Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykyään tunnutaan olevan naiset vs miehet?

Vierailija
31.05.2024 |

Miksi? Mikä on ajanut meidät tähän pisteeseen? 

Kommentit (170)

Vierailija
61/170 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan törmännyt oikeassa elämässäni mihinkään naisvihaan. Minulla on 2 veljeä, monta miepuolista serkkua, enoa, setää ja kymmeniä miespuolisia työtovereita. He kaikki ovat asiallisia, normaaleja ihmisiä, jotka kohtelevat naisia tasa- arvoisesti. Ainoa paikka, missä olen nähnyt naisvihaa, on tämä palsta. Täällä käyvät näköjään miesten ns. incelit, jämäpalat, jotka naisenpuutteessaan käyvät haukkumassa naisia, koska eivät löydä kumppania. Tekemättä asian eteen yhtään mitään, odottaen, että taivaalta tipahtaa unelmien nainen passaamaan herraa, hänen maatessa sohvalla, kaljaa kitaten.

Vierailija
62/170 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat päättäneet tuhota miehet ja koko Suomen. Syyllistäminen on feministisen ideologian mukaan heidän asevalikoimissaan ja näin sitä on alettu käyttämään. Kyllä ne todella saavat rakenteet horjumaan ja yhteiskunnan sukupuuttoon. Sen jälkeen on vuorossa islamisaatio.

Jos semmoinen ideologinen kehitelmä saadaan lyötyä isosti läpi kuin heteropatriarkaatin vuosituhantinen sorto niin sinne meni länsimaat ja kaikki se hyvä tosi ja kaunis, mitä tuo kulttuurialue sai aikaiseksi.

Eli kysymys ei todellakaan ole mistään pikku väännöstä. Feminismistä kasvoi oikeasti jotakin todella pelottavaa. Voi myös ajatella että aivan muut tahot valjastivat sen omiin tarkoituksiinsa (feministinen huikeus ja "tasa-arvo") ympätäön surutta tekno-valvontaan ja totalitaariseen yhdenmukaistavaan "näin kelpaat ja saat olla rauhassa"- ihmisyyteen.

Huijaamalla tälläiset saa ainoa

Ovat ne feministit nyt kanssasi samassa huoneessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/170 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan törmännyt oikeassa elämässäni mihinkään naisvihaan. Minulla on 2 veljeä, monta miepuolista serkkua, enoa, setää ja kymmeniä miespuolisia työtovereita. He kaikki ovat asiallisia, normaaleja ihmisiä, jotka kohtelevat naisia tasa- arvoisesti. Ainoa paikka, missä olen nähnyt naisvihaa, on tämä palsta. Täällä käyvät näköjään miesten ns. incelit, jämäpalat, jotka naisenpuutteessaan käyvät haukkumassa naisia, koska eivät löydä kumppania. Tekemättä asian eteen yhtään mitään, odottaen, että taivaalta tipahtaa unelmien nainen passaamaan herraa, hänen maatessa sohvalla, kaljaa kitaten.

Sinulla on ollut vain tuuria. Omassakin piirissäni on paljon miehiä, veli, ei siskoa, kaikki serkut poikia, kaikki luokkakaverit poikia yms. Ja minä olen törmännyt jatkuvasti pikkutytöstä lähtien päivittäiseen naisvihaan. Miehet ovat live-elämässäni ihan samanlaisia naisvihaajia kuin tämän palstankin miehet. Sinä sanot, että tämä palsta on ainoa paikka, missä olet nähnyt naisvihaa. Minä taas en ole mistään löytänyt sellaista paikkaa jossa ei olisi naisvihaa.

Vierailija
64/170 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan miehiä vihaa vaan nimenomaan miesten kanssa tulen paremmin toimeen kuin naisten.

Vierailija
65/170 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olla. Tuntemuksesi ei ole totta kuin ehkä jossain suppeassa piirissä.

Minusta tämä palsta kuvaa naisia todella hyvin.

Miesvihaketjuissa miesten haukkuminen saa suurimmat nuolimäärät, 700-1200 on ihan tavallinen numero piireissänne.

Miksi se ei olisi totta myös oikeassa maailmassa? Eihän kukaan nainen koskaan puutu miesten haukkumiseen täällä.

Vierailija
66/170 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänekäs naisten joukko, jotka penäävät itselleen miesten kivoja asioita.

Vierailija
67/170 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erittäin hyvä että suomalaiset miehet ja naiset inhoavat sekä alkavat vältteleen toisiaan.

Tulevaisuus on vaaleiden naisten ja tummien miesten, täällä oulussakin monella tuttavalla on afrikasta tai lähi-idästä tullut mies ja ovat löytäneet heidän kauttaan sen oikean onnen.

Suomalaisten miesten aika vaan on ohitse parisuhteiden saralla.

Vierailija
68/170 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On erittäin hyvä että suomalaiset miehet ja naiset inhoavat sekä alkavat vältteleen toisiaan.

Tulevaisuus on vaaleiden naisten ja tummien miesten, täällä oulussakin monella tuttavalla on afrikasta tai lähi-idästä tullut mies ja ovat löytäneet heidän kauttaan sen oikean onnen.

Aa, eli siis länsimaalaisten miesten virhe on ollut antaa naisille liikaa vapauksia? Vapaudethan ne on mitkä ensimmäisenä kapenee, kun jonkun mullahin kelkkaan lähdet. 

Vierailija
69/170 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumat ja katkerat feministit päässeet liikaa mediaan.

Vierailija
70/170 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset päästävät mielisairaat feministit päättämään asioistaan.

Vierailija
71/170 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan miehiä vihaa vaan nimenomaan miesten kanssa tulen paremmin toimeen kuin naisten.

Kaikki tällaiset tietämäni naiset ovat kertoneet olevansa jollain tasolla autistisia ja ovat myös kiinnostuneet teknisistä asioista. Heillä on siis tavallaan miesaivot. Osuiko nappiin?

Vierailija
72/170 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kannattaa maahan muuttoa ja pako laisuutta kun taas miehet vastustaa.

Vierailija
73/170 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on vain netissä ja vasureiden poliitikassa. Kun astuu ovesta ulos oikeaan maailmaan niin hyvässä sovussa sielä naiset ja miehet keskenään elävät.

Vierailija
74/170 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset palvovat ämy leitä ja keene reitä ja/tai ovat ekofasisteja

Vierailija
75/170 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on ollut vain tuuria. Omassakin piirissäni on paljon miehiä, veli, ei siskoa, kaikki serkut poikia, kaikki luokkakaverit poikia yms. Ja minä olen törmännyt jatkuvasti pikkutytöstä lähtien päivittäiseen naisvihaan. Miehet ovat live-elämässäni ihan samanlaisia na

Mitä nyt siis tarkoitat naisvihalla? Sitä jos tyttöjä kiusataan? Ja kun poikia kiusataan (mikä on ihan yhtä yleistä kuin poikien kiusaaminen) niin silloin ei enää olekaan kyse sukupuolesta?

Vierailija
76/170 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kait siinä. Valkoisten miesten mukana menee loputkin hyvinvointiyhteiskunnasta, mutta jotain aggraariutopiaahan naiset ilmeisesti ovatkin kaivanneet, niin win-win? 

Vierailija
77/170 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesvihaketjuissa miesten haukkuminen saa suurimmat nuolimäärät, 700-1200 on ihan tavallinen numero piireissänne.

Miksi se ei olisi totta myös oikeassa maailmassa? Eihän kukaan nainen koskaan puutu miesten haukkumiseen täällä.

Koska tänne on kerääntynyt kaikki katkerat femcel-naiset jotka pysyvät koko päivän kotona koneella. Maailmankuvaa ei todellakaan kannata perustaa tämän palstan mukaan. Oikeassa elämässä ihmiset eivät muutenkaan ole yhtä riitaisia kuin täällä.

Vierailija
78/170 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä menee entistä enemmän tunteisiin, todella syvälle poraa ja niin näin se o. Pidän tästä ajatuksesta oikein runsaasti, ajatuksesta kuinka pieni ihminen oikeastaan voi olla, kuin taskuun laittaisit.

Vierailija
79/170 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tänne on kerääntynyt kaikki katkerat femcel-naiset jotka pysyvät koko päivän kotona koneella. Maailmankuvaa ei todellakaan kannata perustaa tämän palstan mukaan. Oikeassa elämässä ihmiset eivät muutenkaan ole yhtä riitaisia kuin täällä.

Voi kun tuo olisikin totta, mutta valitettavasti tämä on suomen suosituin keskustelupalsta. Suositumpi kuin (aiheestakin) parjattu ylílauta, mutta tasan vastaavaa tekstiä täällä saa lukea miehistä kuin väitetysti siellä naisista.

Vierailija
80/170 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua naisena ärsyttää nämä sukupuolitaistelut, kun omien kokemuksieni takia en tunne mitään yhteinäisyyttä ja luottamusta muihin naisiin. Feministejä on olemassa vain netissä, oikeassa elämässä naiset eivät ole missään sovinnossa keskenään. Oikeassa elämässä ei näy nämä sukupuolisodat. Miehiä pelkäävät naiset ovat varmaan eristäytyneet kotiinsa ja hyvä niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi