Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aarre Avustajat

Vierailija
31.05.2024 |

Onko kellään kokemuksia Aarre Avustajista avustajana toimimisesta? Minulle luvattiin 12-20 tuntia töitä viikossa erään avustettavan kautta, mutta kun aloin kysellä asian perään, sain vastauksen Aarre Avustajilta, että he eivät kuitenkaan rekrytoi tällä hetkellä. Oletteko törmänneet samanlaisiin tilanteisiin? Miten olette edenneet tällaisissa tapauksissa? Minulle on avustaja jo töitä luvannut!

Kiitos jo etukäteen vastauksista!

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä ei tunnetusti ole työntekijöistään vastuuta. 

Vierailija
2/51 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon listoilla mut en saa töitä. Haluaa ihmisiä listojen täytteeksi.

Vierailija
4/51 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkasivat mut 30v naisen avustajaksi. No en oo kolmeen viikkoon muuta tehnyt kuin hoitanut sen lasta. 

Eli olen nyt lastenhoitaja. 

Vierailija
5/51 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka ei tule ikinä kerralla ja oikein. 

Vierailija
6/51 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pelkkiä hyviä kokemuksia

Vierailija
7/51 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei kyllä pidä paikkaansa. Olen toiminut Aarre Avustajien työntekijänä jo useamman vuoden ja koskaan ei ole ollut mitään ongelmia. Joskus verokorttia pyydetty kun verottajalta ei ole siirtynyt sähköisesti oikein tai sitten soiteltu ja tarkisteltu tehtyjä tunteja. 

Vierailija
8/51 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas outoja kommentteja täällä :D Kyllä on ihan normaali suomalainen yritys ja maksaa palkan 

Vierailija
9/51 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin hakemuksen ti, puhelinhaastatteluun pääsin ke ja saman tien sain mahdollisen asiakkaan, jonka kanssa sovittiin eka keikka pe. Lisäksi pääsin sijaisryhmään to, josta samana aamuna sain sovituksi 3 muuta keikkaa parin viikon sisään. 

Eli nopeasti toimivat ja keikkoja saa, jos antaa itsestään hyvän kuvan. Minulla ei ole ennestään kokemusta, mutta olen hyvin ystävällinen ja tomera 29v persoona, niin hommat saatiin pyörimään saman tien :). Alku vaatii itseltä melko paljon aktiivisuutta, kun pitää lomakkeita täytellä, vastailla sähköposteihin, lukea ohjeita, allekirjoitella työsopimusta jne. Mutta ehkä 2h tähän kaikkeen alkusäätöön meni eli ei kovin paha. Palkka n. 12e/h sopparissa + iltalisät tessin mukaan. Tätä vielä tsekkailen, että menee pykälien mukaan, kun jotkut muut tarjoavat 13e/h, jos työhön sisältyy hygienia-apua, mutta Aarteella kuulemma aina 12e.

Vierailija
10/51 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, kannattaako hakea?

Vierailija
11/51 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up lisää kokemuksia, harkitsen hakevani.

Vierailija
12/51 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/51 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuin negatiivisia kokemuksia kys puljusta. 

Vierailija
14/51 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko niistä negoista kokemuksista sitten vaikka kuulla?

Vierailija
15/51 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakin firmoista saa laittaa kokemuksia.

Vierailija
16/51 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/51 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/51 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin viime kesänä. Avustettava löytyi muutamassa kuukaudessa. Kovin usein uutta vakinaista avustajaa etsiviä tuolla ei näyttäisi olevan. Sijaisryhmässä tarjontaa aika usein. Avustettavista suurin osa näyttäisi olevan naisia. Ei tuolta perään kysellä että miten menee, mutta yhteyshenkilöltä voi aina kysellä jos jotain on. Palkanmaksut on hoitanut täysin moitteetta. Olen ollut ihan tyytyväinen.

Vierailija
19/51 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Millaisia palkkoja? Miten tuo rekryäminen oikein onnistuu, tein hakemuksen, mutta avustajako ei näe siis tise missään ketkä avustajaa etsivät eli ei pysty valkkaamaan ketään sen perusteella kuka parhaiten sopisi omaan arkeen?

Vierailija
20/51 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up! Millaisia palkkoja? Miten tuo rekryäminen oikein onnistuu, tein hakemuksen, mutta avustajako ei näe siis tise missään ketkä avustajaa etsivät eli ei pysty valkkaamaan ketään sen perusteella kuka parhaiten sopisi omaan arkeen?

Palkat ovat työehtosopimuksen mukaisia, löytyvät Aarteen kotisivuilta.

Rekry menee silleen että saat tiedon avustajaa tarvitsevasta sähköpostilla. Jos kiinnostaa itseäsi, omat tietosi lähetetään avun tarvitsijalle joka sitten valitsee kenet haluaa. Kovin harvoin tuolla vaan on uusia avun tarvitsijoita, eli odotus voi olla pitkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi