Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin aikaan teidän teinin on tultava kotiin huomenna?

Vierailija
31.05.2024 |

Laittakaa nuoren ikä ja paikkakunta?

Minulla on 15 ja 12 vuotiaat pojat, joiden kotiintuloaikoja koulunloppuun mietiskelen.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret (siis jotkut) alkaa olla seonneita. Ilmeisesti some on sekoittanut pakkaa niin paljon, että jotkut ei vaan kestä elämäänsä ja alkavat murhaamaan toisia. Väkivalta muutenkin olisi jo liikaa, mutta nykyään jo tapetaan.

Vierailija
22/29 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

14v poika ja ihme on jos jää kylille koulun jälkeen. Kyllä se on kotona jo 11.15 aamupäivällä. Ei olla tarvittu yhdenkään lapsen kanssa kotiintuloaikoja, ovat osanneet tulla iltaisin kotiin iltapalalle ajoissa.

Mua teininä ärsytti tää, että äiti oli just tota mieltä, että ei tarvii miettiä kun lapsi tietää, kyllä aikuinen tuon määrää.

Väkisinkö ne lapset pitää ulkona pitää? Minkä minä sille mahdan, ettei ne viihdy yötä myöten kylillä lumpustamassa vaan hakeutuvat ihan itse illan tullen kotiin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

14v poika ja ihme on jos jää kylille koulun jälkeen. Kyllä se on kotona jo 11.15 aamupäivällä. Ei olla tarvittu yhdenkään lapsen kanssa kotiintuloaikoja, ovat osanneet tulla iltaisin kotiin iltapalalle ajoissa.

Mua teininä ärsytti tää, että äiti oli just tota mieltä, että ei tarvii miettiä kun lapsi tietää, kyllä aikuinen tuon määrää.

Väkisinkö ne lapset pitää ulkona pitää? Minkä minä sille mahdan, ettei ne viihdy yötä myöten kylillä lumpustamassa vaan hakeutuvat ihan itse illan tullen kotiin? 

Jotain olet tehnyt väärin jos ne on kotihiiriksi alkaneet. Meilläkin oli nuoruudessani pari tuollaista. Toinen on nykyään mielenterveyspalveluiden vakioasiakas ja toinen päätti päivänsä jo lukiossa abibuotenaan.

Vierailija
24/29 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tuon viestini noinkin voi tulkita.

Vierailija
25/29 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain olet tehnyt väärin jos ne on kotihiiriksi alkaneet. Meilläkin oli nuoruudessani pari tuollaista. Toinen on nykyään mielenterveyspalveluiden vakioasiakas ja toinen päätti päivänsä jo lukiossa abibuotenaan.

Vanhemmat lapset ovat jo aikuisia ja työelämässä, toisella oma lapsikin. Hyvin pärjäävät ja ovat ihan täyspäisiä veronmaksajia. Eivät käytä päihteitä eivätkä rasita terveydenhuoltoa. Jotain minä kai siis tein väärin näiden kanssa?

Vierailija
26/29 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me juteltii  asiasta, ja annettiin aikaa koulun lopettajais juhlimeen klo 01.saakka.

Sovittiin että textareilla pidetään yhteyttä.

Ja ettå puheluihin vastataan

Tälläine  sopimus on pitänyt niin Vappu- aattoina, kuin Uuden vuoden aattoina. 

Poika päättää nyt peruskoulun.  Ja menee syksyllä lukioon.  Kesäksi on myös töitä tiedoksi 1,5 kuukauden ajaksi.

Kaiken tämän ikävän, surullisen ja väkivaltaisuuden keskellä,  tulisi kaikkien huomata. Että Suomessa on kuitenkin suurin osa nuorista, aivan tavallisia, ja tavallisista perheistä lähtöisin olevia tyttöjä ja poikia.  Joilla on omat haaveensa omasta tulevaisuudesta, ammista, ja kumppanista.

Koko elämästä!

Vierailija
27/29 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimesellä linkillä (klo 20:40) kun tulee ni pääsee vielä, sen jälkeen teinin on keksittävä vaihtoehtoinen yöpaikka. Se voi olla kaverin kämppä tai puiston penkki. Kotiin olis suotava tulla sitten aamun ekalla linkillä, muuten ei hyvä heilu. Minä en lähde hakemaan. Ei se minuakaan hyysätty nuorena yhtään.

Vierailija
28/29 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kotiintuloaikoja. Soittelevat sitten, niin haen.

19v ja 16v, Vantaa.

Vierailija
29/29 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat lapset ovat jo aikuisia ja työelämässä, toisella oma lapsikin. Hyvin pärjäävät ja ovat ihan täyspäisiä veronmaksajia. Eivät käytä päihteitä eivätkä rasita terveydenhuoltoa. Jotain minä kai siis tein väärin näiden kanssa?

Äsken olivat vielä lapsia. Koitahan trolli päättää onko sinulla lapsia vai ovatko jo varttuneempia.