Ei taida Marinin faneja enää kiinnostaa ilmastonmuutos
Suuri sankari näyttää muuta esimerkkiä.
"Jyväskylän yliopiston ympäristöfilosofi Mikko Yrjönsuuri kommentoi lokakuussa Iltalehdelle Marinin matkustamista.
Siinä syntyy sellainen mielikuva monille, että tämä on sellaista hienoa ja onnistunutta elämää. Silloin jäävät syrjään ne lentomatkustuksen ongelmat, Yrjönsuuri totesi.
Ympäristöfilosofi ei eettisestä näkökulmasta näe eroa siinä, tapahtuuko matkustus työn vai huvin vuoksi. Hän huomauttaa, että Sanna Marin on itse päättänyt tehdä sellaista työtä, jossa joutuu lentämään ympäri maailmaa.
Kysymys on tietysti siitä, mihin haluaa elämänsä laittaa. Sanna Marin on siinä asemassa, että hän voisi saada hyvinkin monenlaisia töitä. Tämä on nyt se valinta, ympäristöfilosofi sanoi."
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f59cc768-282c-4a24-a446-07f195…
Kommentit (320)
Nopea on muutos vasemmistolaisesta ajattelusta kapitalistiseen ajatteluun. Varsinainen takinkääntäjä!
Vierailija kirjoitti:
Nopea on muutos vasemmistolaisesta ajattelusta kapitalistiseen ajatteluun. Varsinainen takinkääntäjä!
Mitä hän on ajattelustaan muuttanut? Kerropa nyt ihan suoraan äläkä kakistele yhtään! Anna tulla, tiiviisti.
Totta kai elämän tulee maistua, kun on rahhoo. Niinhän kaikki tekevät ko. tilanteessa.
Ne koneet olisivat lentäneet ilman Mariniakin, joten turha hurskastella.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan yksi nopeimmista mitä ollaan politiikoilta ikinä nähty.
Ap
Enpä ole koskaan Marinin fani ollut, mutta minun kiinnostus faktoihin ei ole vähentynyt. En vaan voi tehdä niille yksin mitään. Meillä on myöskin erittäin vihamielinen hallitus, joka nauraa kansalaisille päin naamaa, niin esimerkiksi mielenosoituksista ei ole mitään apua. Keskityn omaan selviytymiseen ja odotan seuraavaa hallitusta.
Vierailija kirjoitti:
Marin on ammattipoliitikko joka pelaa siinä joukkueessa joka maksaa. Kuten ammattijääkiekkoilija. Uusi joukkue - uudet metkut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan yksi nopeimmista mitä ollaan politiikoilta ikinä nähty.
Ap
Siis sinä olet samanlainen valehtelija kuin tuo kommentaattori. Vai oliko tuo kommenttikin sinun kirjoittamasi? Taisipa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän on ajattelustaan muuttanut? Kerropa nyt ihan suoraan äläkä kakistele yhtään! Anna tulla, tiiviisti.
No jos et sitä itse tajua vieläkään, et varmaan tajua vaikka kuinka selittäisi🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on sellainen työ että hän matkustaa. Mikä siinä nyt on tämänkin aloituksen arvoinen asia? Vastaus: Ei mikään. Ap on vain katkera omaa sappeaan oksenteleva luuseri, ja toisten menestys repii ja katkeroittaa vielä lisää.
Sannamarin lentää dubaihin portapottyksi.
Eipä lennä. Tuo postauksesi oli lapsellinen. Kuinka vanha olet?
Käytti veronmaksajien rahoja omien etujen saamiseen ja hankki työpaikan tony blair instituutista. Erosi samalla kansanedustajan työstä. Nyt tekee uraa dubaissa.
Sääliksi käy ympäristöfilosofi Mikko Yrjönsuuri.
Uskooko hän todella että poliitikot ovat idealisteja atteenpalo sydämmessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet todella Sanna sokea, kun et itse sitä huomaa. Ei enää pode tämä neitokainen ilmastoahdistusta.
Hän ei ole tietääkseni ikinä potenut ilmastoahdistusta. Mistä olet saanut päähäsi että hän olisi potenut ilmastoahdistusta?
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on sellainen työ että hän matkustaa. Mikä siinä nyt on tämänkin aloituksen arvoinen asia? Vastaus: Ei mikään. Ap on vain katkera omaa sappeaan oksenteleva luuseri, ja toisten menestys repii ja katkeroittaa vielä lisää.
Älä nyt jauha scheissea. Nykyaikana pystyy tekemään töitä verkon välityksellä ja kokoustaan Teamsin ym välityksellä myös
Aina tulee katkeruus tai kateellisuus kortti pöytään kun kritisoit vihervasemmiston agendaa. Ilmasto on tärkeää ja matkustamista pitää rajoittaa. Niin siis muiden, ei heidän. Toi homma ei ihan toimi, saarnataan muille miten pitäisi toimia ja elää ja syyllistetään. Mutta kun oma elämä vaatii, niin lentomatkustaminen ja yksityisautoilua ei olekaan lainkaan ongelma.
Sen takia ilmastoagenda ei enää kiinnosta kun eivät pysty Vihervasemmisto edes itse kannoissaan.
Ohis
Ketäköhän nämä Marin fanit ap:n mielestä ovat? Ehkä myös Ukrainafaneja? Persu tai puttenisti logiikkaa ja jankataan loppupäivä samaa skeidaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannamarin lentää dubaihin portapottyksi.
Eipä lennä. Tuo postauksesi oli lapsellinen. Kuinka vanha olet?
Käytti veronmaksajien rahoja omien etujen saamiseen ja hankki työpaikan tony blair instituutista. Erosi samalla kansanedustajan työstä. Nyt tekee uraa dubaissa.
Ei käyttänyt veronmaksajien rahoja omien etujen saamiseen. Tuo valheesi täyttää jo rikosoikeudelliset tunnusmerkit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne koneet olisivat lentäneet ilman Mariniakin, joten turha hurskastella.
Niin mutta tuntuu todella falskilta, että vasta äsken puhui sylki roiskuen, miten tärkeää on suojella ilmastoa ja nyt haistattaa sille pitkät p*skat.
Älä usko valheita äläkä levitä valheita. Sinä teet nyt molempia.
Palsta on täynnä näitä Sanna sokeita.
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkö Sanna Marin on mielestäsi niin heikko nainen, ettei häntä saa kritisoida ilman että kritiikki on kateutta tai naisvihaa? Mitä jos alkaisir vihdoinkin arvostaa Marinia: hän on voimakas ihminen, jota saa kritisoida hänen teoistaan ja valinnoistaan, joista nyt on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos et sitä itse tajua vieläkään, et varmaan tajua vaikka kuinka selittäisi🙄
Minä tiedän faktat. Siksi kiinnostaa se disinformaatio mihin täällä nämä postaukset perustuvat. Eli sinä et pystynyt vastaamaan mitään. Mene pois.
Älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon!
Suoraan vihervasemmiston johtajuusopin kirjasta.