Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viimeisin rakastelusi

Vierailija
31.05.2024 |

Millainen oli viimeisin rakastelusi?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisin pano oli maaliskuussa kun vaimoa alkoi yhtäkkiä kännissä panettaa. Viimeisin rakastelu oli varmaan joskus viime elokuussa. Seuraava rakastelu on toivottavasti jonkun kivan, sivistyneen aikuisen naisen kanssa. Duunarinaisista olen saanut tarpeekseni.

Huomaa kyllä, ettet ole ollut tekemisissä kanssani. Saisit elämäsi kyydit sivistyneessä seurassa. 

T. Duunarinainen.

Vierailija
22/60 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeisin pano oli maaliskuussa kun vaimoa alkoi yhtäkkiä kännissä panettaa. Viimeisin rakastelu oli varmaan joskus viime elokuussa. Seuraava rakastelu on toivottavasti jonkun kivan, sivistyneen aikuisen naisen kanssa. Duunarinaisista olen saanut tarpeekseni.

Huomaa kyllä, ettet ole ollut tekemisissä kanssani. Saisit elämäsi kyydit sivistyneessä seurassa. 

T. Duunarinainen.

Kiinnostaa! Minulla on oikein hyviä kokemuksia asentajanaisista. Pintakäsittelijät, no joo. Voiton vievät lasinpuhaltajat,  todella kuumia naisia 😅 

Millaisella pillulla em. duunarinainen kusee, viivamallisella vai perhospillulla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko harvakseltaan naitte. Ottakaa nyt edes Tinder käyttöön, niin tapahtuu vähän useammin.

On jo niin koettu juttu eikä ole tarkoitus edes lisääntyäkään.

Vierailija
24/60 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1939 joulukuussa,kulli kankistui pakkasessa,sai rakkaani kerrankin jäykkää.

Vierailija
25/60 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko harvakseltaan naitte. Ottakaa nyt edes Tinder käyttöön, niin tapahtuu vähän useammin.

Olin imarreltu, kun tyttöystäväni kertoi saaneensa Tinderissä valtavasti supertykkäyksiä, yksi oli yhdeltä tunnetulta superrikkaalta. Kuitenkin hän valitsi minut. Toki olemme molemmat tahoillamme naimisissa, eikä minulla ollut edes kuvaa.

Vierailija
26/60 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muista..

Vierailija
27/60 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kiihkeä, kun edellisestä kerrasta oli kulunut aikaa. Pääsin ensimmäistä kertaa kokeilemaan sitä, että nussin vaimoa tissien väliin JA kullin pää on hänen suussaan tai hän lipoo sitä kielellään. Kuumaa. Lasti meinasi lähteä liian aikaisin ja piti vaihtaa asentoa. Muuten meni peruskaavalla, eli ensin nainen ottaa orkun ratsastamalla ja sitten pyllistää kontallaan ja antaa miehensä kyntää tamman leveää persettä.

Vierailija
28/60 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Duunarinainen.

Kiinnostaa! Minulla on oikein hyviä kokemuksia asentajanaisista. Pintakäsittelijät, no joo. Voiton vievät lasinpuhaltajat,  todella kuumia naisia 😅 

Millaisella pillulla em. duunarinainen kusee, viivamallisella vai perhospillulla?

Viivalla. Pitkä takamalli. 

Vierailija
29/60 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta kuukausi on viimeisestä kerrasta. Otin suihin ex-mieheltäni, sitten ratsastin ja lopuksi mies pani takaapäin. Oli ihanaa ja tuli hyvä nussittu olo. 

Ollaan erottu miehen kanssa viime syksynä, vieläkin joskus pannaan. En oo ollu vielä valmis olemaan muiden kanssa, mutta ehkä tässä jossain vaiheessa, kun toi kerran kuussa tahti on kyllä liian vähän. 

Vierailija
30/60 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikinen,lyhyt,järisyttävä..puistossa aurinkoa ottamassa..ihana puumanpoikanen sattui paikalle..ei ollut kumia..

Vierailija
31/60 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana. Pari päivää sitten. Ihailin mieheni rintalihaksia ja hiuksia, ei ollut maisemissa valittamista. 

Vierailija
32/60 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamusta, pitkähkö sessio ja vaimo sai 3-4 min. ennen minua.

M55

Vierailija
33/60 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
34/60 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsitouhua molemmin puolin vaimon kanssa saunassa. aivan ihanaa hivelllä hiestä liukasta alastonta ihoa joka puolelta vartaloa

Vierailija
35/60 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratsastin liikuttelemalla itseäni eteen taakse liikkeellä . tuntui taivaalliselta 

Vierailija
36/60 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla herätessä halutti, oli erektio ihan valmiina ja vaimokin halusi, kuten yleensäkin aina kun ehdotan. Lämmittelyä alkuun, sitten pikainen aamupesu että oli puhdasta ja mukavaa jatkaa ja lisää kummankin  lämmittelyä kunnes vaimo halusi, että tule jo sisään. Hän laukesi kuten aina aika nopeasti allani ja minä sitten.

Edellinen kerta oli perjantaina jne ja yleensä kolmisen kertaa viikossa yhdytään. Olemme eläkkeelle hiljattain jäänyt aviopari

Vierailija
37/60 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei rakastella mun miehen kanssa, me nussitaan. Kertoo varmaan aika paljon meidän tunnetasosta..

Vierailija
38/60 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivällä vetelin takaapäin niin että kankut tärisi

Vierailija
39/60 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakastelua hetkeen. Suikkari pe ja perus pano tässä iltapäiväl.

Rakastelu on meillä todella harvinaista. 

N

Vierailija
40/60 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna kävin exän luona kylässä. Hän sai pari kertaa ja minä laskin mällit sisään pariin kertaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä