Työministeri Arto Satonen rohkaisee työttömiä töihin
Työ on kuitenkin parasta sosiaaliturvaa, kuten Kokoomus on toistuvasti todennutkin.
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Samoin valtiovarainministeri Riikka Purra
Fiiliksissä tästä! Sormet napsuivat, jalka löi tahtia ja pää nyökytteli musiikin tahtiin.
T. Menkää töihin -huutelija
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti pian myös pakottaa, loinen ei porkkanaa ymmärrä, keppiä siihen tarvitaan.
Ai, no kerro missä niitä luvattuja työpaikkoja on? Orpo lupasi 100 000. Ei ole näkynyt, työttömiä sen sijaan tullut lisää n 40 000.
Hanttihommat on paras keino, kun haluaa menettää itsekunnioituksensa.
Kyllä vain aina kun yrittäjä ei ota halukasta duunaria töihin niin yritykselle siitä lasku kannatetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti pian myös pakottaa, loinen ei porkkanaa ymmärrä, keppiä siihen tarvitaan.
Sä tarviit kepin sun anaaliin, väkisin
Otan mielelläni lihanuijan anaaliini, ei tarvitse väkisin työntää. Minulla on omat vaseliinitkin. T. Pekka
Vierailija kirjoitti:
Ei kenenkään tavoite elämässä ole maata tuilla.
Koskeeko tuo sama myös jaettavia yritystukia ja business Finlandin holtitonta rahan jakoa?
Fiksu pysyy pois työpaikoilta ja hölmöläisten hanttihommista.
Vierailija kirjoitti:
Arto on kova ukko.
Tyhmä se on, itse elää veronmaksajien rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arto on kova ukko.
Niinhän nekin jotka täällä itkevät tukiensa leikkauksista.
Hyvin on rohkaissut. 40000 uutta rohkeaa työtöntä vuodessa. Saavutus sekin!
Vierailija kirjoitti:
Arto on pesunkestävä porvari, eikä halua elättää ketään naista. Elää mieluummin puutteessa.
Homohan se on, sen tietää kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arto on pesunkestävä porvari, eikä halua elättää ketään naista. Elää mieluummin puutteessa.
Homohan se on, sen tietää kaikki.
Mistä tämä tieto?
Vierailija kirjoitti:
Alieeni kirjoitti:
Miksei rohkaise työnantajia sitten palkkaamaan sakkia töihin? Se nimittäin on se perimmäinen ongelma
Suomessa on liian kallista palkata työntekijä, ei niinkään ne palkat vaan kaikenmaailman sivukulut joita työnantaja joutuu maksamaan enemmän kuin palkkaa. Tähän tulisi tulla muutos. Mieluiten maksettaisiin parempaa palkkaa ja työntekijä olisi itse velvollinen järjestämään esim. lääkärikulut elikkä ottaisi vakuutuksen. Enemmän jokaiselle vastuuta elämästään, ei tässä missään Neuvostoliitossa enää olla.
Justhan Sipilä siirsi vuonna 2017 sivukulut työntekijöiden maksettavaksi.
Mihin?
Palkkaa maksava työnantaja pitäisi ensin löytyä.
Kun hakee, hakee, hakee hakee ja hakee eikä pääse, niin rohkaisen Artoa tunkemaan rohkaisunsa perseeseensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arto on kova ukko.
Niinhän nekin jotka täällä itkevät tukiensa leikkauksista.
Tuolla möhömaha ukolla ei ole ollut mitään järkevää sanottavaa.
Arto itse ei ole tehnyt päivääkään palkkkatöitä.
Työllisyyttä parantavia toimia tulee voimaan koko ajan. Pian aletaan siivota Marinin jälkiä.