Miks kaljaa saa vasta klo 9?
Hirvee jano, heräsin klo 5 ja tosi pitkä aika odotella, nyyh.
Kommentit (27)
n 30 min vielä sit saa olutta.huh tiukille ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Ilman kaljaakin pystyy elämään
Mutta ei ole elämää ilman kaljaa!
Vierailija kirjoitti:
Pitää holhota kuin lapsia joka asiassa.
Tuo on se syy. Suomalaisille poliitikoille on täysin mahdoton ajatus että aikuiset ihmiset saisivat päättää itse. Kun juo niin sitä pitää ostaa varmasti tarpeeksi. Aamulla voi olla niin paha olo ettei pysty menemään kauppaan. Tai pakon edessä raahautuminen on urheilusuoritus jossa oksennus ja sydänkohtaus ovat vaaroina. Krapulat ovat pahimmillaan niin hirveitä että lupaa itselleen ei piip ikinä enää. Alkoholi on kuitenkin ainoa päihde mitä saa ottaa laillisesti. Päihteen ja huumeen raja on niin omituinen että järjellä tai logiikalla sitä ei voi selittää. Jos aine ei tapa eikä se koukuta fyysisesti niin millä perusteella se on kielletty huume?
Kieltolakia on kokeiltu jo sata vuotta sitten, se ei oikein toiminut. Itse en käytä alkoholia kuin pari kertaa vuodessa, joten minulle on ihan sama, myydäänkö sitä yhdeksältä vai kahdeksalta.
En pidä mitään päihteitä vaarattomia, kaikissa on riskitekijöitä ja mahdollisuus liikakäyttöön, olivatpa ne laillisia tai laittomia. mutta holhouksen voisi lopettaa, se ei ole oikein tätä päivää.
Elämä on parasta huumetta, kuten sanonta kuuluu.