Miksi nykyään tunnutaan olevan naiset vs miehet?
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla. Tuntemuksesi ei ole totta kuin ehkä jossain suppeassa piirissä.
Minusta tämä palsta kuvaa naisia todella hyvin.
Miesvihaketjuissa miesten haukkuminen saa suurimmat nuolimäärät, 700-1200 on ihan tavallinen numero piireissänne.
Miksi se ei olisi totta myös oikeassa maailmassa? Eihän kukaan nainen koskaan puutu miesten haukkumiseen täällä.
Koska tänne on kerääntynyt kaikki katkerat femcel-naiset jotka pysyvät koko päivän kotona koneella. Maailmankuvaa ei todellakaan kannata perustaa tämän palstan mukaan. Oikeassa elämässä ihmiset eivät muutenkaan ole yhtä riitaisia kuin täällä.
Voi kun tuo olisikin totta, mutta valitettavasti tämä on suomen suosituin keskustelupalsta. Suositumpi kuin (aiheesta
Keskustelupalstat on täynnä ihmisiä jotka ovat erkaantuneet ulkomaailmasta ja omistaneet elämänsä nettimaailmalle. Palstojen miesvihaajilla ei ole mitään vaikutusta oikeaan maailmaan. Oikeassa elämässä enemmistö ei edes ajattele ihmisiä sukupuolen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
On erittäin hyvä että suomalaiset miehet ja naiset inhoavat sekä alkavat vältteleen toisiaan.
Tulevaisuus on vaaleiden naisten ja tummien miesten, täällä oulussakin monella tuttavalla on afrikasta tai lähi-idästä tullut mies ja ovat löytäneet heidän kauttaan sen oikean onnen.
Suomalaisten miesten aika vaan on ohitse parisuhteiden saralla.
Miten tämä on suominaisille hyvä asia? Jos miehet sitten hakee itselleen maailmalta morsiot, niin suominainenhan se on jolla jää luu käteen. Kun vaikka te kuinka haluatte riemuita Marinista ja muista vastaavista someprinsessoista, niin se on edelleen miehet jotka tätä maailmaa pyörittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaketjuissa miesten haukkuminen saa suurimmat nuolimäärät, 700-1200 on ihan tavallinen numero piireissänne.
Miksi se ei olisi totta myös oikeassa maailmassa? Eihän kukaan nainen koskaan puutu miesten haukkumiseen täällä.
Nainen kun sanoo palstan olevan naisvihan suhteen 1:1 oikean elämän kanssa, se saa runsaasti tykkäyksiä.
Kun mies sanoo samaa miesvihasta, tulee alanuolia.
Tavallaan todistatte asian todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On erittäin hyvä että suomalaiset miehet ja naiset inhoavat sekä alkavat vältteleen toisiaan.
Tulevaisuus on vaaleiden naisten ja tummien miesten, täällä oulussakin monella tuttavalla on afrikasta tai lähi-idästä tullut mies ja ovat löytäneet heidän kauttaan sen oikean onnen.
Miten tämä on suominaisille hyvä asia? Jos miehet sitten hakee itselleen maailmalta morsiot, niin suominainenhan se on jolla jää luu käteen. Kun vaikka te kuinka haluatte riemuita Marinista ja muista vastaavista someprinsessoista, niin se on edelleen miehet jotka tätä maailmaa pyörittää.
Olen hieman taipuvainen olemaan samaa mieltä tuosta luun jäämisestä käteen tässä kokonaisuudessa länsimaiselle naiselle. Nimittäin sittenkin lopulta melko tasa-arvoisesti ajatteleva länsimaalainen mies pystyy muodostamaan hyvin tasapainoisen onnellisen suhteen perinteisemmin ajattelevan naisen kanssa kun taas tasa-arvoinen suomalainen nainen mennessään yhteen äärimmäisen vanhoillisesti ajattelevan miehen kanssa tuskin saavuttaa suurta onnea. Sikäli en itse näe tässä kuviossa oikeastaan ongelmaa miehien osalta. Lisäksi suomen syntyvyys voidaan saada nousuun jos tänne tulee paljon lasten tekemisestä edelleen kiinnostuneita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa vs?
Lyhennys sanasta "versus", eli vastaan.
-tietäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan törmännyt oikeassa elämässäni mihinkään naisvihaan. Minulla on 2 veljeä, monta miepuolista serkkua, enoa, setää ja kymmeniä miespuolisia työtovereita. He kaikki ovat asiallisia, normaaleja ihmisiä, jotka kohtelevat naisia tasa- arvoisesti. Ainoa paikka, missä olen nähnyt naisvihaa, on tämä palsta. Täällä käyvät näköjään miesten ns. incelit, jämäpalat, jotka naisenpuutteessaan käyvät haukkumassa naisia, koska eivät löydä kumppania. Tekemättä asian eteen yhtään mitään, odottaen, että taivaalta tipahtaa unelmien nainen passaamaan herraa, hänen maatessa sohvalla, kaljaa kitaten.
Täällä näyttää käyvän myös naisen ns. incelit.
Valitettavasti tämä ei ole ainoa paikka missä olen nähnyt avointa miesvihaa.
Sinäkin koit tarpeelliseksi monisanaisesti haukkua noita inceleitä. Keksien oikein tarinaa mitä ne odottaa ja missä
Mä olen eri, enkä vihaa miehiä enkä naisia.
Mutta tän palstan ulimiehiltä olen saanut kuulla niin paljon hirveää puhetta naisista, että väkisinkin he ovat alkaneet ällöttää minua. Mutta siis vain he, jotka täällä päivystävät ja haukkuvat naisia. Vastaavasti minua inhottaa mm palstan sukunimihullunainenkin, joka haukkuu sekä naisia että miehiä.
Minusta tuntuu, että jotkut naiset ovat neuroottisia. Äitini on sanonut minulle ainakin nämä asiat
-muista pitää verhoja kiinni, ettei kukaan katsele asuntoosi
-Älä liiku yöllä yksin (mainitsin että liikun pyörällä niin sanoi että joku voi juosta kiinni)
-kun menin uutena vuotena yksin keskustaan niin melkein itki että "ne miehet sieppaa ja sitten tekee vaikka mitä"
-käytä turvalukko
Ja muihin asioihin liittyvää
-puhui jatkuvasti vesivahingosta ja aiheutti minulle turhaa pelkoa ja huolta kun muutin omilleni
-sanoi että en saa pitää muovipusseja hellan viereisellä pyödällä ettei ne syty palamaan
-sanoi että minun pitää tarkistaa monta kertaa Onko ovi varmasti kiinni
Jos meillä ei olisi näin tehokasta ip lehdistöä, somea ja keskustelupalstoja, niin tilanne olisi aivan toinen.
Oon kuunnellut eri miesten vetämiä podcasteja. Kuulemma nainen saisi hoitaa kodin turvaamisenkin. Mihin nainen oikeastaan tarvii miestä? Täähän voi hommata kodin täyteen älykkäitä turvajärjestelmiä tai matkata Viroon hakemaan satasella jonkun vanhan vartiokoiran mihin menee arviolta satanen, plus matkat. Miehet, miehet, miehet.. Tehän ootte nyt ite lietsomassa miesallergiaa. Uskokaa pois kyllä naiset pärjää ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hieman taipuvainen olemaan samaa mieltä tuosta luun jäämisestä käteen tässä kokonaisuudessa länsimaiselle naiselle. Nimittäin sittenkin lopulta melk
Olkaapa hyvät: https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=71499d17e3f9d13ba172a73… tai https://tinyurl.com/2s42f6w8
Koittakaa nyt kaikki ymmärtää että naisilla on vain sen verran valtaa mitä miehet sallivat.
Vierailija kirjoitti:
Oon kuunnellut eri miesten vetämiä podcasteja. Kuulemma nainen saisi hoitaa kodin turvaamisenkin. Mihin nainen oikeastaan tarvii miestä? Täähän voi hommata kodin täyteen älykkäitä turvajärjestelmiä tai matkata Viroon hakemaan satasella jonkun vanhan vartiokoiran mihin menee arviolta satanen, plus matkat. Miehet, miehet, miehet.. Tehän ootte nyt ite lietsomassa miesallergiaa. Uskokaa pois kyllä naiset pärjää ilmankin.
Missä tuommoisia podcasteja on? Laita tähän niin saan mennä haukkumaan niitä. Mutta taidat vaan valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Koittakaa nyt kaikki ymmärtää että naisilla on vain sen verran valtaa mitä miehet sallivat.
Laita alapeukuttaja perusteluja. Naisilla ei olisi mitään jos miehet ei olisi antaneet.
Aina on ollut näin, syy löytyy miehen ja naisen erilaisesta ajattelusta ja lähestymistavoista ilmiöihin (asioihin), se on jompikumpi, nyt mitaksi lännessä on otettu nainen, jonka Venäjä on haastanut, siellä ajatellaan miehekkäämmin.
Mä olen ainakin saanut ihan tarpeekseni miehistä. Lapsuudesta asti ahdistelua, jonka kohteeksi joutuvat nyt omat tyttäreni ja heidän ystävänsä. Moni mies ei kunnioita tyttöjen ja naisten rajoja ja koskemattomuutta yhtään. Naisilta edelleen odotetaan miehen palvelemista ja vastuunkantoa, kun miehet saavat elää kuin pellossa ja paskoa koko planeetan siinä prosessissa. Teidän sodat ja väkivalta ja suvaitsemattomuus ja ennakkoluulot ja pahantahtoisuus ja yleinen öyhötys ja öykkäröinti ei voisi vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tänne on kerääntynyt kaikki katkerat femcel-naiset jotka pysyvät koko päivän kotona koneella. Maailmankuvaa ei todellakaan kannata perustaa tämän palstan mukaan. Oikeassa elämässä ihmiset eivät muutenkaan ole yhtä riitaisia kuin täällä.
Voi kun tuo olisikin totta, mutta valitettavasti tämä on suomen s
Niinpä! Kyllä nyt jokainen, joilla nyt edes jonkunlaista ystävä- tuttavapiiriä on, on havainnut, että kyllä nyt miehet ja naiset tulevat toimeen keskenään. Hyviä tyyppejä on ja toki on niitä huonojakin.
En nyt ihan usko että tämä palsta edustaa yleistä mielipidettä, vaikka olisikin Suomen suosituin keskustelupalsta.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun miehet pitää yhteiskunnan pyörimässä, niin totta. Ei naisia niin paljon vielä ole sähkäreinä yms, että sillä tätä maata pidettäisiin pystyssä ja vaikka sairaanhoitajat, lääkäreitä yms naisten yleisimmät palveluammatit ovat ehdottoman tärkeitä yhteiskunnalle, niin ei ne esimerkiksi sairaalaa laitteineen pidä pyörimässä.
Eli ei pärjää, mutta ei sen paremmin miehetkään ilman naisia pärjää, että ei tämä mikään kilpailu paremmuudesta ole.
Mitä taas tulee noihin podcasteihin, niin ihan vastaavaa myrkkyä naisten suustakin suolletaan miehistä. Ongelmahan on siinä, että niitä voi kuka tahansa tehdä, niin sitten sieltä löytyy jos jonkinlaista viittasankaria tarinoimassakin.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ainakin saanut ihan tarpeekseni miehistä. Lapsuudesta asti ahdistelua, jonka kohteeksi joutuvat nyt omat tyttäreni ja heidän ystävänsä. Moni mies ei kunnioita tyttöjen ja naisten rajoja ja koskemattomuutta yhtään. Naisilta edelleen odotetaan miehen palvelemista ja vastuunkantoa, kun miehet saavat elää kuin pellossa ja paskoa koko planeetan siinä prosessissa. Teidän sodat ja väkivalta ja suvaitsemattomuus ja ennakkoluulot ja pahantahtoisuus ja yleinen öyhötys ja öykkäröinti ei voisi vähempää kiinnostaa.
Olisi lännessä hyvinvointi, kehitys yms aikalailla toisella mallilla ilman monenlaista kauheutta mitä niiden eteen on tehty.
Toki se on naisten hyvä valmiissa maailmassa nostella nokkaansa. Jostain kumman syystä ovat hyvällä omallatunnolla ottaneet kuitenkin vastaan kaiken sen vaurauden mitä noilla paskoilla tempuilla on saavutettu.
Täällä näyttää käyvän myös naisen ns. incelit.
Valitettavasti tämä ei ole ainoa paikka missä olen nähnyt avointa miesvihaa.
Sinäkin koit tarpeelliseksi monisanaisesti haukkua noita inceleitä. Keksien oikein tarinaa mitä ne odottaa ja missä maaten. Miksi? Halusit vahvistaa jotain stereotypioita?
Kirjoitatko naisista samalla tavalla? Etkö? Miksi et?
Ai koska vihaat vain miehiä, et naisia?
Niinpä.