Miksi jotkut naiset tatuoivat kulmakarvansa?
Nykyään taitaa olla todella yleistä tämä kulmakarvojen tatuointi?
Kommentit (38)
Riippuu ihmisestä! Jos on komea tai kaunis luonnostaan, niin näitä on turha miettiä. Ongelma on se, että todella harvoin nämä ulkonäön korjaukset tekevät henkilöstä oikeasti komeamman tai kauniimman. Asia on yleensä päin vastoin, että henkilöstä tulee rumempi, mitä hän oli ennen ulkonäön korjausta.
Vierailija kirjoitti:
Makunsa kullakin. Minusta taas on piristävää, että ihmisillä saa nykyään olla ihan omat luonnolliset kulmakarvansa, kun pari-kolme vuosikymmentä ne oli muotia nyppiä mahdollisimman kapeiksi. Kulmakarvat kiinnittävät huomiota silmiin ja antavat kasvoille ilmettä.
Harvoin niitä luonnollisia ja vahvoja kulmia Suomessa näkee. Ja ne tavanomaiset nykyään nähtävät palkkikulmat ovat peräisin kosmetologin penkistä tai meikkipussin antimista. Sen sijaan ihanaa, että palkkakulmamuoti on väistymässä ja luonnollisuus palaamassa.
No onhan siinä se, ettei niitä tarvitse meikillä tehdä. Säästyy sekin aika ja vaiva. Plus että näin helteillä meikit valuu helposti pois.
Nuo pysyy sentään jonkun aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ite piirsin tussilla. Tuli tosi hienot.
Minäpäs teinkin spray maalilla. Ne on hienot. Rajastin maalarinteipillä, mutta teippi oli vähän liian kapeita ja jäi valkoinen viiva siihen yläpuolelle. Mutta kulmat on komiat. Tinterissä on jo tuhansia tykkäyksiä eikä kerkeä mitenkään vastaamaan kaikille äijille. Muutaman 25-28 vuotiaan laatikkoleuan kanssa oon toki viestitelly.
N58
Vierailija kirjoitti:
Tässä on ap sulle, oiva esim. miten luonnollisen näköisestä naisesta tulee mallinukke tai animehahmo.
https://naisetlausunnot.eu/wp-content/uploads/2016/12/luonnollinen-look…
No, ei saa mikään mallinukke tai animehahmo. Vaan pikemmin nainen näytti ilman meikkejä rumasta ankan poikaselta ja meikkien jälkeen hänestä tuli joutsen!
Ensinnäkään, kaikilla ei ole kulmakarvoja luonnostaan, tai ne ovat hyvin harvat ja olemattomat. Tällöin henkilö saattaa joutua piirtämään kulmansa kynällä joka päivä. Kestopigmentointi tuo siis helpotusta arkeen.
Ja koska joku kuitenkin marmattaa, että kukaan mies ei tykkää näistä feikkikulmista niin kukaan itseään kunnioittava nainenhan ei välitä mitä joku mies ajattelee. :) tärkeintä on että itse on tyytyväinen lopputulokseen.
Mun kulmakarvat on luokkaa 3 läpinäkyvää hentoa karvaa ristissä. Eli ilman meikkiä ne eivät näy ollenkaan. Siksi meikkaan eli piirrän ne kevyesti esiin joka päivä, koska muuten näytän todella oudolta ja alienilta ilman kulmakarvoja.
Monesti olen harkinnut kestopigmentointia, mutta en ole ottanut koska a) en halua kierteeseen mikä syntyy siitä että väri haalistuu ja on pakko ottaa aina uusi b) koska ei ole ollenkaan omia karvoja, pelkään ettei näyttäisi hyvältä ja c) on sen verran rasvainen iho että tatuoidut viivat todennäköisesti leviävät eli taas näyttää rumalle.
Eiköhän suurimman osan syy ole sama, eli pigmentointi otetaan kun ei ole omia kulmia. Ei siksi että ne seuraisi jotain muotia. Itse olen aika ajoin harkinnut asiaa luokkaa 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkään, kaikilla ei ole kulmakarvoja luonnostaan, tai ne ovat hyvin harvat ja olemattomat. Tällöin henkilö saattaa joutua piirtämään kulmansa kynällä joka päivä. Kestopigmentointi tuo siis helpotusta arkeen.
Ja koska joku kuitenkin marmattaa, että kukaan mies ei tykkää näistä feikkikulmista niin kukaan itseään kunnioittava nainenhan ei välitä mitä joku mies ajattelee. :) tärkeintä on että itse on tyytyväinen lopputulokseen.
Mutta kenen takia nainen niitä kulmakarvoja sitten laittaa? Jos ei kerran nainen kunnioittaa itseään, niin eikö silloin hänelle sopisi parhaiten hyväksyminen itsensä sellaisenaan kuin on. Itse olen nainen ja en ole ikinä käyttänyt meikkiä tai mitään muutakaan, joka vaikuttaisi ulkonäkööni ja saisi minut näyttämään kauniimmalta. Olen hyväksynyt itseni juuri tällaisena kun olen. Minulla ei on myös olemattomat kulmat ja en välitä siitä, kunhan olen muuten terve.
N 33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kenen takia nainen niitä kulmakarvoja sitten laittaa? Jos ei kerran nainen kunnioittaa itseään, niin eikö silloin hänelle sopisi parhaiten hyväksyminen itsensä sellaisenaan kuin on. Itse olen nainen ja en ole ikinä käyttänyt meikkiä tai mitään muutakaan, joka vaikuttaisi ulkonäkööni ja saisi minut näyttämään kauniimmalta. Olen hyväksynyt itseni juuri tällaisena kun olen. Minulla ei on myös olemattomat kulmat ja e
Minkä takia värjätä ja kammata/laittaa hiuksiakaan, saati pukeutua hyvin? Suihkussakaan ei tarvitsisi käydä joku päivä, luonnollinen olotilammehan on hien ja kaiken muun haju. ;)
Eli eiköhän iso osa ihmisistä ehosta itseään pääasiassa itseään varten, koska se että näyttää omasta mielestä hyvältä kohottaa mielialaa ja saa olon pirteämmäksi.
No, minäpä vastaan sinulle ap!
"Miksi jotkut naiset tatuoivat kulmakarvansa?"
Miehiä varten tietysti!
"Nykyään taitaa olla todella yleistä tämä kulmakarvojen tatuointi?"
On! Koska naiset kilpailevat kuka heistä saa kiinnitettyä komeimman miehen huomion itseensä!
Vierailija kirjoitti:
Miehiä varten tietysti!
On! Koska naiset kilpailevat kuka heistä saa kiinnitettyä komeimman miehen huomion itseensä!
Mitäpä kaikkea 🤗 naiset eivät tekisi meidän miesten 💪 takia 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kenen takia nainen niitä kulmakarvoja sitten laittaa? Jos ei kerran nainen kunnioittaa itseään, niin eikö silloin hänelle sopisi parhaiten hyväksyminen itsensä sellaisenaan kuin on. Itse olen nainen ja en ole ikinä käyttänyt meikkiä tai mitään muutakaan, joka vaikuttaisi ulkonäkööni ja saisi minut näyttämään kauniimmalta. Olen hyväksynyt itseni juuri tällaisena k
Minkä takia värjätä ja kammata/laittaa hiuksiakaan, saati pukeutua hyvin? Suihkussakaan ei tarvitsisi käydä joku päivä, luonnollinen olotilammehan on hien ja kaiken muun haju. ;)
Eli eiköhän iso osa ihmisistä ehosta itseään pääasiassa itseään varten, koska se että näyttää omasta mielestä hyvältä kohottaa mielialaa ja saa olon pirteämmäksi.
Varmaan silikonit rintoihin ovat myös naisten tapa kohottaa mielialaa. Eihän naiset silikoni rintoja hae miehiä varten vai mitä?
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa näyttää Frankensteiniltä, niin mikäs siinä! Mutta turha sitten on itkeä, jos kaikki muut pitää sua rumana.
Kamalaa, että tämä Pinsku aivopesee nuoria tyttöjä näyttämään freekeiltä! Kaikki nuo lävistykset, vahvat meikit, hiusten pidennykset ym.
Oliko tuolla videolla jokin filtteri, kun kasvot olivat välillä kapeammat ja suipot, kun taas välillä leveät ja neliömäisemmät?
No mitäpä luulisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kenen takia nainen niitä kulmakarvoja sitten laittaa? Jos ei kerran nainen kunnioittaa itseään, niin eikö silloin hänelle sopisi parhaiten hyväksyminen itsensä sellaisenaan kuin on. Itse olen nainen ja en ole ikinä käyttänyt meikkiä tai mitään muutakaan, joka vaikuttaisi ulkonäkööni ja saisi minut näyttämään kauni
No ehkä ne isojen pallorintojen ottajat. Mutta jos ei ole rintoja ollenkaan, monet naisten vaatteet eivät istu, joten syy silikonien ottoon ei ole miesten huomio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako niitä mitenkään pois?
Pigmentointi haalistuu pois noin vuoden jälkeen.
Itselläni otettu 7v sitten eikä ole haalistuneet
Vierailija kirjoitti:
Makunsa kullakin. Minusta taas on piristävää, että ihmisillä saa nykyään olla ihan omat luonnolliset kulmakarvansa, kun pari-kolme vuosikymmentä ne oli muotia nyppiä mahdollisimman kapeiksi. Kulmakarvat kiinnittävät huomiota silmiin ja antavat kasvoille ilmettä.
Minä olen vaalea ja kulmakarvani ovat niin värittömät ja luonnostaan kapeat ettei niitä melkein näy. Ikinä en nypi niitä. Enkä myöskään meikkaa kulmia, koska en sitten näytä itseltäni. Pelkkää ripsiväriä käytän. Hassua olisi lätkäistä tähän naamaan jotkut puskat tai tatuoidut palkit.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä varten tietysti!
Tähän kommentoin, että minulla on pigmentoidut kulmakarvat, koska itse piirtämällä menivät aina pieleen ja rasvaisen ihon vuoksi tulivat päivän mittaan söhryisiksi. Pigmentoinnin jälkeen (2 vuotta sitten) minulla on ollut helppoa ja kulmakarvat aina siistit. Miehen vuoksi näin en tehnyt, sama mies ollut 50 vuotta, oma ikäni 75 v.
Markkinamiehet osaa nyhtää naisilta rahat pois ties millä kotkotuksilla. Siksi. Ei tarvitse kuin sanoa että näin voit korostaa persoonallisuuttasi, vain 100€, niin jo on kohta miljoona yhtä persoonallista naista valittamassa, kun palkka ei nykyään riitä mihinkään.