Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Join juhannuksen enkä pysty ajamaan

Vierailija
25.06.2023 |

Olen ajoknnossa vasta illalla ja perhe kyselee milloin lähdetään. Välttelen asiaa ja en tiedä mitä tästä seuraa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelevat kuinka paluu matkalla käydään monessa paikassa ... eivät ole auki enää silloin kun ajaminen onnstuu...

Vierailija
2/25 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse aloittaa ja kun itselleen vastaa, niin onhan se kiinnostavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaimollasi ajokortti? Jos on käske se rattiin.

Vierailija
4/25 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis perheellinen juo noin?

Vierailija
5/25 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo, vaimo ja lapset huomasivat juomisen paremmin kuin känninen.

Vierailija
6/25 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nykyään vaimoillakin on ajokortti, ellei sitten ole ikäluokkaa 65+ ja vain humalainen itse voi kuvitella olevansa niin ovela, etteivät muut huomaa hänen juomistaan. Tiheät kellarissa/ varastossa käynnit ja kerta kerralta punottavampi ja roikkuvampi naama paljastaa ja haju ( jos ei viinan, niin pastellinen) sekä käytös myös. Miten peittelit nämä?

Vierailija
7/25 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo!

Vierailija
8/25 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vaimollasi ajokortti? Jos on käske se rattiin.

Kuka puhui tässä sukupuolista?

Vierailija
9/25 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä nykyään vaimoillakin on ajokortti, ellei sitten ole ikäluokkaa 65+ ja vain humalainen itse voi kuvitella olevansa niin ovela, etteivät muut huomaa hänen juomistaan. Tiheät kellarissa/ varastossa käynnit ja kerta kerralta punottavampi ja roikkuvampi naama paljastaa ja haju ( jos ei viinan, niin pastellinen) sekä käytös myös. Miten peittelit nämä?

Ei kaikilla aikuisilla ole ajokorttia .

Vierailija
10/25 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun itse aloittaa ja kun itselleen vastaa, niin onhan se kiinnostavaa.

Mitä tarkoitat?

Vierailija
11/25 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nykyään on, voiko vaimokin olla se juoppo ja kuski?

Vai onko kaksi vaimoa tai kaksi miestä???

Vierailija
12/25 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sukupuolella on tässä?

Vierailija
13/25 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia on, että ihmiset juo lomalla niin paljon, että joutuvat hakemaan katkaisuapua ennen töiden alkua. Turha täällä on kenenkään paheksua, tämä on surullinen totuus. Sano perheelle siten miten asia on ja apua voi ja kannattaa hakea alkoholismiin. Siitähän nyt on kyse Tsemppiä

Vierailija
14/25 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko puolisolla ajokortti?

Vierailija
15/25 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö nykyäänkin suomalainen mies kehua rötöstelee juomisellaan/ juopottelullaan?!

Näköjään ...näin on edelleen!

Vierailija
16/25 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten nykyään on, voiko vaimokin olla se juoppo ja kuski?

Vai onko kaksi vaimoa tai kaksi miestä???

Tässä varmaan tarkoitettiin NORMAALIA perhettä? Vai pitääkö päihdeongelmatkin jakaa tasan miehille, naisille ja muille, muuten on syrjintää.

Vierailija
17/25 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YLEENSÄ on

Vierailija
18/25 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö nykyäänkin suomalainen mies kehua rötöstelee juomisellaan/ juopottelullaan?!

Näköjään ...näin on edelleen!

Jospa tässä onkin kyse naisesta, jonka mies tai vaimo ja lapset haluavat kiertää kotiin mennessään kaikki helevetin iittalat, pentikit yms. keraamiikkapajat?😄

Vierailija
19/25 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YLEENSÄ on

Mulla ei ole N.64v. ja tunnen useita muitakin joilla ei ole.

Vierailija
20/25 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin kannabis on parempi päihde. Illalla voi käyttää ja aamulla on jo ajokunnossa. Vaikutus kun kestää joitakin tunteja eikä aiheuta krapulaakaan. Tuo pitäs jo laillistaa tai sallia että alkoholille olisi miedompi vaihtoehto.