Uusi Mad Max sarjan elokuva Furiosa on teattereissa
Kävin katsomassa ja oli todella hyvä. Mad Max Fury Roadin tasoa. Että George Miller on hyvä ohjaaja.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminististä woke-paskaa. Ansaitusti yksi elokuvahistorian suurimmista flopeista.
Alilautapersulle tuli paha mieli kun naisesta kertovan elokuvan pääosassa oli nainen, lol! Enivei, jos jopa "Critical Drinker" tykkäsi, se ei todellakaan ole woke.
Kuka tämä herra critcal drinker on - donnou, miksi hänen mielipiteellään olisi väliä - who cares.
Ei ehkä tarpeeksi psykoottinen valehtelija sun makuun.
Se edellinen on heittämällä yksi surkeimmista elokuvista, jonka olen katsonut 🤣
Vierailija kirjoitti:
Ulinapetterien kokoontumisajot taas vauhdissa :D :D
Miksi pahoitat mielesi jos joku on eri mieltä kanssasi? Onko sillä sinulle ihan oikeaa merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminististä woke-paskaa. Ansaitusti yksi elokuvahistorian suurimmista flopeista.
Alilautapersulle tuli paha mieli kun naisesta kertovan elokuvan pääosassa oli nainen, lol! Enivei, jos jopa "Critical Drinker" tykkäsi, se ei todellakaan ole woke.
Kuka tämä herra critcal drinker on - donnou, miksi hänen mielipiteellään olisi väliä - who cares.
Ei ehkä tarpeeksi psykoottinen valehtelija sun makuun.
Ahaa, siis sopivan psykoottinen valehtelija sun makuun.
Fury Road oli ainakin käsittämätöntä tykitystä. Joku Luis Bunuelin olis ollut kateellinen.
Onko tämä niitä "Merien Sota" -elokuvia?
Jos jossain leffassa on nainen pääosassa, nämä woke-papukaijat ympäri maailmaa antavat sille imdb:ssä huonot pisteet näkemättä, ihan vain kun joku sanoi, että se on woke-leffa.
Mutta jos jossakin leffassa on nainen pääosassa, mutta lisäksi mukana on karju, joka örinällään tasoittaa lisää maskuliinisuutta sisältöön, niin pistemäärä voi nousta.
Surkeita aikoja eletään, kun ei voi luottaa mihinkään arvioihin näiden lumihiutaleiden takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pahoitat mielesi jos joku on eri mieltä kanssasi? Onko sillä sinulle ihan oikeaa merkitystä.
Missä mä oon mieltäni pahoittanut? Sähän se just pahoitit, mä vaan nauran yliulinalle ja sulle :D :D
Vierailija kirjoitti:
Fury Road oli ainakin käsittämätöntä tykitystä. Joku Luis Bunuelin olis ollut kateellinen.
En pitänyt Fury Roadista, joten jätän tämänkin väliin. Pidän toimintaleffoista, mutta niissäkin on yleensä jokin juoni.
Vierailija kirjoitti:
Hassua, kaikki leffat joissa tuputetaan 'the message' agendaa floppaa kaikkialla muualla, mutta Suomi, suomalainen se tykkää kun oikein ajattelua taotaan päähän kerta toisensa jälkeen tuntikausia putkeen, ja kaikki woke-pätkät menestyy kohtalaisen hyvin. Markkina tosin on onnettoman pieni niin ei paljoa auta satojen miljoonien tuotanto- ja markkinointitappioita.
Mad Max - ilman Max:ia, heh. Miten vaan.
Ai sekö on woke jos nainen on pääosassa? Miehetkö vaan osaa ajaa autoa?
Olen varmaan ihan dinosaurus, mutta minä ainakin katselin sitä Fury Roadinkin lähinnä Tom Hardyn takia. Ei naiset vaan näytä yhtä hyviltä kuonokopassa, jotenkin liian alistavaa. Mutta Tom Hardy nahassa ja kuonokopassa, aika fain. Chris Hemsworth taas ei oikein ikinä ole toiminut meikäläiselle, aina ihan pöljästi castatty. Sen pitäisi näytellä jotain luxus-playboyta tai muuta vähän lipevää, mutta taitaa olla jo vähän vanha.
Vierailija kirjoitti:
Miten elokuva on wokea? Ohjaajalla oli suunnitelmia tehdä tämä jo 2015.
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan ihan dinosaurus, mutta minä ainakin katselin sitä Fury Roadinkin lähinnä Tom Hardyn takia. Ei naiset vaan näytä yhtä hyviltä kuonokopassa, jotenkin liian alistavaa. Mutta Tom Hardy nahassa ja kuonokopassa, aika fain. Chris Hemsworth taas ei oikein ikinä ole toiminut meikäläiselle, aina ihan pöljästi castatty. Sen pitäisi näytellä jotain luxus-playboyta tai muuta vähän lipevää, mutta taitaa olla jo vähän vanha.
En odottanut Hemsworthilta paljoa mutta hän oli tässä loistava.
Jos tykkäsit Fury Roadista niin pidät tästäkin. Miller on yksi parhaista toimintaohjaajista.
Tämä on kuvattu Australiassa vanhojen tyyliin
Millerin paras leffa on tietenkin Witches of Eastwick. GM on aina ollut woke joten haukkumasana se ei toimi.
Vaikuttaa kaupalliselta sonnalta.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa kaupalliselta sonnalta.
Sanoisin että Mad Max elokuvat ovat aika kaukana siitä.