Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikään lääke ei auta masennukseen

Vierailija
02.06.2024 |

Haluan vain kertoa.. Olen sairastanut masennusta noin 3 vuotta. Lääkärissä ravattu ja lääkkeitä kokeiltu, keskustelu apua ollut ja nyt voin sanoa että luovutan ammattilaisten avun suhteen. Kenenkään on turha sanoa että liiku tai syö terveellisesti.. Liikun, syön terveellisesti ja nukun hyvin. Kaikki peruspilarit on kondiksessa ja yritän kaikin voimin olla fyysisesti edes terve. Olen kokeillut essitalopram, ketipinor, sertralin, lamotrigin, aripiprazol, ja vielä pari joiden nimiä en edes muista. Viimeisin on ollut nyt Voxar ja olen pettynyt ettei mistää näistä ole ollut apua ja mitä kaikkea myrkkyjä mun keho on vastaanottanut turhaan tän kolme vuotta. Jotenkin on paha mieli miten paljon on syönyt kemikaalimömmöjä jotka maksaa ja jotka antavat sivuoireita. Ehkä taidan lopettaa lääkkeiden syönnin ja vaihtaa lääkekaappiin ravintolisiä ja vitamiinejä.  Onko joillakin samoja kokemuksia ja mikä on auttanut?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samat kokemukset, ei auttanut mikään. En osaa auttaa. Itse sitten luovutin ja jouduin eläkkeelle - no olen kuitenkin yhä hengissä.

Vierailija
2/3 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siihen mikään lääke auttaa mutta tuskin saat kumpaakaan. Omin luvin voit tehdä mitä haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psilot auttaa mutta Suomi tekee kaikkensa jotta niitä ei tänne tule, vievät lääketehtaiden lääkäreille kustantamat edut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi