Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahjan annoin

Vierailija
01.06.2024 |

Meillä ei ole mitään mielistelykulttuuria enkä sellaista kaipaakaan. Henkilö on sukulainen. Sukulaisella on jo kaikkea, joten ostan hänelle aina jotain käyttötavaraa, joka kuluu. Liian iso riski alkaa ostelemaan jotain kodin tavaraa enkä muutenkaan halua liikaa tunkea omaa makuani varsinkaan, kun sukulainen ei asu yksin. 

Ostan hyvin samantyyppisiä lahjoja kuin mitä saan itse häneltä. Silti hän tuntuu aina keksivän huonoa sanottavaa tuotteiden tuoksuista ja tuntuu, että aina menee pieleen, vaikka en edes ikinä osta hänen inhokkihajujaan. Minä olen aina tyytyväinen lahjoihini, joita annan, enkä osaa koskaan odottaa sitä ihmeen valitusta kuinka milloin mikäkin tuoksuu oudolta. Sitä paitsi ostan aina sellaisia, jotka ovat hetkessä loppuunmyytyjä kaupassa, joten "muutama muu" ainakin tykkää. 

Olen itse huomannut, että hetkessä loppuunmyydyt tuotteet ovat aina tosi hyviä. 

En oikein jaksa uskoa, että sukulainen ostaa minulle lahjoja, joista ei itse tykkää. Siksi en oikein ymmärrä miksi aina kaikista tuoksuista on jotain huonoa sanottavaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se nyt oikeasti mene niin, että AINA menee pieleen. Yleensä sukulainen haistelee pakkauksen suulta ja sitten valittaa hajusta (no haloo, haistelet lähinnä muovia.)

Vierailija
2/6 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion kyllä ostaa jatkossakin kaikenlaisia tuoksuvia juttuja. Antakoon sitten minulle, jos ei kelpaa. Minä tykkään kyllä. Toki tämä yksi tuoksujuttu minun piti ostaa sokkona, koska kaupassa ei ollut testeriä. Oli kyllä melkein loppuunmyyty, joten arvelin että pakko sen on olla aika hyvä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä lahjottaisi tuoksuja. Nuorempana ostin äidille jotain apteekin hajustettuja settejä. Enää en ostaisi kenellekään mitään, missä on tuoksuja. 

Vierailija
4/6 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten minua ärsyttää siksi, että olen todella perfektionisti. Tuntuu että lahja nollautuu, jos sukulainen sanoo siitä jotain huonoa. Haluan antaa täydellisiä lahjoja, mutta kun en ymmärrä miksi ne samantyyppiset lahjat eivät sitten olekaan jees, vaikka itse saan häneltä sellaisia ja tykkään. Eikä meillä edes ole paljon ikäeroakaan. 

Vierailija
5/6 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä lahjottaisi tuoksuja. Nuorempana ostin äidille jotain apteekin hajustettuja settejä. Enää en ostaisi kenellekään mitään, missä on tuoksuja. 

Olen iloinen siitä, että vastasit kysymykseeni "ostaisitko toiselle tuoksuja?"

Vierailija
6/6 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulainen on jo pari kertaa tehnyt sen, että haistelee siitä minimaalisesta sprayreiästä ja sitten nyrpistelee. Sitten kun suihkuttaa tuoksuja niin tykkää kyllä. Miksi ihmeessä sitä ei voi heti suihkuttaa, vaan pitää haistella sitä muovia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi