Palstalaisia illalla mummotunnelissa?
Pari kuukautta mennyt nyt ilman seksiä vaimosta (pian ex) johtuen. Nyt kun olen viikonlopun kesäleskenä niin ajattelin lähteä illalla mummotunneliin. Olisi mukava keskustella ihan kasvotustenkin seksistä ja toki muustakin. Ja jos kemiat kohtaa, niin ties vaikka jotain muutakin. Kuka lähtee messiin? Sovitaan täällä vaikka joku merkki, josta tunnistamme toisemme.
M51Espoo
Kommentit (19)
Tarkennus: Mummotunneli on täynnä tyrkkyjä ja epätoivoisia yli-ikäisiä kullihaukkoja väijymässä saalista, jota eivät ole muualta löytäneet.
Tarkennus: Mummotunneli on täynnä tyrkkyjä ja epätoivoisia yli-ikäisiä kullihaukkoja väijymässä saalista. Näitä saaliiden saalistajia et muualta löydä. Saaliskullien varma saanti mesta.
Lasketaanko mukaan jos palstalaisen mummo on illalla ihan tunnelissa-joka ilta ?
Onko mummotunneli nykyään ihan täysin lihatiski? Onko kaikki sinne menevät siis oletusarvoisesti hakemassa vain m*naa tai p*llua?
Eräänlainen live-Tinder toisin sanoen?
Vierailija kirjoitti:
Onko mummotunneli nykyään ihan täysin lihatiski? Onko kaikki sinne menevät siis oletusarvoisesti hakemassa vain m*naa tai p*llua?
Toivottavasti. Täytyy käydä katsastamassa, edellinen kerta oli kesällä -19.
mä lähden, olen ollut koko päivän ihan hirveässä kiimassa ja haluan sun laista kypsempää miestä, itse olen 28v. mulla päällä koko keltainen leningi ja kävin aamulla sokeroinnissa ja nyt olen ihanan posliini. jätän alushousut pois.
Vierailija kirjoitti:
mä lähden, olen ollut koko päivän ihan hirveässä kiimassa ja haluan sun laista kypsempää miestä, itse olen 28v. mulla päällä koko keltainen leningi ja kävin aamulla sokeroinnissa ja nyt olen ihanan posliini. jätän alushousut pois.
Tykkäätkö kun sua nuollaan? Haluun nostaa sun hameen helman, ja naida sua kovaa takaapäin ja laukoa spermat sun sisään. M37
Ihan normaali baari kai se on, ainakin kun eilen kävin. Tottakai siellä voi pariutua koittaa niinkun kaikissa baareissa. Enemmistö oli miehiä ja ne vähän naiset ei niin ihania
Mummotunneli sisäänkäynti Espalta vähän matkan päässä ruotsalaisesta teatterista ja toinen pää tätä sisäpihakäytävää yhdistyy Aleksanterinkatuun mistä sinne myös pääsee kunhan löytää oikean korttelin, taitaa olla ennen Mikonkadun risteystä, en muista tarkkaan...
Kun mulla on lomaa, käyn uteliaisuudesta katsomassa. Olen ihan normaali 50+ nainen. Treffailen kyllä erästä, mutta ilman sitoumuksia tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaali baari kai se on, ainakin kun eilen kävin. Tottakai siellä voi pariutua koittaa niinkun kaikissa baareissa. Enemmistö oli miehiä ja ne vähän naiset ei niin ihania
Minkä ikäistä se naisväki siellä on? Onko ne kovinkin "kypsiä" jos paikkaa kerta kutsutaan mummotunneliksi?
Lähtisin muuten, mutta aamulla pitää ehtiä aikaiselle lennolle. Mutta kesäkuun aikana aion kyllä käydä. Aika lailla kuumottaa jo ajatuskin. M50+
Vierailija kirjoitti:
Ihan niinkuin muutkin baarit. En ole munaa menny hakemaan eikä kukaan tullu tarjoamaan munaansa. Muuten kyllä ihmisiin tutustunut.
Vierailija kirjoitti:
huomenta kaikille, tulin juuri kotiin. olihan ilta, päädyin jatkoille kahden miehen luo. sain munaa kaikissa asennoissa klo 04-07 ja nyt väsyttää ja pillu aika hellänä. tunsin kyllä että olin kiimassa, mutta en ehkä kumminkaan ihan tällaista ajatellut. oli niin rajua meininkiä, että en ole varma oliko kaikilla koko ajan kondomi, sisään ei kyllä tainnut kukaan tulla ilman, menen ehkä kumminkin testeihin varmuudenvuoksi.
n.28v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
huomenta kaikille, tulin juuri kotiin. olihan ilta, päädyin jatkoille kahden miehen luo. sain munaa kaikissa asennoissa klo 04-07 ja nyt väsyttää ja pillu aika hellänä. tunsin kyllä että olin kiimassa, mutta en ehkä kumminkaan ihan tällaista ajatellut. oli niin rajua meininkiä, että en ole varma oliko kaikilla koko ajan kondomi, sisään ei kyllä tainnut kukaan tulla ilman, menen ehkä kumminkin testeihin varmuudenvuoksi.
n.28v
Olivatko miehet palstalaisia?
ei varmaan, ei ainakaan kukaan tullut juttelemaan mitään sellaista, vaikka keltaisessa leningissä olin siellä.
Onko tänään mummikseen lähtijöitä? Mulla olis ihan seuranhakufiilikset päällä.
M51
Mummotunneli on täynnä tyrkkyjä yli-ikäisiä kullihaukkoja väijymässä saalista.