Löytäisinkö itselleni helpommin miehen, jos alkaisin meikkaamaan?
Oon ajatellut, että meikillä ei olisi kovin suurta merkitystä tuollaisessa..
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Laihduttaminen on tehokkain keino
Ei ole laihdutettavaa.
Ap
Haluatko miehen, kuka pitäis sinua parempana jos olet meikattu?
Vierailija kirjoitti:
Mitä turhia, sängyssä se joutuu kuitenkin sun meikitöntä naamaa kattelee vai meinasitko nukkua meikit naamassa?
Mun rakkaani on kyllä kauneimmillaan kun herätään aamulla vierekkäin, hyvänä kakkosena saunapuhdas.
Hän haluaa kylläkin välttämättä meikata lähes päivittäin - mielestäni se on tarpeetonta mutta saa toki tehdä mielensä mukaan.
Joskus kylläkin on rasittavaa kun se meikkaustarve menee pakonomaiseksi. Nätti hän kyllä on meikattunakin, ei sen puoleen.
Mua meikit vanhentaa. Ilman meikkiä näytän ikäiseltäni (32v)ja meikeillä ainakin 38v. En tiedä mistä johtuu
Riippuu tietysti miltä näytät. Mä olen todella ruma ilman meikkiä, mulla on pari todella häiritsevää piirrettä, jotka saan meikillä piiloon. Rehellisesti sanottuna ei olisi ollut nykyiseen mieheeni mitään mahdollisuutta ilman meikkaamista.
Jos on timmi kroppa, hyvä perse ja pienet rinnatkin on ihan ok, niin ei sillä naamalla ole niin väliä.
-Artzi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole laihdutettavaa.
Ap
Nainen ei ole koskaan liian laiha. Miehet suosivat lievästi alipainoisia naisia. Bmi max 18. Kevyt, luonnollinen meikki on ehdoton, samoin sellainen puolipaljastava pukeutuminen.
Miehen saa takuulla näillä neuvoilla, mutta ei välttämättä kovin laadukasta sellaista.
Jos haluat miehen, joka rakastaa sinua itsesi takia, unohda. Sellainen ihme tapahtuu ehkä yhdelle miljoonasta naisesta.
Ei sellaista miestä kannata edes harkita, joka on noin helpposti vietävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole laihdutettavaa.
Ap
Nainen ei ole koskaan liian laiha. Miehet suosivat lievästi alipainoisia naisia. Bmi max 18. Kevyt, luonnollinen meikki on ehdoton, samoin sellainen puolipaljastava pukeutuminen.
Miehen saa takuulla näillä neuvoilla, mutta ei välttämättä kovin laadukasta sellaista.
Jos haluat miehen, joka rakastaa sinua itsesi takia, unohda. Sellainen ihme tapahtuu ehkä yhdelle miljoonasta naisesta.
Ei ole laihdutettavaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pukeutuminen vaikuttaa enemmän. Jos käytät mekkoja ja muita mummovaatteita, ne ei kiinnosta miehiä.
Höhöö. Mä ainakin saan huomiota just mekoissa. Siksi pukeudunkin mieluummin vähän tomboymaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole laihdutettavaa.
Ap
Yllättävän moni mies katselee naista ihan vain omana itsenään. Ei se parisuhde lopulta pelkällä ulkonäöllä pitkälle pötki.
Vierailija kirjoitti:
Mua meikit vanhentaa. Ilman meikkiä näytän ikäiseltäni (32v)ja meikeillä ainakin 38v. En tiedä mistä johtuu
Sama vika kuin mulla. Me ei vaan osata meikata. :)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tietysti miltä näytät. Mä olen todella ruma ilman meikkiä, mulla on pari todella häiritsevää piirrettä, jotka saan meikillä piiloon. Rehellisesti sanottuna ei olisi ollut nykyiseen mieheeni mitään mahdollisuutta ilman meikkaamista.
Kerro lisää, mitä peität meikillä!
Meikkaamista paremmin toimii normaalipaino ja suhteellisen liikunnallinen elämäntapa joka sitten näkyy ulospäin hyvänä ryhtinä ja tavassa kantaa itseään. Lisäksi kun elämäntavat on muutenkin terveelliset ja kunnon hikiliikunta etenkin ulkona kuuluu arkeen niin ihokin hehkuu ihan uudella tavalla.
Sitä ei kannata meikillä edes alkaa peittämään. Aurinkosuojan käytöstä ei kyllä kannata luistaa kuin ehkä marraskuussa.
Löydät. Ne on niin pinnallisia. Selityksenään on; koska evoluutio. Ne on siltä osin jääneet sinne apinamiesaikaan :)
Miehet tykkää kaikkein eniten hyvännököisistä, mukavista ja itsevarmoista naisista ja meikillä voi hieman avittaa asiaa. Meikkaaminen ei muuten ole sama kuin luonnoton. Kai kaikki sen ymmärtävät, eiväthän ihmiset ole tyhmiä, eiväthän? Ap:lle sanoisin 0/5.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää, mitä peität meikillä!
Ihossa akne ja kulmakarvat ovat oudon muotoiset. Näitä kahta asiaa kun korjaan meikillä, on ero kuin yö ja päivä.
Vierailija kirjoitti:
Jos on timmi kroppa, hyvä perse ja pienet rinnatkin on ihan ok, niin ei sillä naamalla ole niin väliä.
-Artzi
Sullehan kelpaisi sitten mieskin!
Mua tarttui nainen kädestä ja alkoi pussaileen. Tai siis parikin naista. Eri aikaan toki. Kummankin kanssa seukkasin.
En muista oliko kummallakaan meikkiä.
Mä en viitsi meikata. Joten en meikkaa. En itseni enkä muiden vuoksi. Mikäli sen vuoksi jää kumppani saamatta niin sitten jää. Miksi tekisin jotain itselleni vaivalloista ja luontoa kuormittavaa vain herättääkseni jonkun mielenkiinnon ulkonäölläni? Mussa on niin paljon enemmän kuin ulkokuori ja se meikkihän lähtee pesussa pois... Asenne ja ajatukset ei ees avannossakaan :D
N46