Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi avomiehen äiti on niin SAAKELIN HANKALA TAPAUS??

Vierailija
28.01.2007 |

Lähtötilanne: On utelias ja arvostelee ihmisiä ulkoisen statuksen perusteella. Asetelma oli kärjistäen se, että omat vanhempani ovat köyhiä juntteja ja avomiehen vanhemmat rikkaita yrittäjiä/ kosmopoliitteja.

Miehen äiti sekaantui elämäämme joka tavalla, kaikissa muodoissa. Yrtti pitää 26v poikaansa talustushihnassaan. Yritti myös KAVEERATA minun kanssani ja suuttui jos en tekstaillut tarpeeksi usein jne. Sitten tuli pienimuotoinen välirikko, kun räjähdin ja sanoin että se ei käy.

Nyt olen yrittänyt olla suht etäinen mutta äärimmäisen kohteilias ja on niin vaikeaa. Salaa kai kadehtii minua koska olen korkeakoulutettu toisin kuin poikansa. Mutta toisaalta harmittelee, etten ole tarpeeksi hyvästä perheestä. Olen yrittänyt pitää normaalisti yhteyttä, mutta tilanne RASSAA, koska osoittaa mieltään eikä ole taas aikoihin ottanut yhteyttä. Kun soitin kuulumisia, lopetti puhelun lyhyeen eikä soittanut takaisin, kulunut jo monta viikkoa.

Että voi olla vaikea ihminen :/(

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vasta saat valittamisen aihetta anopistasi...

Vierailija
2/24 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika on ottanut puolisokseen fiksumman, kauniimman, koulutetumman jne. naisen kuin hän itse = anopilla huono itsetunto!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos poika löytäisi jostain jonkun köyhän juntin. Kuka lempo sellaista oikeasti pojalleen toivoo! Haloo.

Vierailija
4/24 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaksi tutkintoa, hyvä työpaikka, olen 25v. joten tuskin kauhean juntti olen, vaikkakin vanhempani ovat vaatimattomia.. Mutta vanhempiahan ei voi valita..anopin voi;) joten...

ap

Vierailija
5/24 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta köyhyys ja junttius ei ole tutkinnoista ja työpaikoista kiinni. Jos oikeasti olet juntista perheestä, eikä sulla ole varallisuutta, et ole mikään " saalis" ns. hyvän perheen pojalle. Karu totuus.

Vierailija
6/24 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olen

kaunis

koulutettu

menestyvä

normaali nainen

ja mieheni on

ruma

kouluttamaton

tyhmä

mutta rikas niin minä en ole saalis.. hanki nyt elämä:DDDDD

ap

Vierailija
7/24 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppia ei takuulla kiinnosta miten _kaunis_ olet tms. Häntä kiinnostaa se, millaisen suvun kanssa joutuu olemaan tekemisissä takiasi. Ja onko perheelläsi varallisuutta. Siinä ei sinun ulkonäkösi tai _menestyksesi_paljoa paina. Sitäpaitsi ne ominaisuudet voi olla myös varakkaan sivistysperheen tyttärellä, sinulla taas on ikuisesti ristinäsi köyhä tausta ja hävettävät vanhemmat. Tuskin siitä anopista on kiva miettiä tulevia häitäkään, jossa joutuu omille sukulaisilleen esittelemään sinun " vaatimatonta" sukuasi. Sinä yksinäsi et siinä paljon paina.

Pliis, grow up. Maailma on raaka ja näin se toimii.

Vierailija
8/24 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan tässä on tyhmä, tuskinpa ap ainakaan!!? Ja häitähän ei pidetä anopin esittelytilaisuutta varten! Vaikka sinä niin tekisit niin muut eivät!

Mistäs tiedät, kutsutaanko anoppia edes. Ap:lle tsemppiä ja 13 get a life, pliiiiis!

Vierailija
9/24 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nikottelee noita mainittuja asioita. Ehkäpä se juuri pelkää kaikenlaista tuollaista käytöstä, kun pojan vaimoke tulee junttitaustalla.

Ja käsi sydämellä naiset, haluaisitteko itse pojallenne mieluummin varakkaan vai köyhän vaimon, sivistyneestä vai junttisuvusta? Antakaas kun arvaan...

Vierailija
10/24 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan pojalleni kultaisen vaimon, suvusta viis. Onneksi minä olen niin sivistynyt, että ymmärrän niinkin yksinkertaisen asian, kuin että sukuaan ei voi valita.

Vierailija
11/24 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä varakas ja sivistynytkin voi olla kultainen, eihän ne ole toisiaan poissulkevia ominaisuuksia... Siinä vaan tulee noita ikäviä piirteitä vähemmän. Ja minä en todellakaan haluaisi lapselleni puolisoa junttisuvusta, oli sitten kuinka kaunis tahansa.

Vierailija
12/24 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap itse sanoi, että on köyhästä juntista suvusta. Minä sanoin, että se ei välttämättä ole anopin silmissä kiva juttu. Tämä on mielipiteeni - enkä takuuvarmasti ole mielipiteineni yksin. Ja ap ei myöskään vaikuta niin järin kultaiselta, hänhän haukkuu jo avauksessa anoppinsa hankalaksi.

13

Vierailija
13/24 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehensä ap haukkuu rumaksi, tyhmäksi ja kouluttamattomaksi. Onpa kultaisen ihmisen puhetta. Todella. Sellaista jota joka nainen haluaisi miniältään kuulla.

13

Vierailija
14/24 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

annapas olla jo!! ketään ei kiinnosta vuodatuksesi..

Vierailija
15/24 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tule, koska ei ole poikia. Joten sanontasi ontuu.

Ja tämä on kuule aihe vapaa, jonne kuka vaan saa kirjoittaa mielipiteitään, joten eipä päde argumenttisi siinäkään.

13

Vierailija
16/24 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on yrittäjissä paljon. Ihan hyviä ihmisiä ja monet mukavia, mutta ei ne silleen kulttuuriltaan eroa jostain siivoojista.

Vierailija
17/24 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siivoojiksi.

Vierailija
18/24 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä viitsi vaivautua jauhamaan samaa kliseetä, kömpelö " argumenttisi" on jo tiedossamme ja kukaan ei ole samaa mieltä kanssasi. Rakkaus ei katso rikkautta niinkuin joku osuvasti totesi.

Vierailija
19/24 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle kyllä heräsi näistä ap:n kirjoituksista sellainen kysymys mieleen, että miksi lemmossa hän on sellaisen miehen kanssa, joka on ruma, sivistymätön ja tyhmä? Ettei vain raha näyttelisi siinä tärkeää osaa?

Vierailija
20/24 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallisesta mukavasta perheestä. Varallisuuden mukana yleensä saa kasan kauheita sukulaisia jotka elävät laskelmoiden. Toivon lapsilleni kaikkea hyvää etenkin onnellisen ja tasapuolisen parisuhteen. Olen nähnyt montaa lajia tässä elämässä ja kurjimmat kokemukset ovat tulee ns. parempien ihmisten kanssa asioidessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä