Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset tatuoivat kulmakarvansa?

Vierailija
02.06.2024 |

Nykyään taitaa olla todella yleistä tämä kulmakarvojen tatuointi?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm? Riippuu henkilöstä alakerran naapurin naisella on järkyttävät mustat kulmakarvat, vaikka hän itse on platinablondi!

Vierailija
2/38 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska wt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tatuoinut perskarvani

Vierailija
4/38 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kulmakarva-buumi, olkoot ne tatuoidut tai muulla tavalla tehdyt, näyttävät tosi järkyttäviltä. Ei sovi naamaan sitten yhtään. 

Vierailija
5/38 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Kulmien nahka valahtaa alemmas vanhempana?

Vierailija
6/38 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa näyttää Frankensteiniltä, niin mikäs siinä! Mutta turha sitten on itkeä, jos kaikki muut pitää sua rumana.

Vierailija
7/38 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm? Riippuu henkilöstä alakerran naapurin naisella on järkyttävät mustat kulmakarvat, vaikka hän itse on platinablondi!

Blondille harvoin sopii mustat kulmat. Ellei hänellä oli jumalattaren kasvot.

Vierailija
8/38 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite piirsin tussilla. Tuli tosi hienot.

Vierailija
9/38 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makunsa kullakin. Minusta taas on piristävää, että ihmisillä saa nykyään olla ihan omat luonnolliset kulmakarvansa, kun pari-kolme vuosikymmentä ne oli muotia nyppiä mahdollisimman kapeiksi. Kulmakarvat kiinnittävät huomiota silmiin ja antavat kasvoille ilmettä.

Vierailija
10/38 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako niitä mitenkään pois?

Vierailija
11/38 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa näyttää Frankensteiniltä, niin mikäs siinä! Mutta turha sitten on itkeä, jos kaikki muut pitää sua rumana.

Kamalaa, että tämä Pinsku aivopesee nuoria tyttöjä näyttämään freekeiltä! Kaikki nuo lävistykset, vahvat meikit, hiusten pidennykset ym.

Vierailija
12/38 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brežnev on nyt suosittu naisten keskuudessa.

Vierailija
13/38 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt, tulee mieleen koira elokuvasta Beethoven 🙃

Vierailija
14/38 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pigmentointi haalistuu pois noin vuoden jälkeen.

Vierailija
15/38 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makunsa kullakin. Minusta taas on piristävää, että ihmisillä saa nykyään olla ihan omat luonnolliset kulmakarvansa, kun pari-kolme vuosikymmentä ne oli muotia nyppiä mahdollisimman kapeiksi. Kulmakarvat kiinnittävät huomiota silmiin ja antavat kasvoille ilmettä.

Luonnolliset kulmakarvat ovatkin hyvät. Nämä leveäksi ja tummaksi värjätyt ovat kamalia.

Vierailija
16/38 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa, että tämä Pinsku aivopesee nuoria tyttöjä näyttämään freekeiltä! Kaikki nuo lävistykset, vahvat meikit, hiusten pidennykset ym.

Oliko tuolla videolla jokin filtteri, kun kasvot olivat välillä kapeammat ja suipot, kun taas  välillä leveät ja neliömäisemmät? 

Vierailija
17/38 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on ap sulle, oiva esim. miten luonnollisen näköisestä naisesta tulee mallinukke tai animehahmo.

https://naisetlausunnot.eu/wp-content/uploads/2016/12/luonnollinen-look…

Vierailija
18/38 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pigmentointi haalistuu pois noin vuoden jälkeen.

Ei varmaan haalistu kokonaan pois. Sitten näkyykin näitä "ihania" sinisiä ja oransseja kulmakarvoja leideillä.

Vierailija
19/38 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla tavalla haluaisin omani tatuoida tai microbladingiin hakeutua, mutta ne on kalliita ja haalistuvat ajan kanssa pois. Omani ovat siis vaaleat, minua ei kulmakarvageeneillä siunattu kun eivät edes kauheasti kasvaneetkaan ja tietenkin teiniajan nyppiminen näkyy (himskatin ysärimuoti.. miksi lähdin mukaan). Kauppojen väritkään eivät pysy kun pari päivää 

Vierailija
20/38 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian ruma rakkauteen? -ohjelmassa alopeciasta kärsivällä naisella oli tatuoidut kulmat, kun kulmakarvat oli kaikki lähteneet. En olisi huomannut, jos ei olisi kertonut.

Tarkoititko tatuointia vai kestovärjäystä? Itse nuorempana otin kestovärit, koska kulmat ovat luonnostaan lähes valkoiset enkä jaksanut niitä olla aina itse värjäämässä. Vanhemmiten en ole enää jaksanut välittää, en käytä meikkiä ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä