Mihin liikkeeseen 15 v teinitytölle 20 euron lahjakortti?
Kommentit (48)
Normal, H&M, Suomalainen kirjakauppa
20€:llä ei nykypäivänä saa edes hyvää cc-voidetta. Mitä tuolla lahjakortilla tekee? Inflaatiota on tapahtunut aika paljon neljännesvuosisadassa.
En antaisi tuollaista lahjaksi nykypäivänä. Ensi vuonna tuo summa menee jo jossain bulkki-lounasravintolassa yhdellä lounaalla.
Vierailija kirjoitti:
Anna rahana, arvostavat sitä eniten. Aika tosi vähän 20 e, eihän sillä saa mitään. Itse antaisin 50 e.
No, anna sitten. Ihme räävä.
- minä annan myös 20e käteisenä.
20 euroa on ihan hyvä summa rippilahjaksi, oli tänään juuri aiheesta Iltasanomissa
Marimekko
Sieltö saa jonkun kivan pikku pussukan tai sukat tai mukin
Vierailija kirjoitti:
20€:llä ei nykypäivänä saa edes hyvää cc-voidetta. Mitä tuolla lahjakortilla tekee? Inflaatiota on tapahtunut aika paljon neljännesvuosisadassa.
En antaisi tuollaista lahjaksi nykypäivänä. Ensi vuonna tuo summa menee jo jossain bulkki-lounasravintolassa yhdellä lounaalla.
Ei sun tarttekaan antaa. Et ole kutsuttu.
Mun mielestä 20e on edelleen ihan relevantti rahasumma ja sopiva lahjaksi vaikka onkin ollut kova inflaatio. No ehkä 25e olis parempi. Sitäpaitsi noista nuorten suosimista halpiskaupoista sillä rahalla saa jopa kaksi vaatetta.
Kaalimato on hyvä paikka hankkia lahjakortti, oli summa sitten 10€ tai 100€. Sieltä tyttö saa mukanvan anustapin ja muutakin tarpeellista.
Antaisin käteisenä tai johonkin seillä paikkakunnalla olevaan ketjuun Se Normal on ihan ik. Siellä on montaa, eikä pelkkää kiinakamaa. Jos sitä lhellä, niin käteinen. Oikeesti arvostavat. Saavat itse valita.
Vierailija kirjoitti:
O, sulle ostaisin prismaan lahjakortin, niin voisit pyyhkiä perseesi sillä summalla.
Olet oikein tyhmä, oikein moukka ja oikein köyhä ajattelija. Et edes pennin väärti tänään.
Omat tyttäret on tykänneet Espresso housen ja Jungle juice barin lahjakorteista. Ihan vielä täysi-ikäisinä opiskelijoinakin. Eivät raaskisi omilla vähillä rahoilla ostella niistä juuri mitään ja teinit tapaavat kavereitaan kahviloissa.
Vierailija kirjoitti:
Kaalimato on hyvä paikka hankkia lahjakortti, oli summa sitten 10€ tai 100€. Sieltä tyttö saa mukanvan anustapin ja muutakin tarpeellista.
Ennemmin tilaa jonkun tälläsen EU Plug. Eihän tuon ikäiset pääse edes kauppaan.
20 on niin vähän että on parempi antaa käteisenä.