Auttaako raha kavereiden saannissa?
Kommentit (12)
Lapsilla voi auttaa, mutta aikuisilla vähemmän.
Raha auttaa liikkumaan, matkustelemaan, harrastamaan, ottamaan osaa, olemaan pihistelemättä. Kyllä se auttaa, mutta itse ketäkin ja kuinka paljon on toinen asia.
Ei aito ystävyys ole kyllä rahasta kiinni.
Ei ole järkevää, joku alkaa vain hyödyntää eikä ole aito kaveri.
No saahan sitä seuraa kun tarjoaa.Mutta eipä nuo oikeita kavereita taida olla.
Mulla on yksi sellainen kaveri, joka on kaikkien niiden kaveri, joiden lompakolle pääsee. Mun lompakolle se ei pääse, joten meillä on ollut eripuraa aika paljon ja tyyppi on ollut välillä ilkeä. Yhden mummon mielestä tuollaisia kavereita ei pitäisi olla. Ei pitäisi olla ja enimmäkseen ajattelen, ettei se ole kaveri, mutta jostain se aina luikertelee elämään.
Ehkä kaverihännystelijöiden saantia, ei oikeiden kaverien saati ystävien.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan aikuisena, vähätkin ystävät käyvät kateelliseksi ja hylkäävät. Perijätär N 60
Tunnen ihmisen, joka olisi juuri sinun paras ystävä. Moni muu saisi olla rauhassa, kun kyseinen lokki löytäisi sinun luoksesi.
Rahattomuus ainakin vaikuttaa negatiivisesti, jos ei ole koskaan varaa lähteä mukaan yhteisiin rientoihin. Toki jos molemmat on yhtä köyhiä, niin riittää kävelylenkit ja kotona istuskelu.
Ihmiset ei halua köyhiä ystäviä eli auttaa.
Rahalla ei saa hyvää ystävää. Typerä kysymys.
Ei ainakaan aikuisena, vähätkin ystävät käyvät kateelliseksi ja hylkäävät. Perijätär N 60