Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei taida Marinin faneja enää kiinnostaa ilmastonmuutos

Vierailija
02.06.2024 |

Suuri sankari näyttää muuta esimerkkiä. 

"Jyväskylän yliopiston ympäristöfilosofi Mikko Yrjönsuuri kommentoi lokakuussa Iltalehdelle Marinin matkustamista. 

Siinä syntyy sellainen mielikuva monille, että tämä on sellaista hienoa ja onnistunutta elämää. Silloin jäävät syrjään ne lentomatkustuksen ongelmat, Yrjönsuuri totesi.

Ympäristöfilosofi ei eettisestä näkökulmasta näe eroa siinä, tapahtuuko matkustus työn vai huvin vuoksi. Hän huomauttaa, että Sanna Marin on itse päättänyt tehdä sellaista työtä, jossa joutuu lentämään ympäri maailmaa.

Kysymys on tietysti siitä, mihin haluaa elämänsä laittaa. Sanna Marin on siinä asemassa, että hän voisi saada hyvinkin monenlaisia töitä. Tämä on nyt se valinta, ympäristöfilosofi sanoi."

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f59cc768-282c-4a24-a446-07f195…

Kommentit (320)

Vierailija
21/320 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne koneet olisivat lentäneet ilman Mariniakin, joten turha hurskastella.

Niin mutta tuntuu todella falskilta, että vasta äsken puhui sylki roiskuen, miten tärkeää on suojella ilmastoa ja nyt haistattaa sille pitkät p*skat. 

Puheiden pitäminen on vain Marinin työtä. Hän on ammattimainen lobbari. Hän yrittää vaikuttaa muihin. Ei se tarkoita sitä että hän itse viettäisi viherpiiperön elämää. 

Vierailija
22/320 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nopea on muutos vasemmistolaisesta ajattelusta kapitalistiseen ajatteluun. Varsinainen takinkääntäjä!

Mitä hän on ajattelustaan muuttanut? Kerropa nyt ihan suoraan äläkä kakistele yhtään! Anna tulla, tiiviisti.

No jos et sitä itse tajua vieläkään, et varmaan tajua vaikka kuinka selittäisi🙄

Minä tiedän faktat. Siksi kiinnostaa se disinformaatio mihin täällä nämä postaukset perustuvat. Eli sinä et pystynyt vastaamaan mitään. Mene pois.

Ja VAIN sinä tiedät faktat.. Jännää, että se oikea totuus löytyy kuitenkin vain vasemmalta??!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/320 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Astumalla koneeseen tukee lentoa. Menisi vaikka laivalla kuten Greta.Tai herneenpalolla, kuten Jaakko.

Vierailija
24/320 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan on turha vaatia autoilun päästöjen rajoittamista, kun tämä eliitti lentelee ympäri maailmaa ilman huolia päästöistä.

Vierailija
25/320 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, miten hauskaa! Edes sinua, ap, kiinnostaa.

Vierailija
26/320 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tosissasi?😅

Kaikkien lentojen polttoaineen määrä lasketaan matkustajien ja rahdin määrän mukaan.

Koneet olisivat lentäneet mutta tuottaneet esim Sannan New Yorkin reissun aikaan n.10t pienemmät co2 päästöt.

Vierailija
27/320 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta tuntuu todella falskilta, että vasta äsken puhui sylki roiskuen, miten tärkeää on suojella ilmastoa ja nyt haistattaa sille pitkät p*skat. 

Puheiden pitäminen on vain Marinin työtä. Hän on ammattimainen lobbari. Hän yrittää vaikuttaa muihin. Ei se tarkoita sitä että hän itse viettäisi viherpiiperön elämää. 

Yhtälailla Zelenski matkustaa ympäri maailmaa keräämässä Ukrainalle aseita. Se on hänen työ. Ei hän itse ampuisi ketään. 

Miten on niin vaikeaa ymmärtää työn ja yksityiselämän ero.

Vierailija
28/320 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on sellainen työ että hän matkustaa. Mikä siinä nyt on tämänkin aloituksen arvoinen asia?  Vastaus: Ei mikään. Ap on vain katkera omaa sappeaan oksenteleva luuseri, ja toisten menestys repii ja katkeroittaa vielä lisää.

Edelleenkö Sanna Marin on mielestäsi niin heikko nainen, ettei häntä saa kritisoida ilman että kritiikki on kateutta tai naisvihaa? Mitä jos alkaisir  vihdoinkin arvostaa Marinia: hän on voimakas ihminen, jota saa kritisoida hänen teoistaan ja valinnoistaan, joista nyt on kyse.

Kritisointi on eri asia kuin paskanpuhuminen. Minä en ole edes mikään Sanna-fani, mutta minä inhoan valehtelijoita. Tässä ketjussa teitä valehtelijoita riittää.

Vierailija
29/320 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin lentää, joten miksi pauhata ilmastonmuutoksesta? Hurskastelua. 

Vierailija
30/320 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan on turha vaatia autoilun päästöjen rajoittamista, kun tämä eliitti lentelee ympäri maailmaa ilman huolia päästöistä.

Et ilmeisesti ymmärrä. He ovat vain töissä.

Minä olen itse firmassa A töissä mutta käytän omassa elämässä firman B tuotteita ja palveluita koska se sopii minulle.

Vierailija
31/320 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodinkonekauppiailla on aina suosittelemansa kone itsellään omassa kotona.

Vierailija
32/320 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on sellainen työ että hän matkustaa. Mikä siinä nyt on tämänkin aloituksen arvoinen asia?  Vastaus: Ei mikään. Ap on vain katkera omaa sappeaan oksenteleva luuseri, ja toisten menestys repii ja katkeroittaa vielä lisää.

Edelleenkö Sanna Marin on mielestäsi niin heikko nainen, ettei häntä saa kritisoida ilman että kritiikki on kateutta tai naisvihaa? Mitä jos alkaisir  vihdoinkin arvostaa Marinia: hän on voimakas ihminen, jota saa kritisoida hänen teoistaan ja valinnoistaan, joista nyt on kyse.

Kritisointi on eri asia kuin paskanpuhuminen. Minä en ole edes mikään Sanna-fani, mutta minä inhoan valehtelijoita. Tässä ketjussa teitä valehtelijoita riittää.

Mainitse jokin vale ketjusta. Minä en näe ainuttakaan. 

Vierailija
33/320 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nopea on muutos vasemmistolaisesta ajattelusta kapitalistiseen ajatteluun. Varsinainen takinkääntäjä!

Mitä hän on ajattelustaan muuttanut? Kerropa nyt ihan suoraan äläkä kakistele yhtään! Anna tulla, tiiviisti.

No jos et sitä itse tajua vieläkään, et varmaan tajua vaikka kuinka selittäisi🙄

Minä tiedän faktat. Siksi kiinnostaa se disinformaatio mihin täällä nämä postaukset perustuvat. Eli sinä et pystynyt vastaamaan mitään. Mene pois.

Ja VAIN sinä tiedät faktat.. Jännää, että se oikea totuus löytyy kuitenkin vain vasemmalta??!?

En edes ole vasemmistolainen. Et ole erityisen etevä ymmärtämää suomen kieltä. Ja  nyt se vastaus: Miten hänen ajattelunsa on muuttunut vasemmistolaisesta kapitalistiseen, niin että hän on varsinainen takinkääntäjä?

Vierailija
34/320 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtälailla Zelenski matkustaa ympäri maailmaa keräämässä Ukrainalle aseita. Se on hänen työ. Ei hän itse ampuisi ketään. 

Miten on niin vaikeaa ymmärtää työn ja yksityiselämän ero.

Näköjään se on vaikea ymmärtää.

Zelensky matkustaa ympäri maailmaa keräämässä aseita Ukrainalle. Se on hänen kansalaisvelvollisuus.

Sanna matkustaa ympäri maailmaa lobbarina. Se on hänen valinta jonka hän teki kun hylkäsi kansalaisilta saamansa mandaatin ja paikkansa eduskunnassa.

Vierailija
35/320 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää?

Vierailija
36/320 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna perhonen lensi aurinkoon niin että siivet paloi.

Vierailija
37/320 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjua vähän seuranneena, niitä Marin faneja ei ole olemassakaan, vaan näitä vihaajia nuolista päätellen on paljon.

Eikö teillä ole mitään tärkeämpää elämissänne?

Vierailija
38/320 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet todella Sanna sokea, kun et itse sitä huomaa. Ei enää pode tämä neitokainen ilmastoahdistusta.

Hän ei ole tietääkseni ikinä potenut ilmastoahdistusta. Mistä olet saanut päähäsi että hän olisi potenut ilmastoahdistusta?

-SDP:n puheenjohtaja Sanna Marin ja vihreiden puheenjohtaja Maria Ohisalo ilmoittivat kannattavansa ilmastohätätilan julistamista. KL 

Vierailija
39/320 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna perhonen lensi aurinkoon niin että siivet paloi.

Jaha, kun alettiin vaatia faktoja soimausten tueksi, niin alkoi tulla tällaista. Säälittävää.

Vierailija
40/320 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä kiinnostaa vain instagram ja julkisuus. Yksi niistä monista avaimista, joilla yritetään harhauttaa kansalaisia äänestämään vasemmistopuolueita, jotta radikaalivasemmistolainen media saisi lisää voimaa sekä ihmiset sulkisivat silmänsä käynnissä olevalta islamisaatiolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi