Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi Mad Max sarjan elokuva Furiosa on teattereissa

Vierailija
03.06.2024 |

Kävin katsomassa ja oli todella hyvä. Mad Max Fury Roadin tasoa. Että George Miller on hyvä ohjaaja.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon parempi leffakokemus kuin dyynit.

Vierailija
42/63 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan ihan dinosaurus, mutta minä ainakin katselin sitä Fury Roadinkin lähinnä Tom Hardyn takia. Ei naiset vaan näytä yhtä hyviltä kuonokopassa, jotenkin liian alistavaa. Mutta Tom Hardy nahassa ja kuonokopassa, aika fain. Chris Hemsworth taas ei oikein ikinä ole toiminut meikäläiselle, aina ihan pöljästi castatty. Sen pitäisi näytellä jotain luxus-playboyta tai muuta vähän lipevää, mutta taitaa olla jo vähän vanha.

En odottanut Hemsworthilta paljoa mutta hän oli tässä loistava.

Paras roolisuoritus hölmönä pahiksena 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkistä! Pitääpä harkita josko saisi itsensä ihan leffaan asti. Seillä tosin on niin kovalla äänet, että joudun pitämään korvatulppia. Miten ihmisten korvat kestää sitä jyrinää? Esim. Dyynissä ei mitään jakoja että olisin voinut katsoa sen ilman korvien suojaamista. Ehkä pitää laittaa semmoiset keltaiset työmaakuulosuojaimet seuraavaksi ihan vain viestiksi.

Omassa teatterissa ei äänet tuntuneet kovilta. En tiedä onko sitten teatterikohtaista.

Vierailija
44/63 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen paras.

Vierailija
45/63 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ykkönen paras.

Itse olin vähän pettynyt ykköseen. Olin kyllä nähnyt kakkosen ja kolmosen ensin joten se saattoi vaikuttaa odotuksiin.

Vierailija
46/63 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminististä woke-paskaa. Ansaitusti yksi elokuvahistorian suurimmista flopeista.

Alilautapersulle tuli paha mieli kun naisesta kertovan elokuvan pääosassa oli nainen, lol! Enivei, jos jopa "Critical Drinker" tykkäsi, se ei todellakaan ole woke.

Kyllähän se kriittinen juoppokin muistaakseni vähän kummasteli, että miksi tämä elokuva piti tehdä.

Vierailija
47/63 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan menevä kesäleffa.. Ei mikään maailmanmullistava mestariteos, mutta hyvin tehdyt ja toteutetut toimintapätkät pelastivat. Vähän liikaa paistoi CGI läpi.. Iso osa Mad Maxeissä on kuitenki ollu toi toiminnan "raadollisuus" ja yleensä aika hellävarainen CGI joka toi esim Fury Roadin toimintaan paljon lisää.

Olisi voinut kyllä käyttää vähäsen enempi saksia ja leikellä turhaa maailmanrakentamista ja taustoittamista tuolta pois.. Fury Road kuitenkin oli jo aika pitkälle luonut Furiosalle taustatarinan ja toisto on aika tylsää.. Hemsworth varasti kyllä shown.

Vierailija
48/63 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan ihan dinosaurus, mutta minä ainakin katselin sitä Fury Roadinkin lähinnä Tom Hardyn takia. Ei naiset vaan näytä yhtä hyviltä kuonokopassa, jotenkin liian alistavaa. Mutta Tom Hardy nahassa ja kuonokopassa, aika fain. Chris Hemsworth taas ei oikein ikinä ole toiminut meikäläiselle, aina ihan pöljästi castatty. Sen pitäisi näytellä jotain luxus-playboyta tai muuta vähän lipevää, mutta taitaa olla jo vähän vanha.

Minä tykkään ensimmäisistä Mad Max -leffoista, kun katsoin Fury Roadin niin tuntui etten katso tuttua leffasarjaa ollenkaan koska Tom Hardy ei oo mun Mad Max, mutta ymmärrän kyllä valinnan, onhan Mel Gibson iäkäs mies eikä välttämättä jaksaisi tuollaista actionia tehdä enää😂

Vierailija
49/63 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hardy on ruma kumihuulinen vittusaatana, joka ei osaa näytellä pätkääkään.

Vierailija
50/63 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminististä woke-paskaa. Ansaitusti yksi elokuvahistorian suurimmista flopeista.

Alilautapersulle tuli paha mieli kun naisesta kertovan elokuvan pääosassa oli nainen, lol! Enivei, jos jopa "Critical Drinker" tykkäsi, se ei todellakaan ole woke.

Kyllähän se kriittinen juoppokin muistaakseni vähän kummasteli, että miksi tämä elokuva piti tehdä.

Ohjaajalla oli suunnitelmia tehdä tämä jo kun Fury Roadia tehtiin. 2010 hän kertoi että Mad Max: Fury Road and Mad Max: Furiosa kuvattaisiin samaan aikaa mutta se ei toteutunut.

Vierailija
51/63 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut varma ekasta trailerista mutta hyvä kun menin katsomaan.

Vierailija
52/63 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tom Hardy oli hyvä Fury Roadissa.

Vierailija
53/63 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon parempi leffakokemus kuin dyynit.

Erityylisiä leffoja joten ei kauheasti kannata vertailla vaikka mukamas scifiä ovat. Dyyneissä materiaalin ja maailman laajuus teki elokuvista jotenkin juosten läpi menneitä, kun taas Mad Maxeissä elokuvan keskipisteessä on enemmän toiminta ja vauhti, jota taas oli turhaan hidastettu pitkittämällä elokuvaa täysin turhalla hötöllä.

Vierailija
54/63 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan kun on katsottavissa kotona eli kun pystyy vuokraamaan netistä. En tykkää teattereista koska siellä on muita ihmisiä jotka rapistelee karkkipusseja ja teattereiden kuvanlaatu ei ole kummoinen. Kuvan koko on  isompi kuin televisiossa mutta musta on enemmänkin harmaata ym. Mun televisiossa paljon parempi kuvanlaatu. Mulle siis kuvanlaatu merkitsee enemmän kuin kuvan koko.

Vierailija
55/63 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa miehen seuraksi ja ihan hirveää pjaskaa. Mutta en kyllä tykkää tuon genren elokuvista muutenkaan, minusta se paljon ylistetty Fury Roadkin oli lähinnä tuskallisen tylsää ja huonoa katsottavaa. 

Vierailija
56/63 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemsworth on aivan mahtava

Vierailija
57/63 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ykkönen paras.

Itse olin vähän pettynyt ykköseen. Olin kyllä nähnyt kakkosen ja kolmosen ensin joten se saattoi vaikuttaa odotuksiin.

Varmaan sama ilmiö kuin monella terminaattoreissa, ensin katsottu vauhdikas action pläjäys T2 huikeilla efekteillä ja sitten katsottu T1 ja olipas se kökkö.

Vierailija
58/63 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tässäKin elokuvassa naispääsankari virheetön jonka ei tarvinut kärsiä juuri lainkaan ja osasi kaiken ja antoi vaivatta pahiksille köniin?

Vierailija
59/63 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tässäKin elokuvassa naispääsankari virheetön jonka ei tarvinut kärsiä juuri lainkaan ja osasi kaiken ja antoi vaivatta pahiksille köniin?

Ei todellakaan. Kärsimystä on.

Vierailija
60/63 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun Fury Road oli ehdolla parhaan elokuva Oscariin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän