En päästäisi 16 v dokujen keskelle päättäjäisviikonloppuna
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Olut 0% sitä saatavilla, jos et sattumoisin tiedä.
Harva nuori pitää oluen mausta.
Onko ekat ylioppilaat jo korkattu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäiset nussivat täyttä päätä.
Itse olen ollut saalistamassa noita vappuna, päättäjäisissä ja juhannuksena jo vuosia. Jos löytää jonkun tarpeeksi huonokuntoisen niin ei ole temppu eikä mikään painostaa häntä näennäisen vapaaehtoiseen yhdyntään. Pari kertaa on jopa käynyt niin että nuori on sammunut ja on siis vapaata riistaa. En yhtään ymmärrä miksei vanhemmat puutu lastensa juomiseen nykyistä enemmän.
Lähti nettivinkki poliisille.
Täytyy saliistaa entiseen malliin, mutta ei saa kirjoittaa siitä.
🤡
Vierailija kirjoitti:
Siellä on omanikäisiä ja vanhempia. Ei nuoret vietä aikaa dokujen kanssa, ellei siellä ole rahaa tai viinaa. Dokut on sossun asiakkaita, ei sellasilla ole mitään rahaa eikä tulevaisuutta. Nuoret tappelee keskenään, rikkoo paikkoja, puukottaa toisia, vie teinipilluja pusikkoon.
JA denat ei ahdistele tyttöjä. Ne dokaa omassa ringissä ja nauraa omille jutuille. Niillä on täysin oma maailma ja ne on harmittomia loppupeleissä. Ihmisiä ottaa vaan päähän, kun ne on kuset housuissa jossain kaupassa. Jos denat on vihasia, niin joku niiden tiellä jossain hyllyjen välissä, kun ne hakee huikkaa. Mä en ole ikinä kuullut, että aito dena on ahdistellut tyttöjä jossain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on omanikäisiä ja vanhempia. Ei nuoret vietä aikaa dokujen kanssa, ellei siellä ole rahaa tai viinaa. Dokut on sossun asiakkaita, ei sellasilla ole mitään rahaa eikä tulevaisuutta. Nuoret tappelee keskenään, rikkoo paikkoja, puukottaa toisia, vie teinipilluja pusikkoon.
JA denat ei ahdistele tyttöjä. Ne dokaa omassa ringissä ja nauraa omille jutuille. Niillä on täysin oma maailma ja ne on harmittomia loppupeleissä. Ihmisiä ottaa vaan päähän, kun ne on kuset housuissa jossain kaupassa. Jos denat on vihasia, niin joku niiden tiellä jossain hyllyjen välissä, kun ne hakee huikkaa. Mä en ole ikinä kuullut, että aito dena on ahdistellut tyttöjä jossain.
"Denat" ovat yksilöitä siinä kuin kaikki muutkin.
Olut 0% sitä saatavilla, jos et sattumoisin tiedä.