Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten lohduttaudutte, kun mies ei osaa lohduttaa? Itseä itkettää eikä mies reagoi mitenkään!

Vierailija
28.01.2007 |

Onko teillä muilla tällaista miestä?!

Kyse on siis siitä, että joskus mua vaan väsyttää aivan kaikki ja pelottaa tuleva synnytys (ei ole ensimmäinen) ja kun yritän miehelleni puhua, alan joskus itkemään. Sillä sekunnilla, kun ensimmäiset kyyneleet valuvat, mies menee kauemmas minusta, alkaa katsomaan telkkaria (jos on päällä) tai tuijottaa seiniä. Välttää koskemasta minua tai katsomasta päin.

Mies ei lisäksi mitenkään kommentoi asioihin, joita hänelle kerron. Mitä kauemmin hän on hiljaa, sitä raivostuneempi minusta tulee! Pelottaa, itkettää eikä toinen tee MITÄÄN! Eikö normaali ihminen tulisi ja ottaisi kainaloonsa ja yrittäisi edes rauhoittaa ja PYYTÄISI kertomaan miksi pelkää jotakin ja kysyisi ' Mitä haluaisit minun tekevän?'

Tuntuu, että mies raivostuu siitä että itken. Hän näyttää siltä kuin haluaisi huutaa että lopeta!

Johtuuko tämä siitä, ettei miehen kotona ole koskaan puhuttu siitä miltä kenestäkin tuntuu? Ovat todella tunnekylmiä ihmisiä.

Miksi miehen on niin vaikea sanoa minulle mitä hän asioista ajattelee? Miksi mies ei välitä?

En halua, että pelkojani ja asioitani vähätellään, mutta sellaista mieheni tekee, kun ei välitä!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on perheestä, jossa ei saanut näyttää tunteitaan. Koko ajan pitäisi olla vahva ja reipas.

Vierailija
2/3 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun siskoni kuoli traagisesti, jäin asian kanssa aivan totaalsien yksin ;( se oli kauheaa

en tiedä. yritän puhua ystäville tietenkin, kirjoittaa päiväkirjaa, rukoilla.. joskus tuntuu todella yksinäiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli tollainen, ei tosin noin äärimmäinen. Vuosien mittaan olen yrittänyt selittää, miten sen pitäisi toimia ja vähitellen viesti on mennyt perille. Siis ihan rautalangasta: Kun mä teen näin, niin mä toivoisin, että sä tuut halaan mua. Ei tarvitse tehdä mitään muuta. Ekat kerrat oli tosi kömpelöitä, mies toimi ihan kuin olisi jotain käyttöohjeita tavaisi, mutta hiljalleen alkoi oleen luontevampi, kun huomasi sen toimivan.