyttää oikeasti virvokkeena, kannattaa ainakin valita niitä parin % tuotteita.
Kaikki riskirajat paukkuu reilusti, eli todennäköisesti olet alkoholisti ja juomisesta seuraa ennen pitkää vakaviakin terveysongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ainakin teinille turhan paljon.
Täytin juuri 20v eli ei ole mulle ongelma sitten. Ap
Oli aika kun olisin ajatellut että ihan ok. Sitten kontrolli meni ja olin hetken aika huonossa hapessa.
Lopetin arkitissuttelun ja tajusin miten paljon se on syönyt mun voimavaroja ja jaksamista, esim yöunia häiritsemällä.
Olo on aivan eri kun on viikot ilman. Sitten alkoi jo viikonloppuna tehdä pahaa ne määrät. Ja väheni määrät pariin illassa.
Kyllä vieläkin tykkään juoda mutta suosittelen arkitörpöttelyn lopettamista. Ihan turhaan myrkyttää itseään ja pitää kroonista univajetta ja krapulaa.
Viikko tasolla aika paljon. Riskikulutuksen raja muistaakseni noin 16 annosta viikossa. Olis kyllä kiva tietää mitä ranskassa tai italiassa sanotaan riskirajoituksista.
Vierailija kirjoitti:
On se.
Terveisin maksasi.
Samaa mieltä kanssasi tässä asiassa.
t. Haima
Miten itse koet asian AP, ja kuinka se vaikuttaa elämääsi? Haitat/ hyödyt?
Kannattaa vaan lopettaa, kun on riski, että päädyt asunnottomaksi katuojaan.
Juuri sopivasti, mikäli vain muistat syödä kalakkunaa kyytipojaksi🦃😍
Liika on liikaa ja kohtuus on liian vähän.