Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tytär haluaisi mennä juhlimaan peruskoulun päätöstä Helsingin keskustaan

Vierailija
31.05.2024 |

Uskaltaisitko päästää? Niin kauheita juttuja tapahtunut taas viime aikoina.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ton ikäisen paikka.

Vierailija
82/88 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f010ecb2-510e-40f6-bde8-a676f4f7dfab

Kaivarissa puukotus

Tämä. Arvasin. Oletin tosin, että vasta tänä iltana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostatko tyttärelle juhlajuomat mukaan vai pitääkö hankkia ulkopuoliselta lisää? Siinä on aina riskinsä. Selvinpäinhän kukaan ei tuonne vapaaehtoisesti halua.

Vierailija
84/88 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En päästäisi. Teinityttöjen saalistajia, aikuisia miehiä, on paljon ja monilla nuorilla pojillakin on hirveä naisviha päällä. Tuollaisista tilaisuuksista ne etsivät uhreja. Maailma on nykyään vielä vaarallisempi tytöille kuin vaikka minun nuoruudessani. 

Tämä. Eilen näin kun teinityttö käveli bikinit ja läpikuultava mekko päällä. Oli toki epäasiallisesti pukeutunut, mutta silti ällötti nähdä kun joku vanha mies ajoi siihen tytön viereen ja hiljensi vauhtia. Ei sanonut mitään mutta tuijotti tyttöä herkeämättä. Tämä tapahtui keskellä päivää ihmisvilinässä. Mitä olisi voinut tapahtua yön hämärässä. 

Vierailija
85/88 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joukkoraiskattuna kotiin

rikkaus unelma

Vierailija
86/88 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En päästäisi, kuten en muutoinkaan. Enää ei ole 90-luku.

Elä päästäkään. Pidä vaan 2020 luvunkin läpi kahleissa, kyllä ne nuoret siitä oppii tavoille. 

Et tainnut ymmärtää. Olen itse se 90-luvun nuori Helsingistä ja meidän kaveripiiri dokasi ja pani puistoissa 11-13-vuotiaasta lähtien. Huumeita liikkui myös. Sinänsä mitään ei useimmiten sattunut, mutta ei mulla ole mitään aikomusta päästää alaikäistä pyörimään kaduille. Sitten, kun on 18 voi tehdä mitä haluaa.

Olen myös ollut nuori Helsingissä. Siellä pyörittiin joka viikonloppu, mutta mitään panemista tai huumeita ei harrastettu ja aika harvoin alkoholia ja vain kerran liikaa. Onneksi kaverit huoehti. Kaverit on nuorelle tärkeitä ja niistä riippu paljon. 

Vierailija
87/88 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittaa aamulla itkuisena ja joukkoraiskattuna itä hesan monikulttuurisesta kerrostaloslummista

Vierailija
88/88 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä peruskoulu päätti eli mitä päätöstä siellä nyt niin ilolla juhlitaan? Koulun päättyminen on vähän erilainen asia.

🙄