Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytäisinkö itselleni helpommin miehen, jos alkaisin meikkaamaan?

Vierailija
02.06.2024 |

Oon ajatellut, että meikillä ei olisi kovin suurta merkitystä tuollaisessa..

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se auttaa. Mulla on mies ja en käyä meikkiä.

Vierailija
2/42 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitse sinne Serbiaan lähtemistä. Voithan siinä samalla selata naapurimaidenkin profiileita. Monihan käy Serbiassa varsinkin viikonloppuisin. Tuolla saa viettää viisumivapaasti 89 päivää. Maa aikoo hakea EU:seen vuoden 2025 puolella. Tekstejä pystyy sit kääntämään Google translatella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies meikkiä haluaa niin hän löytää sitä kaupasta.

M48

Vierailija
4/42 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi auttaa. Mulle on sanottu, että näyttäisin varmaan hyvältä meikattuna.

Vierailija
5/42 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ainakin löysin ja kiinnostin vain itselleni ihan vääränlaisia miehiä silloin kun meikkasin. Meikkaamattomana en kiinnosta ketään.

Suo siellä vetelä täällä.

Vierailija
6/42 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä turhia, sängyssä se joutuu kuitenkin sun meikitöntä naamaa kattelee vai meinasitko nukkua meikit naamassa?

Vierailija
7/42 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harkitse sinne Serbiaan lähtemistä. Voithan siinä samalla selata naapurimaidenkin profiileita. Monihan käy Serbiassa varsinkin viikonloppuisin. Tuolla saa viettää viisumivapaasti 89 päivää. Maa aikoo hakea EU:seen vuoden 2025 puolella. Tekstejä pystyy sit kääntämään Google translatella.

EU:seen 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
8/42 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä turhia, sängyssä se joutuu kuitenkin sun meikitöntä naamaa kattelee vai meinasitko nukkua meikit naamassa?

Tällä hetkellä mun naama ei kukaan ole halukas sängyssä katsomaan, joten jos se vaatii meikit naamassa nukkumista, niin oon valmis.

Ap

Vierailija
9/42 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kenties joo, mutta et välttämättä sopivaa saati sitten sitä oikeaa.

Vierailija
10/42 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä laitettuna herättää enemmän kiinnostusta ja saa kohteliaisuuksia.

Vierailija
11/42 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm... en minäkään meikkaa ja oon sinkku 😃 Kiinnostusta kyllä vähän olisi, mutta ei yhtään ylimääräistä minuuttia aikaa aamuisin. Onneksi tykkään luonnollisesta ja meikittömästä lookista muutenkin. Pieni meikki voisi silti tehdä ihan hyvää :D Toisaalta luomuus on mulle elämäntapa monessa muussakin asiassa, niin sopii hyvin linjaan 😅

Vierailija
12/42 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää enemmän meikittömistä luonnollisista. Jotkut tietysti tykkää meikatuistakin.

Vierailija
13/42 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuminen vaikuttaa enemmän. Jos käytät mekkoja ja muita mummovaatteita, ne ei kiinnosta miehiä.

Vierailija
14/42 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se ainakaan sun mahdollisuuksia huononna, olettaen että osaat meikkaamisen perusteet.

Vierailija
15/42 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä mun naama ei kukaan ole halukas sängyssä katsomaan, joten jos se vaatii meikit naamassa nukkumista, niin oon valmis.

Ap

Mistä sitä tietää. Miehet pitävät hyvin monennäköisistä naisista.

Vierailija
16/42 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei kiinnostu minusta mitenkään jos en meikkaa. Sitä enemmän saan kehuja, mitä voimakkaampi meikki. Meikittömänä minua lähinnä säälitään. 

Vierailija
17/42 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minen tuommoisiin usko.  Mä olen meikannut ikäni ja aina on miehiä ollut saatavilla. Mulla on useita meikkaamattomia kavereita, eikä heidänkään ole yksin tarvinnut koskaan olla. Huomaako miehet, että naiset meikkaa? ;)

jos et niin tarkka ole miehen suuntautumisesta, niin mene kemppariin odottamaan miesmyyjää. Kerrot hänelle huoles ja ostat muutaman tuotteen ja sitten kutsut hänet kotiisi meikkaamaan. Viiniä pitää ehdottomasti olla paljon. Kyllä hän tulee ja kattoo sun vaatteet ja sen meikin, hiuksetkin. Lähtee vielä radalle mukaan valikoimaan.

Vierailija
18/42 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaminen on tehokkain keino

Vierailija
19/42 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tulee juttusille, hymyileminen, vastaaminen ja puhuminen autaa alkuun. Jos miehet eivät tule juttusille, juttusille meno voi auttaa, plus samat, hymyileminen ja puhumien.

Kuten naiset ovat palstalla todenneet, miehet eivät tajua kuka on meikannut ja kuka ei. Paitsi tietenkin meikkaamatonta ei kukaan yritä, siitä huolimatta, ettei miehet erota meikkaamatonta meikanneesta.

Vierailija
20/42 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikillä ja naisellisella pukeutumisella voi kyllä saada enemmän suosiota. Näin uskoisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi