Voiko taivaaseen päästä jos ryyppää?
Kommentit (47)
Taivaaseen pääsee, kun tunnustaa oman syntisyytensä ja ottaa syntien anteeksiantamuksen vastaan Jeesuksen Kristuksen sovitustyön, ristinkuoleman kautta. Tähän kuuluu se, että ihminen kääntyy pois syntielämästä - kuten juopottelusta - ja lähtee seuraamaan Jeesusta.
Kaikki pääsemme taivaaseen, ennemmin tai myöhemmin. Riippuu henkisestä kehityksestä. Siis jälleensyntymisten kautta. Jesse joi viiniä, eiköhän juopunut sekin.
Ainakin pääsee nopeammin jos on juoppo
Vierailija kirjoitti:
Kaikki pääsemme taivaaseen, ennemmin tai myöhemmin. Riippuu henkisestä kehityksestä. Siis jälleensyntymisten kautta. Jesse joi viiniä, eiköhän juopunut sekin.
Taivaaseen pääsee vain Jeesuksen sovitustyön kautta.
Jos Jumala on totta niin hän loi alkoholinkin.
Vierailija kirjoitti:
Ja sarjamurhaajat
Jeesus muutti veden viiniksi.
Ehtoollisella tarjotaan aina viinä.
Eikö tämä jo kerro Jumalan olevan hilpeä juomaveikko?
Ei pääse. Se on syntiä, koska se vaikuttaa negatiivisesti lähellä oleviin ihmisiin
Jumala loi luomakunnan, myös ihmisen. Jumala myös antoi ihmiselle vapaan tahdon.
Vierailija kirjoitti:
Jumala loi luomakunnan, myös ihmisen. Jumala myös antoi ihmiselle vapaan tahdon.
Tosi vapaa tahto.
Tee mitä haluat, mutta jos teet toisin kuin mitä minä haluan, kärvennyt ikuisesti tulijärvessä.
Vierailija kirjoitti:
Ei pääse. Se on syntiä, koska se vaikuttaa negatiivisesti lähellä oleviin ihmisiin
Millä tavoin negatiivisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tosissasi?😳
Jeesus muutti veden viiniksi,mikä mahtoi olla viinin alkohoolin tilavuusprosentti ja mitähän maksoi siihenaikaan ruukku viiniä,sanotaanko vaikka tilavuus viisi litraa?Mietin vaan että olisiko mulla riittänyt rahat köyhänä sekatyömiehenä.ostaa ruukun viiniä ja pätkä leipää?
Etkö muista, kuinka Jeesus muutti veden viiniksi? Tosiuskovainen ei ole absolutisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tosissasi?😳
Olen. Jos esim. minä, yksin asuva ihminen, juon yksin asunnossani kännit, miten se vaikuttaa negatiivisesti muihin ihmisiin?
Yksin Armosta. Omat teot eivät paina. Voi olla näennäisesti kunnollinen jne, mutta Usko tulee Sanan kuulemisesta ja sen todeksi uskomisesta. Jumala rakastaa jokaista ihmistä olet sitten kadulla rapajuoppona tai pankinjohtajana.
Kilpavarustelu omilla teoilla ei auta lainkaan. Siitä ei ole kyse.
Jumala voi joskus vapauttaa riippuvuuksista, vaikeistakin. Yksin Armostaan. Ihminen saattaa muuttua ja saattaa saada voiman muutokseen.
Se on Jumalan aikaansaamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sarjamurhaajat
Ja parsakaalin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi vapaa tahto.
Tee mitä haluat, mutta jos teet toisin kuin mitä minä haluan, kärvennyt ikuisesti tulijärvessä.
Kuules jonne, nuo on niitä elämän valintoja..kuten koulutus jne..
Päihteet myös heikentää käyttäjänsä siihen malliin ettei pyhässä sodassa kykene surmaamaan vääräuskoisia. Miehen tehtävänä on suojella heikoimpia. Miten mies kykenisi siihen päihtyneenä?
Miksi heikentää itseään helposti turpaanottavaksi myrkyttämällä itseään?
Helppo uhri Jumalan sotureille.