Meditaatio ja henkinen herääminen takkuaa
Olisiko teillä suositella kirjallisuutta, videoita tms?
Olen kiireinen perheenäiti, joka koki melkoisen loppullisen ahaa-elämyksen energiahoidon yhteydessä. En kuitenkaan saa kiireisessä arjessa meditaatiota toimimaan ja muutoinkin seiniä tuntuun nousevan pystyyn.
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meditaatio ei auta naisen pään jumeihin.
Ei, menee vaan sekaisemmaksi.
Jeesus Kristus tuo täydellisen rauhan, vapauden ja viisauden.
Voi toistaa vaikka Jeesuksen rukousta "Herra Jeesus Kristus, Jumalan Poika, armahda minua. Hiljentymisellä ja meditaatiolla on pitkät perinteet myös kristillisyydessä vaikka sitä ei meillä oikein hahmoteta.
Asia on totta ja hyvä, mutta mandrojen toistelu ei ole Herrasta.
Jeesus sanoo Mt 6:7,"Ja kun rukoilette, älkää tyhjiä hokeko niinkuin pakanat, jotka luulevat, että heitä heidän monisanaisuutensa tähden kuullaan"
:D Aika viha- ja ylimielinen näkemys. Ih
En seuraa miestä joka ei kunnioita vaimoaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelu on kolmannen silmän toimintaa ja kristityille ei raamatussa ole annettu kolmannen silmän käyttöoikeutta. Silmät auki ja raamattua lukemaan, tai ilmiannan teidät Yahwelle.
Olen ateisti ja vapaa kaikista rajoitteistanne.
Minuakin saa kuunnella jos suora ja rehellinen puhekin kiinnostaa, en oikein välitä turhista jaaritteluista tai paskanjauhannasta. Puhun asioista.
Silti suustasi tulee ulos tuollaisia paskoja, dorkia, ja muuta rumuutta. Jännä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tainnut ymmärtää mitä kirjoitin. Jos tykkää niistä ja ne helpottavat niin eipä niistä haittaakaan ole. Kerroin vain että eivät ole pakollisia nämä rituaalit eivätkä vaikuta tapahtumiin. Tämä on totta, sen vannon todeksi.
Siis mitä sekoilet. Esimerkiksi säännöllinen treenaaminen on rituaali. Ja sillä on suora vaikutus varsinaiseen suoritukseen. Vai luuletko että voit treenaamatta pyhän hengen johdatuksessa mennä voittamaan korkeushypyn maailmanmestaruuden?
Kuule dorka, puhuin kanavoinnista. Pidä nyt vain jo se ruma suusi kiinni ja pysy erossa asioista joista et mitään ymmärrä. Hanki apua ja joku söpömpi harrastus.
Ohhoh. Kristityt kyllä edustavat kauniilla käytöksellään tänään. Ei taida olla kuitenkaan yahwen tahdon mukaista tuollaisia sanoja päästellä suus
Kuule, hän EI todellakaan ole kristitty. Tuo kanavointi EI kuulu Raamatun oppeihin, vaan buddhalaisuuteen ja hindulaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
"No joo, näinhän minä taisin sanoa. En siis itse tykkää rituaaleista vaan suorasta toiminnasta ja nyt toiminta onkin niin suoraa että heikompaa saattaisi huimata. "
Todellakin huimaa, tuo sinun touhusi on kuin seinää päin ajaisi. Et lue edes kysymyksiä mihin vastaat, suollat vaan jotain omaa höpönlöpöäsi apinan raivolla. Sen vuoksi voisi olla ihan fiksua juuri sinulle tehdä vaikka joku hengitysrituaali ennen kuin avaat suusi.
Yksi aika hyvä idea on myös opetella sanomaan, että "en tiedä vastausta tähän, mutta jään seuraamaan mielenkiinnolla keskustelua, jos joku muu tietäisi".
Olen opettaja joten tiedän mistä puhun. En jaksa mielistellä teitä enää yhtään enempää. Hieman nyt niitä käytöstapoja kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tainnut ymmärtää mitä kirjoitin. Jos tykkää niistä ja ne helpottavat niin eipä niistä haittaakaan ole. Kerroin vain että eivät ole pakollisia nämä rituaalit eivätkä vaikuta tapahtumiin. Tämä on totta, sen vannon todeksi.
Siis mitä sekoilet. Esimerkiksi säännöllinen treenaaminen on rituaali. Ja sillä on suora vaikutus varsinaiseen suoritukseen. Vai luuletko että voit treenaamatta pyhän hengen johdatuksessa mennä voittamaan korkeushypyn maailmanmestaruuden?
Kuule dorka, puhuin kanavoinnista. Pidä nyt vain jo se ruma suusi kiinni ja pysy erossa asioista joista et mitään ymmärrä. Hanki apua ja joku söpömpi harrastus.
Ohhoh. Kristityt kyllä edustavat kauniilla käytöksellään tänään. Ei taida olla kuitenkaan yahwen tahdon mukaista tuollaisia sanoja päästellä suus
Olenkin ateisti ja vapaa puhumaan suoraan ilman korulauseita. Jos ei resonoi niin syyhän ei ole minun.
Kun ymmärrät, että vastauksen etsiminen on yhtä hyödyllistä kuin vastauksen saaminen tai saamatta saaminen. Alat ymmärtää olennaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No joo, näinhän minä taisin sanoa. En siis itse tykkää rituaaleista vaan suorasta toiminnasta ja nyt toiminta onkin niin suoraa että heikompaa saattaisi huimata. "
Todellakin huimaa, tuo sinun touhusi on kuin seinää päin ajaisi. Et lue edes kysymyksiä mihin vastaat, suollat vaan jotain omaa höpönlöpöäsi apinan raivolla. Sen vuoksi voisi olla ihan fiksua juuri sinulle tehdä vaikka joku hengitysrituaali ennen kuin avaat suusi.
Yksi aika hyvä idea on myös opetella sanomaan, että "en tiedä vastausta tähän, mutta jään seuraamaan mielenkiinnolla keskustelua, jos joku muu tietäisi".
Olen opettaja joten tiedän mistä puhun. En jaksa mielistellä teitä enää yhtään enempää. Hieman nyt niitä käytöstapoja kiitos.
Olet kuin kävelevä paradoksi. Joka viestissäsi haukut muut samasta mitä itse teet. Onneksi omat kouluaikani ovat jo takana päin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelu on kolmannen silmän toimintaa ja kristityille ei raamatussa ole annettu kolmannen silmän käyttöoikeutta. Silmät auki ja raamattua lukemaan, tai ilmiannan teidät Yahwelle.
Minuakin saa kuunnella jos suora ja rehellinen puhekin kiinnostaa, en oikein välitä turhista jaaritteluista tai paskanjauhannasta. Puhun asioista.
Silti suustasi tulee ulos tuollaisia paskoja, dorkia, ja muuta rumuutta. Jännä...
Ei tarvitse kun kuuntelee teitä muita, teihin verrattuna olen enkeli ja kaunispuheinen. Jännä juttu?
"En seuraa miestä joka ei kunnioita vaimoaan."
Ketä tarkoitat? Taidat olla väärässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kuin kävelevä paradoksi. Joka viestissäsi haukut muut samasta
Et kestä minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kun kuuntelee teitä muita, teihin verrattuna olen enkeli ja kaunispuheinen. Jännä juttu?
Kukas sen kissan hännän nostaa, ellei kissa ihan ite.
Olipa taas narsistin ylistyspuhe: Minä, minä, eikä kukaan muu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukas sen kissan hännän nostaa, ellei kissa ihan ite.
Olipa taas narsistin ylistyspuhe: Minä, minä, eikä kukaan muu!
Siis palstalla ei saa olla tavallinen itsevarma ihminen. Käytte joukolla kimppuun vuodesta toiseen. Kannattaa vähän jo kestää jotakin. Minkä ikäinen jo olitkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristittyjen ei varmaan kuuluisi olla tässä ketjussa vaan perustaa oma "kristillinen herääminen" -ketju. Vähän niinkuin se kristillinen joogakin :D
Niin ja onhan nykyään kristillistä meditaatiotakin :D Hah hah.
Ei. Se on rukousta, ei meditaatiota.
Mene kirkkoon ja lue Raamattua, parempi tie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meditaatio ei auta naisen pään jumeihin.
Ei, menee vaan sekaisemmaksi.
Jeesus Kristus tuo täydellisen rauhan, vapauden ja viisauden.
Voi toistaa vaikka Jeesuksen rukousta "Herra Jeesus Kristus, Jumalan Poika, armahda minua. Hiljentymisellä ja meditaatiolla on pitkät perinteet myös kristillisyydessä vaikka sitä ei meillä oikein hahmoteta.
Asia on totta ja hyvä, mutta mandrojen toistelu ei ole Herrasta.
Jeesus sanoo Mt 6:7,"Ja kun rukoilette, älkää tyhjiä hokeko niinkuin pakanat, jotka luulevat, että heitä heidän monisanaisuutensa tähden kuullaan"
Jeesus itsekin rukoili tuntikausia.
Pakanat toistivat rukouksia julkisesti ilman oikeaa sydämen asennetta vain saadakseen mainetta ja huomiota. Se on eri asia.
Noidan kohtalo on ikuinen kärsimys ellei hän tee parannusta.
Vierailija kirjoitti:
Noidan kohtalo on ikuinen kärsimys ellei hän tee parannusta.
Kaikki noidat eivät ole pahoja ihmisiä, parannus on ilkeille ja pahoille sekä sössijöille ja typeryksille.