Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstalaisia illalla mummotunnelissa?

Vierailija
01.06.2024 |

Pari kuukautta mennyt nyt ilman seksiä vaimosta (pian ex) johtuen. Nyt kun olen viikonlopun kesäleskenä niin ajattelin lähteä illalla mummotunneliin. Olisi mukava keskustella ihan kasvotustenkin seksistä ja toki muustakin. Ja jos kemiat kohtaa, niin ties vaikka jotain muutakin. Kuka lähtee messiin? Sovitaan täällä vaikka joku merkki, josta tunnistamme toisemme.

M51Espoo

illalla mummotunneliin?

Vaihtoehdot

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummotunneli on täynnä tyrkkyjä yli-ikäisiä kullihaukkoja väijymässä saalista.

Vierailija
2/19 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennus: Mummotunneli on täynnä tyrkkyjä ja epätoivoisia yli-ikäisiä kullihaukkoja väijymässä saalista, jota eivät ole muualta löytäneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennus: Mummotunneli on täynnä tyrkkyjä ja epätoivoisia yli-ikäisiä kullihaukkoja väijymässä saalista. Näitä saaliiden saalistajia et muualta löydä. Saaliskullien varma saanti mesta.

Vierailija
4/19 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko mukaan jos palstalaisen mummo on illalla ihan tunnelissa-joka ilta ?

Vierailija
5/19 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mummotunneli nykyään ihan täysin lihatiski? Onko kaikki sinne menevät siis oletusarvoisesti hakemassa vain m*naa tai p*llua?

Eräänlainen live-Tinder toisin sanoen?

Vierailija
6/19 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mummotunneli nykyään ihan täysin lihatiski? Onko kaikki sinne menevät siis oletusarvoisesti hakemassa vain m*naa tai p*llua?

Toivottavasti. Täytyy käydä katsastamassa, edellinen kerta oli kesällä -19.

Vierailija
7/19 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä lähden, olen ollut koko päivän ihan hirveässä kiimassa ja haluan sun laista kypsempää miestä, itse olen 28v. mulla päällä koko keltainen leningi ja kävin aamulla sokeroinnissa ja nyt olen ihanan posliini. jätän alushousut pois.

Vierailija
8/19 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä lähden, olen ollut koko päivän ihan hirveässä kiimassa ja haluan sun laista kypsempää miestä, itse olen 28v. mulla päällä koko keltainen leningi ja kävin aamulla sokeroinnissa ja nyt olen ihanan posliini. jätän alushousut pois.

Tykkäätkö kun sua nuollaan? Haluun nostaa sun hameen helman, ja naida sua kovaa takaapäin ja laukoa spermat sun sisään. M37

Vierailija
9/19 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali baari kai se on, ainakin kun eilen kävin. Tottakai siellä voi pariutua koittaa niinkun kaikissa baareissa. Enemmistö oli miehiä ja ne vähän naiset ei niin ihania 

Vierailija
10/19 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummotunneli sisäänkäynti Espalta vähän matkan päässä ruotsalaisesta teatterista ja toinen pää tätä sisäpihakäytävää yhdistyy Aleksanterinkatuun mistä sinne myös pääsee kunhan löytää oikean korttelin, taitaa olla ennen Mikonkadun risteystä, en muista tarkkaan... 

Vierailija
11/19 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mulla on lomaa, käyn uteliaisuudesta katsomassa. Olen ihan normaali 50+ nainen. Treffailen kyllä erästä, mutta ilman sitoumuksia tällä hetkellä. 

Vierailija
12/19 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaali baari kai se on, ainakin kun eilen kävin. Tottakai siellä voi pariutua koittaa niinkun kaikissa baareissa. Enemmistö oli miehiä ja ne vähän naiset ei niin ihania 

Minkä ikäistä se naisväki siellä on? Onko ne kovinkin "kypsiä" jos paikkaa kerta kutsutaan mummotunneliksi?

Vierailija
13/19 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin muuten, mutta aamulla pitää ehtiä aikaiselle lennolle. Mutta kesäkuun aikana aion kyllä käydä. Aika lailla kuumottaa jo ajatuskin. M50+

Vierailija
14/19 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan niinkuin muutkin baarit. En ole munaa menny hakemaan eikä kukaan tullu tarjoamaan munaansa.  Muuten kyllä ihmisiin tutustunut.

Vierailija
15/19 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huomenta kaikille, tulin juuri kotiin. olihan ilta, päädyin jatkoille kahden miehen luo. sain munaa kaikissa asennoissa klo 04-07 ja nyt väsyttää ja pillu aika hellänä. tunsin kyllä että olin kiimassa, mutta en ehkä kumminkaan ihan tällaista ajatellut. oli niin rajua meininkiä, että en ole varma oliko kaikilla koko ajan kondomi, sisään ei kyllä tainnut kukaan tulla ilman, menen ehkä kumminkin testeihin varmuudenvuoksi.

n.28v

Vierailija
16/19 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

huomenta kaikille, tulin juuri kotiin. olihan ilta, päädyin jatkoille kahden miehen luo. sain munaa kaikissa asennoissa klo 04-07 ja nyt väsyttää ja pillu aika hellänä. tunsin kyllä että olin kiimassa, mutta en ehkä kumminkaan ihan tällaista ajatellut. oli niin rajua meininkiä, että en ole varma oliko kaikilla koko ajan kondomi, sisään ei kyllä tainnut kukaan tulla ilman, menen ehkä kumminkin testeihin varmuudenvuoksi.

n.28v

Olivatko miehet palstalaisia?

Vierailija
17/19 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varmaan, ei ainakaan kukaan tullut juttelemaan mitään sellaista, vaikka keltaisessa leningissä olin siellä.

Vierailija
18/19 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tänään mummikseen lähtijöitä? Mulla olis ihan seuranhakufiilikset päällä.

M51

Vierailija
19/19 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

@18 Kävitkö? Kävikö flaksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi