Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylen pääjohtaja lopettaisi esim. hiihdon MM kisojen lähettämisen jos leikataan LOL Turhia päälliköitä ilmeisesti pitää olla!

Vierailija
01.06.2024 |

Hehheh miten leikkaus osuu juuri hiihtoon

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muutenkaan jaksaa seurata jotain hiihtoa tai muutakaan urheilua. 

Vierailija
2/50 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilu on täysin turhaa. Laittakoon maksukanaville niiden nähtäville jotka sitä haluaa katsoa. Olympialaiset on ainoa poikkeus ja niitäkään en ikinä katso mutta mielelläni suon näytettävän ilman korvausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpaakohan suomalaiset tahtoisivat mieluummin katsoa YLEstä, hiihdon MM-kisoja vai jotain puhuvatpäätryönää missä kansalle kerrotaan päivästä toiseen kuinkta tyhmia ja rasistisia he ovat.

Varmaan niitä puhuvia päitä. Minulle sopii sekin ettei tule mitään ohjelmaa, kunhan ei tule urheilua.

Vierailija
4/50 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilukilpailut maksukanaville. Urheiluruutu kertoo sitten kaiken oleellisen vartissa. 

Vierailija
5/50 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilua katsoo vanhimmat eläkeläiset. Sellaiset ihmiset, jotka eivät välttämättä edes käytä nettiä tai suoratoistopalveluja. Ylellä on tavallaan heitäkin kohtaan velvollisuus jotain sisältöä tarjota. Toisaalta en tajua, miksei vanhuksetkin voisi jo siirtyä nykyaikaan ja tilata itse nuo potkupallo- sun muut hiihtelykisansa joltain yksityiseltä kanavalta.

Minusta urheilu on hyvä asia, mutta lähinnä itse harrastettuna.

Vierailija
6/50 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheilua katsoo vanhimmat eläkeläiset. Sellaiset ihmiset, jotka eivät välttämättä edes käytä nettiä tai suoratoistopalveluja. Ylellä on tavallaan heitäkin kohtaan velvollisuus jotain sisältöä tarjota. Toisaalta en tajua, miksei vanhuksetkin voisi jo siirtyä nykyaikaan ja tilata itse nuo potkupallo- sun muut hiihtelykisansa joltain yksityiseltä kanavalta.

Minulla on olo, että urheilua seuraa ihmiset jotka ei itse liiku mitenkään. Ei minua ainakaan liikkuvana ihmisenä kiinnosta tönöttää tuntikausia sohvalla katsomassa jonkun muun urheilemista, mieluummin lähden itse tekemään jotain. 

Vierailija
7/50 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLE voisi jättää näyttämättä vaikkapa potkupallokisat ja käyttää nekin rahat lasten ja nuorten jalkapalloharrastuksen tukemiseen. On nimittäin aika suolaiset hinnat näissä.

Vierailija
8/50 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpaakohan suomalaiset tahtoisivat mieluummin katsoa YLEstä, hiihdon MM-kisoja vai jotain puhuvatpäätryönää missä kansalle kerrotaan päivästä toiseen kuinkta tyhmia ja rasistisia he ovat.

Niin vähän katson tv:tä, että kiinnostaisi tietää ja Ylen Areenasta katsoa, milloin viimeksi kansalle kerrottiin kuinka tyhmiä ja rasistisia he ovat. Osaisitko ohjelmia tarkemmin seuraavana kertoa? Edes jonkin näistä tarkoittamistasi ohjelmista?

Vierailija
9/50 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on olo, että urheilua seuraa ihmiset jotka ei itse liiku mitenkään. Ei minua ainakaan liikkuvana ihmisenä kiinnosta tönöttää tuntikausia sohvalla katsomassa jonkun muun urheilemista, mieluummin lähden itse tekemään jotain. 

Se on vain oma olosi. Urheilijat seuraavat todella paljon urheilua, koska se kiinnostaa heitä.

Vierailija
10/50 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä mitään ajankohtaisia urheilukisoja pitäisi verorahoilla näyttää?

Eri asiat joku historiassa tapahtunut merkittävä tapahtuma esim. jääkiekon MM95 finaalin voisi YLE joka vuosi näyttää uusintana ja laittaa Areenaan ikuisesti.

Vierailija
11/50 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä mitään ajankohtaisia urheilukisoja pitäisi verorahoilla näyttää?

Eri asiat joku historiassa tapahtunut merkittävä tapahtuma esim. jääkiekon MM95 finaalin voisi YLE joka vuosi näyttää uusintana ja laittaa Areenaan ikuisesti.

Vierailija
12/50 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YLE voisi jättää näyttämättä vaikkapa potkupallokisat ja käyttää nekin rahat lasten ja nuorten jalkapalloharrastuksen tukemiseen. On nimittäin aika suolaiset hinnat näissä.

No totta, ne naisten kisat ovat niin turhia.

Vierailija
13/50 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki urheilu pois yleltä. Täysin epäkiinnostavaa katsottavaa.

Vierailija
14/50 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Yleltä leikataan joutuvat heti lopettamaan yhdeksän uutiset LOL

Vierailija
15/50 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lopetetaan siitä päästä missä on isoimmat katsojaluvut. Urheilu ja euroviisut esimerkiksi, ja uutiset tietysti. Jäljellä jää vain ydintoiminto eli 300 päällikkövirkaa ja p*llupäiväkirjat.

Vierailija
16/50 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei säästöt vaikuta pi**upäiväkirjoihin!

Vierailija
17/50 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silpoisin mielelläni YLE:n erillisiksi pieniksi osiksi. Saavat toteuttaa kaiken mitä nytkin, mutta vain se ydinosa tulisi verovaroin. Muuten voivat keksiä kuinka rahoittavat sen turhan hömpän.

Vierailija
18/50 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös urheilu just tuo ylen kanaville ne isot massat? Haluavatko niistä eroon? Vähän sama, kuin jos Valio ilmoittaisi, että poistamme maitotuotteet valikoimistamme.

Vierailija
19/50 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös urheilu just tuo ylen kanaville ne isot massat? Haluavatko niistä eroon? Vähän sama, kuin jos Valio ilmoittaisi, että poistamme maitotuotteet valikoimistamme.

Ylellä ei ole minkäänlaista tulosvastuuta. Vaikka kukaan ei käyttäisi ylen palveluita niin se 600+ miljoonaa valuisi verovaroista siihen.

Vierailija
20/50 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaukset pitäisi tehdä kyllä ihan muualta kuin ohjelmista, tässä vedettiin taas kansa harhaan tappelemaan siitä, mikä ohjelma on tärkein ja saatiin huomio pois asioista, joista tulisi oikeasti leikata eli:

turhat virat ja toimet pois

liian isot liksat ja edut pois, liksat voidaan kilpailuttaa

ei lennätetä väkeä ihan kaikkiin kissan ristiäisiin

merkkitapahtumiinkin lähetetään väkeä vähemmän, eikä ykkösluokassa, eikä 5 täden hotelleja drikkeineen ja tyttöineen

jne