HS: Tinderissä on käynnissä naisten joukkopako
https://www.hs.fi/visio/art-2000010464418.html
Briteissä tehdyn tutkimuksen mukaan vain 25 prosenttia 18-34v. naisista on käyttänyt Tinderiä, miesten osuus 47 prosenttiä (joka muuten sekään ei ole kovin korkea, vaikka jutussa ei sitä mainittukaan). Seurauksena Tinderin omistavan Match Groupin osakkeen arvosta on laskenut 80 prosenttia.
Sama ilmiö näkyy kaikkialla eli naistet kaikkoavat paikalta, kun huonosti käyttäytyvät miehet spämmäävät omaa asiaansa.
Miksi normaalit miehet eivät vastusta tällaista, täällä palstallakin, kysyn vain. Heidän mahdollisuutensahan nämä pilaavat. Naiset kyllä viihtyvät omillaan ja löytävät kumppanin sellaista halutessaan - muualta kuin deittipalveluista.
Kommentit (306)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin laittanut Tinderiin, että etsin loppuelämän kumppania niin mulle viestejä ja tykkäyksiä tulee miehiltä joilla profiilissa lukee, että etsivät lyhytaikaista suhdetta. Juu ei kiitos. Mielummin olen yksin ja tutustun sit livenä johonkin kivaan mieheen tai sit en, mut pelkkää seksi seuraa en hae, joten poistin profiilin.
Sait noita tykkäyksiä, koska miehet swaippaa oikealle kaikki naiset, keiden kuva miellyttää. Ei ne lue tekstiä.
Tavallinen mies hyvin nopeasti tinderissä huomaa että matcheja on niin vaikea saada, että on aivan hirveää ajan tuhlausta käyttää paljon aikaa yhden profiilin tutkimiseen swaippausvaiheessa. Siksi mies vain nopeasti katsoo että pääseekö nainen yleisilmeellään jatkoon, ja sit laittaa oikealle.
Niistä matcheista sitten voi takemmin tutkia että kiinnostaako vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin laittanut Tinderiin, että etsin loppuelämän kumppania niin mulle viestejä ja tykkäyksiä tulee miehiltä joilla profiilissa lukee, että etsivät lyhytaikaista suhdetta. Juu ei kiitos. Mielummin olen yksin ja tutustun sit livenä johonkin kivaan mieheen tai sit en, mut pelkkää seksi seuraa en hae, joten poistin profiilin.
Sait noita tykkäyksiä, koska miehet swaippaa oikealle kaikki naiset, keiden kuva miellyttää. Ei ne lue tekstiä.
Tavallinen mies hyvin nopeasti tinderissä huomaa että matcheja on niin vaikea saada, että on aivan hirveää ajan tuhlausta käyttää paljon aikaa yhden profiilin tutkimiseen swaippausvaiheessa. Siksi mies vain nopeasti katsoo että pääseekö nainen yleisilmeellään jatkoon, ja sit laittaa oikealle.
Niistä matcheista sitten voi takemmin tutkia että kiinnosta
Tämäkin väite on täyttä pas...kaa. minä 38v aivan tavallinen amis, 168cm kolmen lapsen isä sain melko nopeasti 50 matchia ja treffejä. Sieltä kumppanikin löytyi. Ei parempaa paikkaa olekkaan kuin tinderi. On miehestä itsestään kiinni kuinka siellä käyttäytyy ja kuinka itsensä ilmaisee. Tinderissä on loistava tilaisuus erottua joukosta. Naiset todellakin arvostavat ns. Kunnon miehiä. Vonkaajat ja muut iilimadot saavat katsoa vain itseään peilistä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on huvittavaa luettavaa. Vasta juteltiin työkavereiden kanssa mistä ovat vaimonsa löytäneet. Reilun kymmenen porukkaan joku uskalsi sanoa että tinderistä, lopulta oli ainakin 5 löytänyt tinderistä. Kaikki olivat sitä mieltä että tinderiin vain, sieltä kyllä löytyy jos ei muualta. Omanikin löysin netistä. Silloin ei vielä 2009 vuonna ollut tinderiä. Kyllä tinderi on hyvä. M39
Samat havainnot itsellä. Meidän kaveriporukassa on viime vuosina syntynyt 4 uutta pariskuntaa, heistä 3 tapasi tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"
vain joka kymmenes parisuhdeikäinen mies on yksineläjä
--> tilastollisesti oletus alle keskimittaisen, matalasti koulutetun, keskipalkkaisen miehen heikosta asemasta parisuhdemarkkinoilla ei yksinkertaisesti pidä paikkaansa. "
Tuo ei ota mitään kantaa siihen, kuinka vaikeaa parisuhteen löytäminen on. Itse olin aikuisiän ikävuodet 18-25 v sinkkuna yksinomaan sen vuoksi, että en kelvannut naisille. Toki nyt parisuhteessa, mutta 7 v sinkkuna vasten toiveitaan on pitkä aika. Monille meistä miehistä sinkkuus ei ole sitä, että valkataan Tinderistä joka viikonlopulle eri seuraa, vaan sitä, että ollaan illat, viikonloput ja lomat ilman romanttista seuraa. Oma tuttavapiiri on täynnä tällaisia tarinoita, joissa puoliso on löydetty vasta 25-30 v ikkunassa sitten kun koulutus, ammatti ja tulotaso on nostanut tavismiesten "osakkeita" ja vastaavasti naisten halu vakiintua on laskenut jän
Ja mä olin sinkkuna ikävuodet 20-32, koska en kelvannut miehille. Kyllä 12 vuotta sinkkuna vasten toiveitaan on vielä pitempi aika, jää lapsetkin tekemättä kun menee paras lapsentekoikä ohi. Ei todellakaan ollut yrityksestä puute, lähestyin miehiä joka paikassa, mutta kun ei ole kaunis ja laiha, niin eipä sitä kellekään kelvannut. Ja ystäväpiiristä löytyy monta muuta naista joilla sama kokemus. Miehille kelpaa vain ne upeimmat naiset, me harmaat hiirulaiset jäädään ilman
Miksi harmaa hiirulainen kelpaisi kenellekään? Riippumatta nyt siis siitä että onko se hiirulainen mies vai nainen.
Miksi kukaan haluaisi harmaan hiirulaisen? En oikeasti keksi yhtäkään hyvää syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"
--> tilastollisesti oletus alle keskimittaisen, matalasti koulutetun, keskipalkkaisen miehen heikosta asemasta parisuhdemarkkinoilla ei yksinkertaisesti pidä paikkaansa. "
Tuo ei ota mitään kantaa siihen, kuinka vaikeaa parisuhteen löytäminen on. Itse olin aikuisiän ikävuodet 18-25 v sinkkuna yksinomaan sen vuoksi, että en kelvannut naisille. Toki nyt parisuhteessa, mutta 7 v sinkkuna vasten toiveitaan on pitkä aika. Monille meistä miehistä sinkkuus ei ole sitä, että valkataan Tinderistä joka viikonlopulle eri seuraa, vaan sitä, että ollaan illat, viikonloput ja lomat ilman romanttista seuraa. Oma tuttavapiiri on täynnä tällaisia tarinoita, joissa puoliso on löydetty vasta 25-30 v ikkunassa sitten kun koulutus, ammatti ja tulotaso on nostanut tavismiesten "osakkeita" ja vastaavasti naisten halu vakiintua on laskenut jän
Löysitkö siis 32 vuotiaana kumppanin vai? Mäkään en tunnu kelpaavan mutta minkäs tälle voi. En toisaalta ottaiskaan ketä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HS:n pitäisi kirjoittaa juttu siitä miten Tinderissä jakaminen voimaannuttaa naisen
Mitä naiset siellä jakavat? Eivät ilmeisesti ainakaan puhelinnumeroitaan, kun miehet valittavat, ettei sieltä naista löydy.
Jännille jakavat, kunnollisille miehille ei.
Sinä varmaan sitten saat kasoittain puhelinnumeroita koska vastauksesi on aggressiivinen ja vaikuttaa jälkeenjääneen kirjoittamalta. Sellainen kombo kyllä jännittäisi. Kunnollinen et ainakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niistä m
Aahaahah 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 viddu mikä valhe....
En ole ikinä käyttänyt Tinderiä, enkä käytä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on huvittavaa luettavaa. Vasta juteltiin työkavereiden kanssa mistä ovat vaimonsa löytäneet. Reilun kymmenen porukkaan joku uskalsi sanoa että tinderistä, lopulta oli ainakin 5 löytänyt tinderistä. Kaikki olivat sitä mieltä että tinderiin vain, sieltä kyllä löytyy jos ei muualta. Omanikin löysin netistä. Silloin ei vielä 2009 vuonna ollut tinderiä. Kyllä tinderi on hyvä. M39
No tämä on hyvä varmaan niille jotka tyytyvät mihin tahansa. Kaikki eivät halua parisuhdetta vain sen takia ettei tarvitsisi olla yksin. Kyllä parisuhteen löytää ihan perinteisin menetelmin jos näin haluaa. Itse asiassa löytää normaaleja ihmisiä. Tuntuu, että Tinderissä on vain sekopäitä ja epätoivoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"
Tuo ei ota mitään kantaa siihen, kuinka vaikeaa parisuhteen löytäminen on. Itse olin aikuisiän ikävuodet 18-25 v sinkkuna yksinomaan sen vuoksi, että en kelvannut naisille. Toki nyt parisuhteessa, mutta 7 v sinkkuna vasten toiveitaan on pitkä aika. Monille meistä miehistä sinkkuus ei ole sitä, että valkataan Tinderistä joka viikonlopulle eri seuraa, vaan sitä, että ollaan illat, viikonloput ja lomat ilman romanttista seuraa. Oma tuttavapiiri on täynnä tällaisia tarinoita, joissa puoliso on löydetty vasta 25-30 v ikkunassa sitten kun koulutus, ammatti ja tulotaso on nostanut tavismiesten "osakkeita" ja
Mun ex nappasi Tinderistä itselleen tämän näköisen naisen. Buahhahhah. Mutta se mies ei kestä olla yksin hetkeäkään.
Perus AP heti syyttämässä miehiä tästäkin asiasta. Itse en ole ainakaan tämmöistä massa pakoa huomannut. Viime vuonna olin tinderissä ja tänäkin vuonna ja ihan samanlailla sieltä naisia löytyy treffeille kuin ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Perus AP heti syyttämässä miehiä tästäkin asiasta. Itse en ole ainakaan tämmöistä massa pakoa huomannut. Viime vuonna olin tinderissä ja tänäkin vuonna ja ihan samanlailla sieltä naisia löytyy treffeille kuin ennenkin.
Piti vielä lisätä tähän että isolle isolle osalle naisistakin paras tapa löytyy kumppani netti deittailun kautta. Esim. eksä oli naisvaltaisella alalla töissä, naisvaltaisia harrastuksia ja harva nainen tai mies enää kadulla lähestyy ketään.
Vierailija kirjoitti:
Ihmekös tuo kun siirtyvät onlyfansiin.
Palsta- incelin logiikkaa: naisille vaihtoehtoja ovat vain Tinder tai OF 😂🤣😅 . Tuohan ei kerro muusta, kuin sinun ajattelutavastasi. Ja siksi naiset sieltä Tinderistä juuri lähtevätkin pois, koska siellä on liian paljon näitä cullikuvan lähettäjiä, billuvogaajia, pokefantasijoiden ruinaajia....miehiä, jotka heti, kun saavat kontaktin naiseen, kuin naiseen aloittavat.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisi ihan tavallinen tyttöystävä, joka ei esitä mitään. Jostain syystä aitoja naisia ei tuolla näy, vaan kaikki esittävät olevansa joku some influencer.
Jos Tinder sinulle niitä vain tarjoaa, niin se johtuu siitä, että sinä etsit sellaisia sieltä. Näin toimii Tinderin algoritmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niistä matcheista sitten voi takemmin tutkia että kiinnosta
Ja se saa aikaan sen, että Tinder tarjoaa sinulle yhä vähemmän ja vähemmän vaihtoehtoja. Siksi teille miehille jää se tyhjä.siellä käteen.
Vierailija kirjoitti:
Monesko kierros lienee kullakin menossa. Vaihtamalla paranee.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä palstan perusteella on tullut itsellekin sellainen mielikuva, että miehet eivät ole lainkaan sellaisia kuin olen aina kuvitellut omien tuttavieni perusteella, vaan on olemassa aika isokin joukko miehiä, joista kannattaa pysyä loitolla. Olen elänyt kuplassa enkä kyllä sieltä haluakaan poistua eli ei todellakaan Tinderiin, jos sinkuksi jäisin.
Sama täällä. En ole koskaan erityisesti pelännyt miehiä vaikka olenkin säännöllisesti häirinnän kohde. Mutta nämä muutamat tyypit jotka tänne kirjoittelevat ovat saaneet minut todella miettimään että pitäisikö olla paljon varovaisempi. En ollut aiemmin edes ymmärtänyt että tällaisiakin miehiä on Suomessa ihan vapaalla jalalla.
En kyllä enää ota riskejä, olisi todella pelottavaa jos joku samanlainen mies kuin esim tässäkin ketjussa kirjoitteleva pääsisi lähelleni. Se on todella pelottava ajatus.
"Miksi normaalit miehet eivät vastusta tällaista, täällä palstallakin, kysyn vain. Heidän mahdollisuutensahan nämä pilaavat. Naiset kyllä viihtyvät omillaan ja löytävät kumppanin sellaista halutessaan - muualta kuin deittipalveluista."
Kuinka vastustat huonosti käyttäytyviä naisia? Ai ei kiinnosta. Ei kiinnosta minuakaan huolehtia miehistä, jotka pilaavat mahdollisuutensa. Jääpähän minulle enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä palstan perusteella on tullut itsellekin sellainen mielikuva, että miehet eivät ole lainkaan sellaisia kuin olen aina kuvitellut omien tuttavieni perusteella, vaan on olemassa aika isokin joukko miehiä, joista kannattaa pysyä loitolla. Olen elänyt kuplassa enkä kyllä sieltä haluakaan poistua eli ei todellakaan Tinderiin, jos sinkuksi jäisin.
Sama täällä. En ole koskaan erityisesti pelännyt miehiä vaikka olenkin säännöllisesti häirinnän kohde. Mutta nämä muutamat tyypit jotka tänne kirjoittelevat ovat saaneet minut todella miettimään että pitäisikö olla paljon varovaisempi. En ollut aiemmin edes ymmärtänyt että tällaisiakin miehiä on Suomessa ihan vapaalla jalalla.
En kyllä enää ota riskejä, olisi todella pelottavaa jos joku samanlainen mies kuin esim tässäkin ketjussa kirjoitteleva pääsisi lähelleni. Se on todella pelo
Tämä on hullujen kokoontumisalusta, myös naisten osalta.