Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia e- kontaktista? Käyttekö katsomassa

Vierailija
02.06.2024 |

muiden profiileja? Ihmetyttää kun joku nainen käynyt profiilissani. Olen nainen enkä etsi naisseuraa ja hänkin etsii profiilinsa mukaan vaan miesseuraa. Ilmeisesti osa käy katsomassa, että minkälaisia profiileja " kilpailijoilla on". Kummastuttaa.  Mun mielestä kun oma profiili tehdään niin siinä laitetaan se mitä hakee. Eli en edes tiedä voiko ton haun kautta katsella, että minkälaisia profiileja ja kuvia esim. Muut naiset itsestään tehneet?  En tajua.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihenhän pitää rekisteröityä ja profiiliinsa laittaa se mitä hakee. Eli ihmettelen, että miten joku miesseuraa etsivä nainen edes pääsee katsomaan minun tietoja,  koska en naisena etsi naista. Jos tuohon nyt naisena laittaisin että " skannaa naiset" 40- 50v  niin sehän näyttäisi vain lesbot?  Et en tajua miten päässyt edes katsomaan mun tietoja? Tietääkö joku. Ärsyttää.

Vierailija
2/3 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen pitää rekisteröityä ensin ja sitten voi vasta selata profiileja. Voi tietysti tehdä monta profiilia eli valeprofiilin. Sitten sillä pääsisi katsomaan?  Mutta jos esim. heterona nyt vaan haluan katsoa minkälaisen profiilin esim. sukulaisnaiseni on itsestään tehnyt, niin onnistuuko se?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku?