Siro nainen mitä syöt aamupalaksi?
Entä muuten päivän aikana? Paljonko painoa ja pituutta? T: laihduttaja
Kommentit (52)
155cm, 42kg. Ikää 26.
Aamupalana tykkään syödä kaurapuuroa marjoilla tai avokadoa ja kanamunaa.
Olen 171 cm pitkä ja painan nyt 54 kg. Olen lihonut muutaman kilon, onneksi.
Syön monta kertaa päivässä isoja annoksia. Herkkunälkään teen joskus illalla kakkutaikinan, jonka syön.
Syön prosessoimatonta kotiruokaa. Se ei lihota ja sitä voi syödä paljon.
Sämpylän kinkulla, juustolla ja kurkkua/paprikaa päälle. Lasi mehua ja kuppi kahvia.
164 cm, jotain 52-54 kg paino
Puuroa marjoilla ja vaniliarahka sekä kahvia.
Leipää, kahvia ja teetä, joskus hedelmiä.
Mut ei mitään pitsoja tai pullaa
Yhden (1 kpl) muron ja kaksi t-lusikallista raejuustoa. Lounaaksi 1,5 dl jotain kevyttä keittoa ja pala ruisleipää ilman levitettä. Välipalaksi puolikas omena. Illalla se toinen omenan puolikas kuutioituna ja desilitra porkkanaraastetta. Juomaksi vettä, aamulla kahvi mustana.
Karkkipussi ja litra piimää. Vähän paukuttaa päivän aikana :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen ateriani on rasvakahvi.
156/49
siis mikä?! rasvaa kahvissa?
Rikkaat ja rahattomat ohjelmassakin se rikas laitto kahviinsa rasvaa
Ja kyllä oli laihan ja kuihtuneen näköinen, tummat silmänalusetkin.
Mitä järkeä kysellä siron ihmisen ruokavaliosta kun siro ruumiinrakenne (siis se että on kaikin tavoin pieni) on synnynnäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekemistä siroudella on laihduttamisen kanssa? Ruumiinrakennetta ei voi laihduttaa/muuttaa.
Kyllä useimmista tulee siroja, kun bmi alkaa lähennellä alle 20. Toinen asia, kuinka paljon tälläisiä ihmisiä enää löytyy, tai eteenkään sellaisia jotka haluavat tulla kertomaan tavoistaan realistisesti vauvapalstalla.
Siro ei ole sama asia kuin laiha.
Vierailija kirjoitti:
Syön pussin päivässä juustosuikeroita
t. lihava sinkku
niin ne läskit tekee.ja ei ihme et sinnkku.
juon kahvin .jogurtti ja omena tulee syötyä.
Joku hedelmä ja riisikakku tai hapankorppu leikkeleellä, juustolla ja kasviksilla. Lasi tuoremehua ja kaksi mukia kahvia.
167/52
Määrittele, mikä on sun mielestä siro nainen? Mulle siro on sama kuin petite eli noin 160 cm nainen. Painolla ei ole asian kanssa tekemistä. Jos se sirous on ns. slender, niin sitten määritelmään tulee mukaan pituus/paino. Eli minkälaista siroutta tässä haetaan?
Itse todella miellän sirouden kategoriaan noin 160 cm naiset ja olen nainen.
Siro ja hoikka ovat eri asioita. Siroksi tullaan vain syntymållä.
En voi vastata koska kakkafetissi.
Heti herättyä iso lasi vettä Molkosanilla ja 2,5 dl mustaa kahvia
Aamiainen: Lautasellinen kaurapuuroa, oivariinilla (pehmeät rasvat versio), marjoilla ja kookoshiutaleilla. Kaksi keitettyä kananmunaa maustettuna tuoreella korianterilla, suolalla ja kurkumalla. Pala tummaa suklaata.
Lounas: Iso lautasellinen salaattia, kurkkua ja tomaattia, annos katkarapuja, auringonkukansiemeniä, chiliä, korianteria ja oliiviöljyä. Viipale täysjyväruis-kauraleipää oivariinilla.
Välipala: Kaksi viipaletta leipää, oivariinia, paljon salaattia ja kurkkuviipaleita, broilerileikkelettä. Omena ja piparminttutee hunajalla.
Päivällinen: Chicken kadhai -tyylistä broilerikastiketta (broileria, tomaattia, sipulia, paprikaa, chiliä, mausteita) ja riisiä.
Iltapala: Maustamatonta kreikkalaista jogurttia marjoilla, kourallinen pähkinöitä ja rusinoita. Alkoholiton olut.
T. 175/58
Minulla on paksut nilkat ja ranteet ja ne olivat paksut myös nuorena kun olin laiha. Laihana oli tosi vaikea saada istuvia housuja, koska lantio oli iso, mutta vyötärö suhteessa pieni. Minusta sirous on enemmän luuston rakenteesta kiinni kuin rasvan määrästä. Tietysti sirouden saa häivytettyä näkyvistä riittävällä rasvakerroksella, mutta toisin päin ei onnistu.