Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS: Tinderissä on käynnissä naisten joukkopako

Vierailija
02.06.2024 |

https://www.hs.fi/visio/art-2000010464418.html

Briteissä tehdyn tutkimuksen mukaan vain 25 prosenttia 18-34v. naisista on käyttänyt Tinderiä, miesten osuus 47 prosenttiä (joka muuten sekään ei ole kovin korkea, vaikka jutussa ei sitä mainittukaan). Seurauksena Tinderin omistavan Match Groupin osakkeen arvosta on laskenut 80 prosenttia.

Sama ilmiö näkyy kaikkialla eli naistet kaikkoavat paikalta, kun huonosti käyttäytyvät miehet spämmäävät omaa asiaansa. 

Miksi normaalit miehet eivät vastusta tällaista, täällä palstallakin, kysyn vain. Heidän mahdollisuutensahan nämä pilaavat. Naiset kyllä viihtyvät omillaan ja löytävät kumppanin sellaista halutessaan - muualta kuin deittipalveluista.

Kommentit (306)

Vierailija
261/306 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

256: hygienia ja alkoholin käyttö ovat ongelma 80% miehistä?! Oletko tosissasi! 😂

Nyt pitäisi varmaan sinun lukea se lause uudelleen ja vielä ymmärtää:

80% miehistä JOILLA ON VAIKEUKSIA LÖYTÄÄ PARISUHDETTA. 

Tilasto kertoo meille, että 90% KAIKISTA miehistä EI OLE VAIKEUKSIA LÖYTÄÄ PARISUHDETTA.

Eli kun meillä on sata miestä, heistä 90 on juuri nyt parisuhteessa. 10 ei ole. 10:stä ehkä neljä- kuusi on pitänyt kumppanin löytymistä vaikeana -> siis sadasta miehestä 3-5 saisi rehellisesti arvioida omaa alkoholinkäyttöään ja /tai hygienian tasoa mikäli haluaa löytää parisuhteen. Pidätkö tätä lukua jotenkin liioiteltuna?

["Suomessa suurkuluttajia arvioidaan olevan 300 000 - 500 000 välillä eli kyseessä on n. 10 % väestöstä"

Vierailija
262/306 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisi ihan tavallinen tyttöystävä, joka ei esitä mitään. Jostain syystä aitoja naisia ei tuolla näy, vaan kaikki esittävät olevansa joku some influencer.

Tuolla speksillä löytyy kumppani vaikka ruokakaupasta tai kirjastosta. Jotenkin tuntuu, ettei ehkä odotukset rajoitu ihan tuohon?

Mutta mites lähestyt ketään ruokakaupassa tai kirjastossa? Tai edes saat idean lähestyä ketään. Ruokakaupassa olen 15-20 minuuttia ja saatan joo kohdata jonkun noin oman ikäisen ja kivan näköisen naisen, muttei se pelkästään ole minusta mikään syy lähestyä. Kun liikun julkisilla paikoilla, niin kohtaan lukuisia naisia jotka täyttävät nuo kaksi kriteeriä. En tiedä musita, mutta ei minulla kiinnostus herää niin äkkiä ja yllättäen.

Eli onko silloin ongelma tarjonnassa vai kohtaannossa?

Esittäisin koira- tai hevosharrastusta, mutta tiedän että pitkään sinkkuna olleille miehille molemmat on poissulkevia asioita naisessa. Ehkä on niin, ettei sellaisen tavallisen naisen ja tavallisen sinkkumiehen intressit oikein kohtaa? Sinkkunaiset pitävät monesti eläimistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/306 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisi ihan tavallinen tyttöystävä, joka ei esitä mitään. Jostain syystä aitoja naisia ei tuolla näy, vaan kaikki esittävät olevansa joku some influencer.

Tuolla speksillä löytyy kumppani vaikka ruokakaupasta tai kirjastosta. Jotenkin tuntuu, ettei ehkä odotukset rajoitu ihan tuohon?

Mutta mites lähestyt ketään ruokakaupassa tai kirjastossa? Tai edes saat idean lähestyä ketään. Ruokakaupassa olen 15-20 minuuttia ja saatan joo kohdata jonkun noin oman ikäisen ja kivan näköisen naisen, muttei se pelkästään ole minusta mikään syy lähestyä. Kun liikun julkisilla paikoilla, niin kohtaan lukuisia naisia jotka täyttävät nuo kaksi kriteeriä. En tiedä musita, mutta ei minulla kiinnostus herää niin äkkiä ja yllättäen.

Eli o

Normaalit miehet pitää eläimistä myös. Tässä on monenlaista syytä kasautunut osalle miehistä miksi on vaikeaa löytää elämäänsä naista. Esim koiraviha on oire, ei pohjimmainen syy. Helppo esittää yhtenä konkreettisena erottavana tekijänä, mutta useinmiten tosiaan vain yksi ilmentymä siitä isosta erottavasta tekijästä.

Vierailija
264/306 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi normaalit miehet eivät vastusta tällaista, täällä palstallakin, kysyn vain. Heidän mahdollisuutensahan nämä pilaavat. Naiset kyllä viihtyvät omillaan ja löytävät kumppanin sellaista halutessaan - muualta kuin deittipalveluista."

No miten minä normaalina miehenä sitten vastustan sitä? Kerään nuorilta miehiltä puhelimet ja tietokoneet pois?

No täällä esimerkiksi voisit sanoa noille, että olkaahan ihmisiksi tms. mutta ei. Ihan vapaasti täälläkin saa naisia haukkua ilman että yksikään mies siihen puuttuu.

Kyllä täällä välillä joku mies puuttuu ja täräyttää räkänokille. Joka kerta yhtä virkistävää.

Vierailija
265/306 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi normaalit miehet eivät vastusta tällaista, täällä palstallakin, kysyn vain. Heidän mahdollisuutensahan nämä pilaavat. Naiset kyllä viihtyvät omillaan ja löytävät kumppanin sellaista halutessaan - muualta kuin deittipalveluista."

No miten minä normaalina miehenä sitten vastustan sitä? Kerään nuorilta miehiltä puhelimet ja tietokoneet pois?

No täällä esimerkiksi voisit sanoa noille, että olkaahan ihmisiksi tms. mutta ei. Ihan vapaasti täälläkin saa naisia haukkua ilman että yksikään mies siihen puuttuu.

Kyllä täällä välillä joku mies puuttuu ja täräyttää räkänokille. Joka kerta yhtä virkistävää.

valkoritari virkistää vain tyhmiä

Vierailija
266/306 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

vain joka kymmenes parisuhdeikäinen mies on yksineläjä

--> tilastollisesti oletus alle keskimittaisen, matalasti koulutetun, keskipalkkaisen miehen heikosta asemasta parisuhdemarkkinoilla ei yksinkertaisesti pidä paikkaansa. "

Tuo ei ota mitään kantaa siihen, kuinka vaikeaa parisuhteen löytäminen on. Itse olin aikuisiän ikävuodet 18-25 v sinkkuna yksinomaan sen vuoksi, että en kelvannut naisille. Toki nyt parisuhteessa, mutta 7 v sinkkuna vasten toiveitaan on pitkä aika. Monille meistä miehistä sinkkuus ei ole sitä, että valkataan Tinderistä joka viikonlopulle eri seuraa, vaan sitä, että ollaan illat, viikonloput ja lomat ilman romanttista seuraa. Oma tuttavapiiri on täynnä tällaisia tarinoita, joissa puoliso on löydetty vasta 25-30 v ikkunassa sitten kun koulutus, ammatti ja tulotaso on nostanut tavismiesten "osakkeita" ja vastaavasti naisten halu vakiintua on laskenut jännämiesten "osakkeita". Niillä miehillä, joilla tulotaso on pienempi, on valinnanvara melkolailla nolla.

Vierailija
267/306 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joukkopako? Tinderin sukupuolijakauma on aina ollut 90/10

Euroopassa naisia ja miehiä on oikeasti saman verran tinderissä :D suhdeluku euroopassa 50/50 ja intiassa 90/10.

https://prioridata.com/data/tinder-statistics/

Vierailija
268/306 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain miehillä on ihme harhaluulo, että kaikki naiset harrastaisi irtosuhteita. Se kertoo vain siitä, että kyseinen mies tekisi itse niin ja parisuhteessakin tekee, kun halukas nainen tulee vastaan. Jos nainen haluaa tulla suhteessa petetyksi, hänen kannattaa ottaa karuselleista ja jänniksistä jauhava mies.

Vierailija
269/306 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joukkopako? Tinderin sukupuolijakauma on aina ollut 90/10

Euroopassa naisia ja miehiä on oikeasti saman verran tinderissä :D suhdeluku euroopassa 50/50 ja intiassa 90/10.

https://prioridata.com/data/tinder-statistics/

Oho, aika yllättävä tieto jos tosiaan näin 

Vierailija
270/306 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jää meille muille miehille enemmän puutteessa eläviä.

Vierailija
271/306 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"

--> tilastollisesti oletus alle keskimittaisen, matalasti koulutetun, keskipalkkaisen miehen heikosta asemasta parisuhdemarkkinoilla ei yksinkertaisesti pidä paikkaansa. "

Tuo ei ota mitään kantaa siihen, kuinka vaikeaa parisuhteen löytäminen on. Itse olin aikuisiän ikävuodet 18-25 v sinkkuna yksinomaan sen vuoksi, että en kelvannut naisille. Toki nyt parisuhteessa, mutta 7 v sinkkuna vasten toiveitaan on pitkä aika. Monille meistä miehistä sinkkuus ei ole sitä, että valkataan Tinderistä joka viikonlopulle eri seuraa, vaan sitä, että ollaan illat, viikonloput ja lomat ilman romanttista seuraa. Oma tuttavapiiri on täynnä tällaisia tarinoita, joissa puoliso on löydetty vasta 25-30 v ikkunassa sitten kun koulutus, ammatti ja tulotaso on nostanut tavismiesten "osakkeita" ja vastaavasti naisten halu vakiintua on laskenut jännämiesten "osakkeita". Niillä miehillä, joilla tu

Ja mä olin sinkkuna ikävuodet 20-32, koska en kelvannut miehille. Kyllä 12 vuotta sinkkuna vasten toiveitaan on vielä pitempi aika, jää lapsetkin tekemättä kun menee paras lapsentekoikä ohi. Ei todellakaan ollut yrityksestä puute, lähestyin miehiä joka paikassa, mutta kun ei ole kaunis ja laiha, niin eipä sitä kellekään kelvannut. Ja ystäväpiiristä löytyy monta muuta naista joilla sama kokemus. Miehille kelpaa vain ne upeimmat naiset, me harmaat hiirulaiset jäädään ilman. 

Vierailija
272/306 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli o

Erikoinen ajatus, että koirat tai hevoset olisi miehillä jokin oletus turn-off. Omalta kohdalta koirat on allergian takia valitettava haaste. Muuten minulla varmaan olisi koira. 

Vierailija
273/306 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"

Tuo ei ota mitään kantaa siihen, kuinka vaikeaa parisuhteen löytäminen on. Itse olin aikuisiän ikävuodet 18-25 v sinkkuna yksinomaan sen vuoksi, että en kelvannut naisille. Toki nyt parisuhteessa, mutta 7 v sinkkuna vasten toiveitaan on pitkä aika. Monille meistä miehistä sinkkuus ei ole sitä, että valkataan Tinderistä joka viikonlopulle eri seuraa, vaan sitä, että ollaan illat, viikonloput ja lomat ilman romanttista seuraa. Oma tuttavapiiri on täynnä tällaisia tarinoita, joissa puoliso on löydetty vasta 25-30 v ikkunassa sitten kun koulutus, ammatti ja tulotaso on nostanut tavismiesten "osakkeita" ja vastaavasti naisten halu vakiintua on laskenut jän

Ja mä olin sinkkuna ikävuodet 20-32, koska en kelvannut miehille. Kyllä 12 vuotta sinkkuna vasten toiveitaan on vielä pitempi aika, jää lapsetkin tekemättä kun menee paras lapsentekoikä ohi. Ei todellakaan ollut yrityksestä puute, lähestyin miehiä joka paikassa, mutta kun ei ole kaunis ja laiha, niin eipä sitä kellekään kelvannut. Ja ystäväpiiristä löytyy monta muuta naista joilla sama kokemus. Miehille kelpaa vain ne upeimmat naiset, me harmaat hiirulaiset jäädään ilman.

https://bodyliberationphotos.com/wp-content/uploads/2021/05/IMG_0168-76…

Jos näyttää tältä, niin sitten ymmärrän kyllä hyvin jos jää ilman seuraa. Tämän näköisiä naisia näkee todella paljon Suomessa. Nämä olisivat ihan mukiinmenevän näköisiä normaalipainoisina, mutta eihän sitä nyt voida sen vertaa ulkonäkönsä ja terveytensä eteen tehdä, että laihduttaisi, pitäisi hyväksyä sellaisenaan. Voin sanoa että tämä on kaikkein luotaantyöntävin naistyyppi, henkisestikin.

Vierailija
274/306 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mites lähestyt ketään ruokakaupassa tai kirjastossa? Tai edes saat idean lähestyä ketään. Ruokakaupassa olen 15-20 minuuttia ja saatan joo kohdata jonkun noin oman ikäisen ja kivan näköisen naisen, muttei se pelkästään ole minusta mikään syy lähestyä. Kun liikun julkisilla paikoilla, niin kohtaan lukuisia naisia jotka täyttävät nuo kaksi kriteeriä. En tiedä musita, mutta ei minulla kiinnostus herää niin ä

Hauska miten nämä eläinrakkaus ja eläinviha on määritelty päälaelleen. Minun mielestäni eläinrakas on ihminen, joka kunnioittaa eläimiä ja ymmärtää, ettei ihmisen kuulu omistaa niitä.

Sinusta se ilmeisesti on eläinvihaa kun taas eläinten alistajat ovat eläinrakkaita.

Vierailija
275/306 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan moni nainenkin sysiruma incel.

Vierailija
276/306 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raiskauksista ym. uutisoitu ihan tarpeeksi, että uskaltaisi ketään tavata Tinderin kautta.

Ranskassa jopa munuainen lahtenyt tinder treffeilla 

Vierailija
277/306 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutussa ei oteta huomioon että tinderistä on viimeisen vuoden aikana eristetty pakolla ulos miljoonia käyttäjiä, sillä venäläiset ja valkovenäläiset eivät ainakaan pääse tinderiin. Toki myöskin jokapäiväinen negatiivinen valheellinen uutisointi vaikuttaa. Annetaan ymmärtää että tinderi on sellainen ja sellainen paikka. "Kaikki miehet hakevat vain seksiä ja kukaan mies ei saa naista". Todellisuudessa itse tinderiä kokeilleena mistään ei saa yhtä helposti ja yhtä paljon naisia kuin tinderistä. M39

Vierailija
278/306 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät halua käyttää deittiappeja eikä heitä saa lähestyä livenä paitsi se oikea. Parempi että sukupuolet jättävät toisensa rauhaan täysin. Miehethän jo siihen siirtyvät.

Vierailija
279/306 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin kaipaan ihan kohtaamisia oikeassa elämässä tämän kaiken some ja virtuaalitodellisuuden rinnalla. En ole myöskään koskaan syttynyt pelkistä kuvista, olipa kyseessä kuinka hyvännäköinen mies tahansa. Haluan nähdä kaikki eleet, ilmeet ja maneerit ne kun kertovat paljon enemmän. 

Eikö se Tinder ole nimenomaisesti sitä varten että sieltä tapaat jonkun kasvokkain? Taitaa olla kyse enemmän siitä, että ei osaa päättää kenet tapaisi kun valinnanvaraa on ainakin teoriassa paljon. Kannattaisi valita sieltä pari tyyppiä jotka tavata ja sitten Tinder vähäksi aikaa kiinni, sen sijaan että etsit samalla lisää.

En ole ikinä ollutkaan Tinderissä, juurikin sen takia, että ei kuvat ja ihmisen ulkonäkö minulle loppujen lopuksi kerro yhtään mi

Vierailija
280/306 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jää meille muille miehille enemmän puutteessa eläviä.

Pitäkää hyvänänne älkääkä päästäkö pois.