Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Help!! :) mihin minä kuulun :)??

28.01.2007 |

Moi,olen 27-vuotias naisihminen,yhden lapsen äiti. Kolmessa vuodessa olen " onnistunut" (heh hee...) lihottamaan itseni 60kg:sta 100kg. Ja nyt tavoite olisi -yllätys,yllätys- pudottaa painoa. Kuudestakympistä en haaveilekkaan,jos edes 70kg asti joskus pääsisi... Mutta tärkeitnät olisi vain se painon vakaa aleneminen,hoppua minulla ei ole,ei esim tavoitetta,että kesäksi siihen ja siihen painoon.

Olen nyt viisi päivää vasta ollut dieetillä ja tarvin hurjasti tukea,se on aina ollut nimittäin ongelmana!! Yksin ja lohduttomana väännään naamaani kakkusia ja karkkia ;)

Kaverit ovat laihoja ja pitkiä,itse pieni ja pullea ja heistä ei siis tukea ole (harmittaa lähinnä se heidän kyvyttömyys tajuta yhtään missä mennään....). Mies löytyy,muttei tukea sieltäkään suunnasta.

Liikunta pitäisi alottaa myös. Ei kertakaikkiaan löydy oikein vain aikaa sille. Olenkin nyt jumpannut (VAIN!!ääks mua...) kolme-neljä kertaa viikossa sen kakkoselta tulevan jumpan (pe klo 15.05,nauhoitan digiboksille...) ja lapsen jaloissa pyöriessä sekin tahtoo välillä mennä harakoille.

Kävelyistä sauvoilla haaveilen,vieläkö sais siihen rohkeutta... Ainoo mahdollisuus siihen olisi nimittäin iltaisin 22-> ja (EI SAA NAURAA) pelkään kulkea pimeässä ja yöllä yksin... :(

Noh,nyt kuitenkin täältä vertais tukea kaipailisin ja vinkkejä,olen nyt vähentänyt syömistä ja korvannut aterioita Nutrileteillä. Olen myös lakannut syömästä karkkia.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule aluksi meihin kevyesti kesään- ryhmään... Itse ainakin laitan pitkälle prosessille pieniä välitavoitteita. Olemme aloittaneet uudelta vuodelta, joten jos joku muu ryhmä on aloittanut myöhemmin, niin toki voit mennä siihenkin... Ja sauvat vain mukaan ja lenkille. Pyydä joku kaveriksi, jotta ei pimeä pelota. Tärkeintä on kuitenkin muistaa, että ruokavalio laihduttaa liikunta ei niinkään.

2/2 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi avaus ilmestyy joka maanantai, johon sitten ilmoitellaan kukin vaakatulos omana punnituspäivänään ja pitkin viikkoa vaihdetaan kuulumisia muutenkin ;o)!!

Meitä laihduttaa ihan sekalainen, mutta mukava ja tsemppaava sakki eli tyyli on kaikilla oma..toiset laskee pisteitä, toiset kaloreita, jotkut vaan lisäävät liikuntaa ja syövät vähempi kuin ennen eli mukaan mahtuu ihan kaikki innokkaat pudottelijat ja tyyli on vapaa :o)!!

Lisäksi porukallamme on aivan mahtava " tilastotäti" Minlee, joka tekee taulokoita pudotuksistamme yms. eli jos innostut niin tulepa tutustumaan porukkaamme ja avauksiimme ;o)!!

körömölli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme