Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi lapsistani täyttää kohta jo 40 v ja ei vieläkään ole kyennyt ostamaan asuntoa

Vierailija
02.06.2024 |

Vuokralla vain on. Aina ollut minulle se musta lammas. Muut lapset ovat ostaneet asunnot aika päiviä sitten, yksi jopa 25-vuotiaana! Voi niitä ilon kyyneleitä poskillani sinä päivänä. Mutta sitten tänä yksi... Taas tuli pettymys äidille. Kuinka monta sellaista minun on vielä nieltävä?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistusasunto voi olla myös riesa. Voi joutua odottelemaan kauankin että saat myytyä pois jos haluat vaihtaa asuntoa. 

Todennäkösesti omistusasuntoon joutuu ottamaan lainaa. Kaikki eivät halua isoa lainataakkaa, varsinkaan jos työasioiden tulevaisuus on epävarma.

Niin sitä itsekkin miettii kannaattako hankkia omistusasunto, kun ei tiedä kauanko vielä Suomessa asuu. Enkä jaksaisi että asunnon myynti olisi se jarruttava tekijä. 

Vierailija
42/57 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä omistaako vai ei asuntoa?? En omista itsekkään ja olen 55v. Vuokralla asuminen on vaivatonta ja voi muuttaa helposti pois muualle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän täytyy olla trolli. Hävettäisi olla tuollaisen äidin lapsi.

Vierailija
44/57 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset eivät kerro kaikkia asioitaan äideilleen. Eivätkä varsinkaan mustat lampaat.

Ap, et voi oikeasti tietää murheen lapsesi todellisia kuulumisia.

Vierailija
45/57 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen mustan lampaan rahat menee yleensä pitkiin traumaterapioihin ja terveys on muutenkin heikkoa. Ehkä ei jaksa edes opiskella sille tasolle kuin ilman p*skaperhettä olisi voinut.

Vierailija
46/57 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi vuokralla asuva nelikymppinen, jolta löytyy kyllä säästöjä ja sijoituksia enemmän kuin omistusasunnon omarahoitusosuus vaatisi. Nuoremmat sisarukseni asuvat omistusasunnoissa.

Tarvitsen säästöjä lapsettomuushoitoihin ja uskoisin, että äitini arvostaa lapsenlapsia enemmän kuin minun asumista omistusasunnossa. 

Kai tiesit, että naisen hedelmäikä on 21-24 v? 

AP

Vedä käteen urpo

Vierailija
47/57 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi jo ap:n iässä ymmärtävän, että omaisuuden kartuttaminen on oikeastaan ihan turhaa. Mitään et mukaasi täältä saa. Tärkeintä on, että on koti, jossa hyvä ja turvallinen olla. 

Vierailija
48/57 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apteekissa vois olla hyvä käydä ap. Lääkärin määräämät lääkkeet pitää muistaa ostaa ja syödä, ei ne muuten auta.

Jaa, nekö peräpuikot ja kipugeelit myös? Aina oppii uutta.

Vierailija
49/57 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se radiojuontaja Harri Moisio sano radio rockilla et hän asuu vuokralla niin kuaan kunnes kärrätään palvelutaloon. Ei oo vaimoa eikä lapsia niin samahan tuo on asua kaupungissa vuokralla.

Vierailija
50/57 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sinä saatana itse nelikymppiselle lapsellesi asunto, jos vain se tekee sinut onnelliseksi.

Vierailija
51/57 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se ihan perusasia, sen lisäksi vaadit muutakin.  Elät haavemaailmassa.

Vierailija
52/57 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaiaamun urpo satusetä taas vauhdissa. Kukaan äiti ei oikeasti kirjoittaisi lapsestaan noin. 

Hanki elämä idi....tai!

Vierailija
53/57 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 66v. eikä mulla ole omistusasuntoa koska en ole sitä halunnut.

Vierailija
54/57 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n typerä provo.

Vierailija
55/57 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit AP ostanut ne asunnot lapsillesi! Niin me tehtiin, jokainen lapsemme asui opiskelujensa alusta alkaen meidän omistusasunnossamme ja kun he valmistuivat, myimme ne asunnot heille todella edulliseen hintaan.

Vierailija
56/57 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vankila tulee halvimmaksi asua.

Vierailija
57/57 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exanoppini ilmoitti 25 -vuotis kahveillani, että häpeää ettemme ole hänen poikansa kanssa vielä ostaneet omistusasuntoa, ei kehtaa kuulemma kertoa asiaa työkavereilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan