Viimeisin rakastelusi
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeisin pano oli maaliskuussa kun vaimoa alkoi yhtäkkiä kännissä panettaa. Viimeisin rakastelu oli varmaan joskus viime elokuussa. Seuraava rakastelu on toivottavasti jonkun kivan, sivistyneen aikuisen naisen kanssa. Duunarinaisista olen saanut tarpeekseni.
Huomaa kyllä, ettet ole ollut tekemisissä kanssani. Saisit elämäsi kyydit sivistyneessä seurassa.
T. Duunarinainen.
Kiinnostaa! Minulla on oikein hyviä kokemuksia asentajanaisista. Pintakäsittelijät, no joo. Voiton vievät lasinpuhaltajat, todella kuumia naisia 😅
Millaisella pillulla em. duunarinainen kusee, viivamallisella vai perhospillulla?
Vierailija kirjoitti:
Melko harvakseltaan naitte. Ottakaa nyt edes Tinder käyttöön, niin tapahtuu vähän useammin.
On jo niin koettu juttu eikä ole tarkoitus edes lisääntyäkään.
1939 joulukuussa,kulli kankistui pakkasessa,sai rakkaani kerrankin jäykkää.
Vierailija kirjoitti:
Melko harvakseltaan naitte. Ottakaa nyt edes Tinder käyttöön, niin tapahtuu vähän useammin.
Olin imarreltu, kun tyttöystäväni kertoi saaneensa Tinderissä valtavasti supertykkäyksiä, yksi oli yhdeltä tunnetulta superrikkaalta. Kuitenkin hän valitsi minut. Toki olemme molemmat tahoillamme naimisissa, eikä minulla ollut edes kuvaa.
Aika kiihkeä, kun edellisestä kerrasta oli kulunut aikaa. Pääsin ensimmäistä kertaa kokeilemaan sitä, että nussin vaimoa tissien väliin JA kullin pää on hänen suussaan tai hän lipoo sitä kielellään. Kuumaa. Lasti meinasi lähteä liian aikaisin ja piti vaihtaa asentoa. Muuten meni peruskaavalla, eli ensin nainen ottaa orkun ratsastamalla ja sitten pyllistää kontallaan ja antaa miehensä kyntää tamman leveää persettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeisin pano oli maaliskuussa kun vaimoa alkoi yhtäkkiä kännissä panettaa. Viimeisin rakastelu oli varmaan joskus viime elokuussa. Seuraava rakastelu on toivottavasti jonkun kivan, sivistyneen aikuisen naisen kanssa. Duunarinaisista olen saanut tarpeekseni.
Huomaa kyllä, ettet ole ollut tekemisissä kanssani. Saisit elämäsi kyydit sivistyneessä seurassa.
T. Duunarinainen.
Kiinnostaa! Minulla on oikein hyviä kokemuksia asentajanaisista. Pintakäsittelijät, no joo. Voiton vievät lasinpuhaltajat, todella kuumia naisia 😅
Millaisella pillulla em. duunarinainen kusee, viivamallisella vai perhospillulla?
Viivalla. Pitkä takamalli.
Kohta kuukausi on viimeisestä kerrasta. Otin suihin ex-mieheltäni, sitten ratsastin ja lopuksi mies pani takaapäin. Oli ihanaa ja tuli hyvä nussittu olo.
Ollaan erottu miehen kanssa viime syksynä, vieläkin joskus pannaan. En oo ollu vielä valmis olemaan muiden kanssa, mutta ehkä tässä jossain vaiheessa, kun toi kerran kuussa tahti on kyllä liian vähän.
Hikinen,lyhyt,järisyttävä..puistossa aurinkoa ottamassa..ihana puumanpoikanen sattui paikalle..ei ollut kumia..
Ihana. Pari päivää sitten. Ihailin mieheni rintalihaksia ja hiuksia, ei ollut maisemissa valittamista.
Aamusta, pitkähkö sessio ja vaimo sai 3-4 min. ennen minua.
M55
käsitouhua molemmin puolin vaimon kanssa saunassa. aivan ihanaa hivelllä hiestä liukasta alastonta ihoa joka puolelta vartaloa
ratsastin liikuttelemalla itseäni eteen taakse liikkeellä . tuntui taivaalliselta
Aamulla herätessä halutti, oli erektio ihan valmiina ja vaimokin halusi, kuten yleensäkin aina kun ehdotan. Lämmittelyä alkuun, sitten pikainen aamupesu että oli puhdasta ja mukavaa jatkaa ja lisää kummankin lämmittelyä kunnes vaimo halusi, että tule jo sisään. Hän laukesi kuten aina aika nopeasti allani ja minä sitten.
Edellinen kerta oli perjantaina jne ja yleensä kolmisen kertaa viikossa yhdytään. Olemme eläkkeelle hiljattain jäänyt aviopari
Me ei rakastella mun miehen kanssa, me nussitaan. Kertoo varmaan aika paljon meidän tunnetasosta..
Aamupäivällä vetelin takaapäin niin että kankut tärisi
Ei rakastelua hetkeen. Suikkari pe ja perus pano tässä iltapäiväl.
Rakastelu on meillä todella harvinaista.
N
Viikonloppuna kävin exän luona kylässä. Hän sai pari kertaa ja minä laskin mällit sisään pariin kertaan.
T. Duunarinainen.