Miksi avomiehen äiti on niin SAAKELIN HANKALA TAPAUS??
Lähtötilanne: On utelias ja arvostelee ihmisiä ulkoisen statuksen perusteella. Asetelma oli kärjistäen se, että omat vanhempani ovat köyhiä juntteja ja avomiehen vanhemmat rikkaita yrittäjiä/ kosmopoliitteja.
Miehen äiti sekaantui elämäämme joka tavalla, kaikissa muodoissa. Yrtti pitää 26v poikaansa talustushihnassaan. Yritti myös KAVEERATA minun kanssani ja suuttui jos en tekstaillut tarpeeksi usein jne. Sitten tuli pienimuotoinen välirikko, kun räjähdin ja sanoin että se ei käy.
Nyt olen yrittänyt olla suht etäinen mutta äärimmäisen kohteilias ja on niin vaikeaa. Salaa kai kadehtii minua koska olen korkeakoulutettu toisin kuin poikansa. Mutta toisaalta harmittelee, etten ole tarpeeksi hyvästä perheestä. Olen yrittänyt pitää normaalisti yhteyttä, mutta tilanne RASSAA, koska osoittaa mieltään eikä ole taas aikoihin ottanut yhteyttä. Kun soitin kuulumisia, lopetti puhelun lyhyeen eikä soittanut takaisin, kulunut jo monta viikkoa.
Että voi olla vaikea ihminen :/(
Kommentit (24)
Vierailija:
En ole täältä seuraa hakemassakaan. Ja mikäänhän ei todista, ettette " Te" olisi yksi ja sama kirjoittaja, vaikkapa Ap.13
En ole täältä seuraa hakemassakaan. Ja mikäänhän ei todista, ettette " Te" olisi yksi ja sama kirjoittaja, vaikkapa Ap.
13