Naiset eivät pärjää ilman miehiä.
Kommentit (26)
Jos tätä palstaa pitäsi havainnointi paikkana, niin väittäsin, kyllä jotain täysin päinvastaista....
Sinkkumies
Voi ei, miten ne naiset pärjääkin niin yksin? Miehiltä ei mene kuin terveys, sosiaaliset suhteet ja ikä, jos eivät saa parisuhdetta naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan etsi epätoivoisesti parisuhdetta. Tulee vastaan jos tulee. Ei mua tällä hetkellä kiinnosta parisuhde enkä ole valmis sellaiseen. Mulle riittää seksisuhde.
N44
Ei hätää, ei kukaan haluakaan kanssasi parisuhteeseen. Munakori on jo tyhjä.
Seksi toki kelpaa miehille aina, siihen riittää kaksi jalkaa ja syke.
Mä oon lähes koko elämäni pärjännyt ja elänyt ilman miehiä. Isäni kuoli kun olin vuoden ikäinen ja lapseni sain alulle erään ystävällisen hölmön miehen avustuksella.
Vierailija kirjoitti:
Tilastollisesti onnellisimpia ovat sinkut ja lapsettomat naiset.
Mutta vain tilastollisesti, ei todellisessa elämässä, sillä valhe, emävalhe ja tilasto, kuten sanonta menee.
Ilman parisuhdetta olen pärjännyt kyllä koko aikuisikäni. Muutoissa ja rakennusprojekteissa sen sijaan ovat veli ja serkut olleet apuna.
Totta turiset, mutta pätee molempiin sukupuoliin. Miehet ja naiset ovat niin eriytyneet toisistaan, että parinmuodostaminen on haastavaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinkku ei myönnä että on onneton ja itkee itsensä uneen. Lapsettomat voivat ollakin onnellisia ja täyttävät elämänsä materialla ja matkustelulla. Vanhana sitten itketään kun kukaan ei käy katsomassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkku ei myönnä että on onneton ja itkee itsensä uneen. Lapsettomat voivat ollakin onnellisia ja täyttävät elämänsä materialla ja matkustelulla. Vanhana sitten itketään kun kukaan ei käy katsomassa.
Pariutuneet nuo näyttää itkeskelevän milloin mistäkin, miten "kumppani" on satuttanut, ja lapselliset vanhainkodeissa, kun ne mukulat ovat heidät sinne unohtaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan etsi epätoivoisesti parisuhdetta. Tulee vastaan jos tulee. Ei mua tällä hetkellä kiinnosta parisuhde enkä ole valmis sellaiseen. Mulle riittää seksisuhde.
N44
Lässyn lässyn. Olet kyllä typerä ja lapsellinen tapaus jos kuvittelet, että yli 40v naiset eivät saa enää parisuhdetta. Missähän todellisuudessa sä mahdat oikein elää.
Hympf. Tampereella näkyy pelkästään partamiehiä. Klooneja keskenään. :D
Yli vuosikymmenen olen pärjännyt ilman miestä oikein hyvin. Hauskaa on.
Miehet on kyllä ihan käytännöllisiä, kun yltävät ylähyllylle ja jaksavat paremmin nostaa painavia juttuja. Toki erityisen pitkä ja vahva nainen ajaisi sinänsä saman asian. Ja toinen juttu mihin miehiä tarttee on seksi, siitä tykkään, mutta pystyisin varmasti elämään myös ihan vaan oman käden avustuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N44
Lässyn lässyn. Olet kyllä typerä ja lapsellinen tapaus jos kuvittelet, että yli 40v naiset eivät saa enää parisuhdetta. Missähän todellisuudessa sä mahdat oikein elää.
Voivat toki saada, jos mies on tarpeeksi epätoivoinen kun ei saa parikymppistä naista vokoteltua.
Mutta joka ikinen kerta se 40+ nainen on miehelle Plan B, tai C, tai Ö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N44
Voivat toki saada, jos mies on tarpeeksi epätoivoinen kun ei saa parikymppistä naista vokoteltua.
Mutta joka ikinen kerta se 40+ nainen on miehelle Plan B, tai C, tai Ö.
Mikäs teinin asteelle jäänyt amisviiksi siellä huutelee? :D Aikuiset miehet ei mitään parikymppisiä katsele tosissaan.
Miehet ei jostakin syystä osaa puhua naisesta yksikössä. Kaikki naiset eivät ole samanlaisia. Ja varsinaiseen asiaan sanoisin, että miehet on luotu tekemään raskaimmat työt, siksi ovat yleensä suurikokoisempia. Mihin muuhun heitä tarvitaan, en tiedä.
"Ole niin fiksu, että herätä miehessä ajatus, että tarvitset häntä, ja hän on ikuisesti sinun" - Suositut nykyajan naisten kirjat
"Miehet ovat jääneet luolamiehiksi ja naisten täytyy nykypäivänä esittää heille, että tarvitsevat heitä" - Terapeutit
Onko ylläri, että nuoret tytöt ei halua edes seurustella enää poikien kanssa. Miehet on rasite ja tyhmiä
N44