Tytär haluaisi mennä juhlimaan peruskoulun päätöstä Helsingin keskustaan
Uskaltaisitko päästää? Niin kauheita juttuja tapahtunut taas viime aikoina.
Kommentit (88)
Kerrot kotiintuloajan, ja kerrot myös sen että tulet hakemaan jos ei silloin ole kotona. Niin minä olen omien kanssa tehnyt.
Et päästä. On parempi katkeroitua ja harmitella vanhempana elämätöntä nuoruutta kuin ehkä joutua vaaraan helsingin keskustassa.
Hommatkaa vanhemmat nuorille, erityisesti tyttärille, TURVAHÄLYTIN !
Vierailija kirjoitti:
Kerrot kotiintuloajan, ja kerrot myös sen että tulet hakemaan jos ei silloin ole kotona. Niin minä olen omien kanssa tehnyt.
Tuo on vähän kaksipiippuinen juttu. Kun teini huomaa yhtäkkiä, että on myöhästymässä, suostuu hätäpäisdään vaikka mihin kyytiin. Hakisin itse. Paikka se ja se, kello se ja se. Haukilahdesta ajaa sinne vartissa.
Mitä jos menisit itse Ihkuun laulamaan karaokea ja tulette sitten yhdessä aamuyöstä kotiin.
Alaikäinen lapsesi on, eikö viime aikojen uutiset yhtään nosta ihoa kananlihalle ?
Oletko luvannut, että saa yömyöhään olla vai vain illalla?
Mä päästin kaverin kanssa viime vuonna, tiesin että molempiin voi luottaa eivätkä kännää. Sovittiin, että haen kotiin klo 23.
Olin itse ysiluokan jälkeen hietsussa. Kaiken maailman dokut lähestyivät.
Sano sille, että varoo suomalaisia miehiä. Voivat tappaa jossain metsässä.
Kyllä uskaltaa. Jos on kyse Helsingistä niin siellä on niin paljon ihmisiä mukana, auttamassakin ettet ole koskaan yksin. Sinne vaan kaverin kaa!
En päästäisi. Teinityttöjen saalistajia, aikuisia miehiä, on paljon ja monilla nuorilla pojillakin on hirveä naisviha päällä. Tuollaisista tilaisuuksista ne etsivät uhreja. Maailma on nykyään vielä vaarallisempi tytöille kuin vaikka minun nuoruudessani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä peruskoulu päätti eli mitä päätöstä siellä nyt niin ilolla juhlitaan? Koulun päättyminen on vähän erilainen asia.
On varmaan niin helvetin antoisaa nussia pilkkua kaiket päivät.
Tollanen nussiminen on kivaa, etenkin näin upeana kesäpäivänä.
En päästä edes lukiolaistani. Lupasin viedä syömään.
En päästäisi, kuten en muutoinkaan. Enää ei ole 90-luku.
Peruskoulun päättymistä ei 90-luvulla juhlittu koska sen suorittaminen oli normaali nuorelle itsestään selvyys. Samoin jatkokoulutukseen meno. Juhlan siitä ovat tehneet vähä älyisemmät amikseen menijät. Näille on tyypillistä että jo 26v on omaksuttu aikuisen roolia. Sille tasolle se henkinen kehitys sitten jääkin tällä joukolla.
Joilla ei tule olemaan mitään oikeita opiskelija juhlia paitsi joku amiksen nolo päätösjuhla. Teennäistä juhlimista kun maanantaina alkaa arki lakaisten hiuksia parturin lattialta tai mutteria vääntäen hikipajassa.
Nyt kun turvallisuus puhututtaa niin turvallisinta Helsingissä varmasti on julkisilla paikoilla. Julkisilla paikoilla on yleensä aina fiksuja normaaleita ihmisiä läsnä. Kenekään tuntemattoman tai puolitutun luo ei kannata lähteä.
Helsinki ei ole yhtään vaarallisempi kuin joku muu pikkukaupungin keskusta. Siellähän niitä murhia tehdään pöheiköissä, ilman että kukaan kuulee tai puuttuu.
Siellä on nyt kauheasti pikkupimpin saalistajia liikkeellä!!
Itsekin menossa sinne.