Viimeisin rakastelusi
Kommentit (60)
En laske eilistä, kun katsoimme elokuvaa sohvalla maaten ja pitkää hyväilyä. Oli kivaa, mutta emme jaksaneet jatkaa kuitenkaan loppuun asti. Ihana kosketella kaunista naistani, molempien reidet märkänä valuen..
Ihan kunnon seksiä oli toissapäivänä. Sohvalta sekin lähti. Pussailusta, hyväilyyn ja himon kasvaessa hän istui päälläni ja panin sormillani häntä. Ensin vain kiusoitellen, kunnes kovaa ja niin että ei meinannut kestää enää. Juuri ennen tulemista käskin siirtymään makkariin.
Käsin nuolla ja laittaa minulle anustapin. Sanoin, etten saa tulla vielä. Totteli hienosti. Orgasmini oli jo liian lähellä ja keskeytin itse. Meinasi olla jo tulossa, mutta just ehdin! Hän ei olisi malttanut lopettaa.
Käskin mahalleen. Sitten sidoin hänet ranteista patteriin. Tykkää nähtävästi katsoa sitomistani, joten jätin kahleet pois ja laitoin ihan vain köydellä. Tänään oli suupallon kokeilu vuoro. Vetelin sitä ensin selkää pitkin ja kysyin tunnistaako mikä se on. Tunnisti ja värisi jännityksestä. Laitoin pallon paikalleen, kiristin hitaasti, mutta varmasti. Suutelin niskaa ja kaulaa. Myös pallon päältä. Kiihotti ihan saatanasti! Näytti niin hyvältä, avuttomalta ja pieneltä siinä allani. Tappi sisälläni tuntui joka liikkeessä. Valuin hänen selän päälle.
Tiesin jo mitä aioin tehdä. Oli aiemmin päivällä sanonut pikkurilliä turhaksi kapistukseksi. Sanoin ettei kyllä ole ja näytän vielä mihin sitä tarvitaan. Nyt oli se hetki.
Hieroin klitorista ja panin kunnolla. Sitten paljon liukkaria, vaikka ei hän sitä olisi tarvinnutkaan. On kiva lisä. Panin myös dildolla, joka sattui samalla käteeni. Hän kiemurteli ja voihki. Välillä kosketteli itseänikin. Aivan liian herkillä ja meinasin taas laueta. Sitten oli pikkurillin vuoro. Runsaan liukkarin kera aloin työntymään hänen anaaliin. Hän jännittyi hieman, joten hieroin klitorista samalla. Kiihko nousi ja taas oltiin rajoilla. Sormen päästyä syvälle, aloin panemaan dildolla pilluun. Samalla liikkuen perseessä ja klitalla. Ei kauaa kestänyt, kun tuli syvältä ja kovaa. Melkein sormi meni poikki hallitsemattomasti liikkuvista liikkeistä ja supistelevasta anaalista.
Irrotin hänet ja suudeltiin pitkään. Hetken hengähdyksen jälkeen oli minun vuoroni. Hän nuoli, pani dildolla ja liikutteli varovasti tappia. Tulin nopeasti ja varmasti, niin että naapuritkin sai kuulla!
Oli hieno kerta ja kiihottaa jo pelkkä ajattelu! Voisinkin keksiä jotain uutta kivaa tälle illalle.. Harmi, että hän on töissä juuri.. Taidan vähän leikkiä itsekseni tässä ensin.
Rakastajatar tarjosi viikonloppuna kotonaan lounaan ja siitä siirryttiin sohvalle fiilistelemään.Jossain vaiheessa himot nousi ja mentiin pikaisen suihkun kautta sänkyyn jatkamaan siitä mihin jäätiin.
Ei vielä minkäänlainen. Ensimmäistä kertaa odottelen täällä "peräkammarissa"!
viime viikonloppuna. alettiin katsoa elokuvaa sängyssä. se jäi jo muutaman minuutin jälkeen kesken. ihanaa kyytiä. nuori herrasmies jaksaa. sänky lopulta ihan sotkussa ja lakanat vaihtoon.
Viime viikolla kiimainen pano exän kanssa. Saattoi olla viimeinen panomme.
Syksyllä 2011 lapseni äidin kanssa. Lopetin kesken kun näin ettei tätä kiinnostanut pätkääkään osallistua.
Tänään etätöitä tekevän mieheni kanssa, itse olen jo lomalla. Oli melkoisen kuumat päiväkahvit. Laitoin miehen selälleen, ja istuin hänen kasvojensa päälle. Imi mulle järisyttävän orgasmin, jonka jälkeen reverse cowgirlillä vielä miehellekin kunnon orgasmi. Kesä
Vierailija kirjoitti:
Aamulla herätessä halutti, oli erektio ihan valmiina ja vaimokin halusi, kuten yleensäkin aina kun ehdotan. Lämmittelyä alkuun, sitten pikainen aamupesu että oli puhdasta ja mukavaa jatkaa ja lisää kummankin lämmittelyä kunnes vaimo halusi, että tule jo sisään. Hän laukesi kuten aina aika nopeasti allani ja minä sitten.
Edellinen kerta oli perjantaina jne ja yleensä kolmisen kertaa viikossa yhdytään. Olemme eläkkeelle hiljattain jäänyt aviopari
Olin 3 pv reissussa, maanantaina aamulla edellisen kerran rakasteltiin. Eilen kun tulin päivällä kotiin kävin tunnin salilla ja oli halukas olo jo muutenkin. Vaimollakin kuulemma oli halukas olo kun oli yksin nukkunut kotona. Siispä salini jälkeen mentiin heti suihkuun ja sänkyyn , jossa lämmiteltiin käsin, nuolin sitten hitaasti vaimolle yhden , aina lyhyen orgasmin ja sitten heti sisään lähärissä ja annoin aika voimakasta kyytiä, jossa tuli hänelle toinen pitkä ja kuulemma tosi hyvä orgasmi vielä, jolta se kuulostikin. Sitten sain lopuksi itsekin. Ihanaa oli...Varmaan sunnuntaina yhdytään taas, luulen...
Vierailija kirjoitti:
Ikinä en kehtaisi kellekkään naamatusten kertoa, mutta melko kinkyä oli. Olin kiinnitettynä vanerilevyyn selälleni käsistä ja nilkoista ns. X-asentoon, jonka lisäksi reisieni, rintani ja lantioni yli meni nahkaremmit, joten olin käytännössä täysin liikkumattomaksi kahlittu. Päässäni oli kangashuppu, jossa oli reikä suun kohdalla, lisäksi oli vielä silmälaput estämässä kaiken näkyvyyden ja kaulassani leveä kaulapanta.
Mies kiinnitti hieromasauvan narulla kiinni haaroväliini, vibraavan dildon sisääni ja antoi 30min aikaa "pelastautua". EN pelastautunut, vaan sain monta orgasmia ja olisin squirtannut, mutta dildo esti sen. Se kun poistettiin, "laskin alleni" välittömästi. Mies imetti vibrauksen aikana kaluaan ja lopuksi tietty nai avutonta minua. Tämä siis sunnuntaina ja tänään uusinta 😄
30 min. vibra hieroo vaginaa!! Eikö tuossa nyt vaginan seinämät vaurioidu? Aika riskaabelia minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1939 joulukuussa,kulli kankistui pakkasessa,sai rakkaani kerrankin jäykkää.
Talvisota oli siis juuri alkanut.
Oletteko muuten kuulleet sitä tarinaa kun miehet palasivat Talvisodasta. Ensin he menivät emännän kassa sänkyyn ja sitten kun he olivat sen homman hoitaneet ottivat repun selästä ja sukset jalasta.
En siis halua mitenkään pilkata Talvisodan veteraaneja, kunnioitan heitä suuresti. Tälläistä tarinaa nyt vaan kerrotaan. Liekö sitten tosi.
Kyllä sukset jätettiin oven pieleen ja reppukin nakattiin lattialle. Varma tieto.
Rakastelu? Harrastin eilen seksiä frisbeegolfreitillä järventannalla isojen kuusien alla sateelta suojassa!
Aamuyöllä herättiin kumpikin ja innostuttiin pussailemaan. Aika nopeasti halutkin heräsivät ja kädet meni jalkoväleihin. Mies käänsi minut nelinkontin ja nai oikein kunnolla. Onnistuttiin olemaan hiljaa, kun lapset nukkuivat. Vieläkin olen mieheeni ihan hulluna halusta.
No ei kai sitä rakasteluksi voi sanoa koska kyse seksisuhteesta. Rakastelu sopii enemmän parisuhteeseen ja kun on tunteita.
Eli vakkaripanon kanssa oli eilen seksiä. Sen verran kiimassa olin itsekin, että ei tarvinnut miehen edes sormettaa tai nuolla kun kulli upposi helposti pilluun. :D Toki mies välillä nuoli. Lopuksi olin miehen päällä takapuoli mieheen päin.
Noin 2 vuotta sitten, tosin kyseessä ei ollut rakastelu kun ei miehelläni sitten seisonutkaan kun piti laittaa kettua koloon. Sen koomin ei olla edes yritetty.
N47, naimisissa ja puutteessa.
oma käsi on rakastellut kalua viime aikoina
Siitä on vuosia. Polyamorinen hyväksikäyttö jätti niin syvät haavat etten kykene päästämään ketään aidosti lähelleni.
Aika pikainen ilta setti ennen nukkumaan menemistä kylki asennossa. En jaksanut edes pesulle ja jäi spermat sisälle. Aamulla oli aika sotkuinen ja tuhma olo kun olin ihan märkä vieläkin. Siihen sitten uusi pano päälle ja töihin.
Talvisota oli siis juuri alkanut.
Oletteko muuten kuulleet sitä tarinaa kun miehet palasivat Talvisodasta. Ensin he menivät emännän kassa sänkyyn ja sitten kun he olivat sen homman hoitaneet ottivat repun selästä ja sukset jalasta.
En siis halua mitenkään pilkata Talvisodan veteraaneja, kunnioitan heitä suuresti. Tälläistä tarinaa nyt vaan kerrotaan. Liekö sitten tosi.