Ovelta ovelle kulkevia myyjiä ei poliisin mukaan tule päästää asuntoon
Kaikki mahdolliset havainnot kyseisistä kauppiaista tai heidän käyttämästään kulkuneuvosta tulee ilmoittaa poliisille puhelimitse numeroon 0295415232 tai sähköpostitse vihjeet.ita-suomi@poliisi.fi.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010470819.html
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Päästin kerran perussuomalaisen seurueen vessaani ja se oli virhe joku oli paskonut lavuaariin ja pesukoneesta löytyi käytetty paskainen kondomi. Ei koskaan enää! VKK on muutenkin parempi puolue!
Meillä ei ole käynyt ikinä vihreää oven takana kun tyypillinen vihreä pelkää että maaseudulla harrastetaan insestiä, se ei käy ikinä maaseudulla, eikä ole nähnyt luontoa muualla kuin näytöltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päästin kerran perussuomalaisen seurueen vessaani ja se oli virhe joku oli paskonut lavuaariin ja pesukoneesta löytyi käytetty paskainen kondomi. Ei koskaan enää! VKK on muutenkin parempi puolue!
Meillä ei ole käynyt ikinä vihreää oven takana kun tyypillinen vihreä pelkää että maaseudulla harrastetaan insestiä, se ei käy ikinä maaseudulla, eikä ole nähnyt luontoa muualla kuin näytöltä.
Jännä että sinulla on heti insesti mielessä. Maalainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen päästänyt monesti. Olen jopa kahvit keittänny. Minulta on kyllä hävinnyt tavaroita, mutta voi olla, että olen hukannut ne itse.
N75v
En tosin asua tuolla päin eikä kukaan ole vessaan halunnut.
-sama
Muista myös että voivat pyytää hämäykseksi vettä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään MPV (M u s t a l a i s e t Perussuomalaisia Vastaan) on hyökännyt palstalle. Kohta varmaan tapahtuu!
MPV vs. Persut huomenna Vermon parkkipaikalla, ilmainen. Tervetuloa katsomaan kuinka MPV alistaa Persut ja ottaa turhat luulot pois.
Kaika panee persuja pe rseeseen tuosta vaan! Jonot voi häiritä muuta liikennettä.
Hai, miun täytyisi päästä piikkaamaan paska irti toisesta paskasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei päästetä niin ainahan siihen pihaan voi paskantaa.
Dan-näyte?
Mikä on Dan-näyte?
Meillä maalla lehmät oli laitumella mutta nykyään pidetään ne navetassa kun alueella alkoi kulkea persuja. Ties mitä tauteja..
MPV vs. Persut huomenna Vermon parkkipaikalla, ilmainen. Tervetuloa katsomaan kuinka MPV alistaa Persut ja ottaa turhat luulot pois.