Käräytin tänään työkaverin pomolle.
Kaveri oli lähettänyt viestiä että on flunssaa mutta kaveri oli kännissä kuin käki kun soitin sille. Aika mones kerta jo kun ottaa rokuia ja tyhmä pomo ei tajua. Sanoin pomolle että soitin sille ja se oli räkäkännissä eikä missään flunssassa. Milloin se uusi potkulaki tulee voimaan että voi antaa potkut luuseri työntekijälle.
Kommentit (19)
Kyllä flunssassa ja sairaslomalla ryypätä saa. Hyvä vain, että desinfioi pöpöt pois!👌
Vai oliko oikeasti niin kova flunssa että kuulosti känniseltä?
Nyt ap ottaa vaan lisää sitä Pirkka-kaljaa :D
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan Coop olutta! On halvempaa. T: Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä ala ja mikä paikkakunta?
Sote-ala ja koko Suomi.
Ensin pitäisi mennä töihin missä pomo jolle voi käräytellä.
Niin. Saattoihan se olla että oli ottanut pari kuumaa rommitotia taudin parantamiseen. Itse käytän vastaavassa tilanteessa Strohin 80-prosenttista kuuman veden, sokerin ja sitruunan kanssa. Saa samalla nielunkin desinfioitua.
Minäkin olin juuri 3 päivää pois töistä flunssan takia ja tissuttelin tiistaina aamuseitsemään asti. Kirjoitin gradua kylläkin samalla. Mitäs siihen sanot?
Ei se missään kännisä ollut vaan kannabispöllyissä. Sehän kun auttaa ihan kaikkiin vaivoihin, paitsi riippuvuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan Coop olutta! On halvempaa. T: Ap
Täällä Pirkkaa saa muutamia senttejä kalliimmalla ja se on 0.3 %-yksikköä vahvempaa. Paremman makuistakin.
Öö ei mikään kiellä ryyppäämästä sairaslomalla.
Ei merkillä ole väliä, pääasia on että on olutta!
Minut ja useamman muun käräytti eräs työkaveri pelköstään hänen mielestä väärästä toiminnasta ja suuttui verisesti minulle kun sen jälkeen emme suostunut enää tekemään sen töitä, auttamaan sen töissä ja emme enää suostunut vaihtelemaan lomia ja vapaita sen kanssa että hän pääsisi lastensa kanssa helpommalla. Oli aika vittumainen tilanne sille yh mammalle kun ei saanut enää lomia ja vapaita koulujen lomien aikaan. Aiheutti itselleen aika nopeasti lopputilin kun ensin yritti kaikkien kanssa vaihdella vapaita pitkä aikaan että pääsisi koulujen lomien aikaan vapaalle mutta kun kukaan ei siihen vaihtoon suostunut alkoi tulemaan yllättäviä sairauksia ja migreeniä jotka kesti aina sen aikaa kun lapsen oli vapaalla koulusta. Viimeinen niitti oli kun siltä alettiin vaatia saikku todistuksia niistä sairauksista niin se oli väärentänyt yhden jostain vanhasta saikkulapusta. Tilanne päätyi kuulemma kärjäjille jossa se yh mammat oli syytettynä mutta en kuullut lopputulosta kun vaihdoin työpaikkaa
Lakimuutosta odotellessa. T: Yrittäjä
Vierailija kirjoitti:
Lakimuutosta odotellessa. T: Yrittäjä
Tuleeko sellainen laki, joka kieltää juomasta saikulla?
Mä käräytän kohta mun kollegan joka lähtee lomalle, lyhyillekin 2-3 pv lomille, aina yhtä päivää aikaisemmin. Hän matkustaa siis työpäivänä esim mökille tai jonnekin minne sitten ikinä menevätkään "kylpylälomalle tms" jotta sitten saa olla relax ne kaikki oikeat lomapäivänsä 100%. Ja todennäköisesti tulevat kotiinkin päin hänen "etäpäivänään". Eli hänen etäpäivä on ns "olen puhelimen päässä jos jollain on kysyttävää" tyyppiseti tai ehkä pitää autossa läppäriä ja sähköpostia auki jotta muut luulee että tekee töitä.
Tämä kollega on sen verran tyhmä että se ei tajua että me muut tajutaan tämä tilanne. Hän on myös niin tyhmä että saattaa puhua jotain sellaista mistä ainakin minä tajuan heidän lähteneen jo esim torstaina tai perjantaina ajamaan lomakohteeseen, vaikka hänellä ei ole vielä loma.
Harmi vaan kun tästä ei ole mitään todistetta, mutta pyydän pomoamme tarkkailemana tilannetta ja tekemään vaikka pistareita siitä miten nopeasti vastaa tai vastaako ollenkaan
Mielenkiintoinen fantasia.