Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ovat hylänneet minut

Vierailija
31.05.2024 |

Heti kun ei ole kuusinumeroista summaa tilillä niin naiset hylkäävät. Kiitos paljon!

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä naiset voisi tietää sun tilin saldon?

Vierailija
2/37 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko incel??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko incel??

En mutta rahamies ilmeisesti pitäisi olla.

Vierailija
4/37 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsi,kynsi,tekotukkajatkeet,huulipumppaukset,potoksit,dimangit ja helyt,merkkilaukut,jimmy choot,yms yms.... 5 tähden ravintelit,juomat,matkat....

naisten sponssattava wishlist ON pitkä.

Vierailija
5/37 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haet ap sellaista teko instanaista, niin ne vaatii rahaa. Jos haet tavallista esim youtubessa on mökin emäntä, eli tavisnaista, niin heille ei raha merkkaa.

Vierailija
6/37 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis AP ei ole koskaan päässyt niin läheisiin tekemisiin naisten kanssa, että heillä olisi mitään käsitystä hänen pankkitilinsä saldosta.

Veikkaan että asiassa vaikuttaa AP:n rumuus, sosiaalinen kömpelyys ja huono hygienia ja vastenmielinen ominaishaju paljon enemmän kuin varallisuus.

Vierailija
7/37 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmin paikka

Vierailija
8/37 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua elämääni rikollista, sovinistia, eläinten tai ihmisten vihaajia. Päätin ryhtyä Jumalan morsiameksi. Siinäpä vasta mies vailla vertaa!

Vierailija
9/37 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

harmin paikka

niin on

Vierailija
10/37 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haet ap sellaista teko instanaista, niin ne vaatii rahaa. Jos haet tavallista esim youtubessa on mökin emäntä, eli tavisnaista, niin heille ei raha merkkaa.

Mä oon tollanen enkä kaipaa miestä

Vierailija
11/37 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ripsi,kynsi,tekotukkajatkeet,huulipumppaukset,potoksit,dimangit ja helyt,merkkilaukut,jimmy choot,yms yms.... 5 tähden ravintelit,juomat,matkat....

naisten sponssattava wishlist ON pitkä.

Samaan aikaan ITSE toivotte podcasteissa saavanne tällaisia naisia...

Vierailija
12/37 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kumpi? Tekoinsta vai mökkiläinen?

Vierailija
13/37 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mökkiläinen

Vierailija
14/37 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kumpi sitä rahoittajaa mielestäsi etsii?

Vierailija
15/37 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä on se naisen vaisto.

Vierailija
16/37 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillä on se naisen vaisto.

Pitääkö sinne edustusrouva sivustoille mennä?

Vierailija
17/37 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy miksi iso osa naisista ei mielellään huoli miestä johtuu somesta. Vaimot tulevat kertomaan minkälaista miehen pitäminen oikeastaan on. Mäkin voin samaistua. Joudut siivoamaan useammin,uusimaan tekstiileitä, muistuttamaan vaatehankinnoista,menoista ja lääkäristä. Toimimaan suurimman osan ajasta saatavilla olevana henkilökohtaisena terapeuttina. Sun taas naisena oletetaan menevän BetterHelppiin tmv. ettet turhaan kuluta miestä. 

Vierailija
18/37 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä luuseri ei ketään kiinnosta🤣

Vierailija
19/37 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy miksi iso osa naisista ei mielellään huoli miestä johtuu somesta. Vaimot tulevat kertomaan minkälaista miehen pitäminen oikeastaan on. Mäkin voin samaistua. Joudut siivoamaan useammin,uusimaan tekstiileitä, muistuttamaan vaatehankinnoista,menoista ja lääkäristä. Toimimaan suurimman osan ajasta saatavilla olevana henkilökohtaisena terapeuttina. Sun taas naisena oletetaan menevän BetterHelppiin tmv. ettet turhaan kuluta miestä. 

En koskisi tuollaiseen luuserimieheen pitkällä tikullakaan. Eikä kukaan muukaan lähipiirissäni, jossa miehet ovat fiksuja, kouluttautuneita ja asiansa hoitavia. 

Vierailija
20/37 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt edes vähän vakavammastikin puhutaan niin termi "miehen pitäminen" on kyllä niin hanurista kuin olla voi. Onnea vain yritykselle jos siitä asetelmasta lähdetään mutta ennuste ei taida kovin hyvä olla.

.