Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En päästäisi 16 v dokujen keskelle päättäjäisviikonloppuna

Vierailija
31.05.2024 |

Kyllä vanhemmat määräävät tuon ikäistä.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjelkoon.

Vierailija
22/49 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varjelkoon.

Ei kukaan varjele sinun teinejä saalistajilta. Se kuuluu ihan sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnekköhän tämän viikon kynttilät sitten menevät jo tätä menoa?

Vierailija
24/49 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäiset nussivat täyttä päätä.

Itse olen ollut saalistamassa noita vappuna, päättäjäisissä ja juhannuksena jo vuosia. Jos löytää jonkun tarpeeksi huonokuntoisen niin ei ole temppu eikä mikään painostaa häntä näennäisen vapaaehtoiseen yhdyntään. Pari kertaa on jopa käynyt niin että nuori on sammunut ja on siis vapaata riistaa. En yhtään ymmärrä miksei vanhemmat puutu lastensa juomiseen nykyistä enemmän.

Lähti nettivinkki poliisille.

Täytyy saliistaa entiseen malliin, mutta ei saa kirjoittaa siitä.

Linnaan päädyt

Vierailija
25/49 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäiset nussivat täyttä päätä.

Itse olen ollut saalistamassa noita vappuna, päättäjäisissä ja juhannuksena jo vuosia. Jos löytää jonkun tarpeeksi huonokuntoisen niin ei ole temppu eikä mikään painostaa häntä näennäisen vapaaehtoiseen yhdyntään. Pari kertaa on jopa käynyt niin että nuori on sammunut ja on siis vapaata riistaa. En yhtään ymmärrä miksei vanhemmat puutu lastensa juomiseen nykyistä enemmän.

Lähti nettivinkki poliisille.

Täytyy saliistaa entiseen malliin, mutta ei saa kirjoittaa siitä.

Linnaan päädyt

Ellet ole varovainen niin voi olla että päädyn teinisi uumeniin ennen sitä :)

Vierailija
26/49 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Pitäisi sopia kaveriporukan kanssa, että pysytte yhdessä, ette jätä ketään yksin, katsotte kaikkien perään ja sovitaan että vanhemmat hakee pois jos joku on liian kännissä. Mä vaikka maksaisin taksin lapselle tällaisessa tilanteessa. 

Mutta kun aina on vanhempia, jotka eivät hyväksy minkäänlaista päihteiden käyttöä.

Alle 18-vuotiaiden päihteiden käyttö on SUOMEN LAISSA TÄYSIN YKSISELITTEISESTI KIELLETTY! On vanhempien velvollisuus vartioida, että se kielto pitää.

Vierailija
27/49 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistuttakaa nuorianne, että ne housut pysyvät jalassa!

Muslimien Taharrush Gamea ringissä ei kysytä ikää.

Vierailija
28/49 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Pitäisi sopia kaveriporukan kanssa, että pysytte yhdessä, ette jätä ketään yksin, katsotte kaikkien perään ja sovitaan että vanhemmat hakee pois jos joku on liian kännissä. Mä vaikka maksaisin taksin lapselle tällaisessa tilanteessa. 

Mutta kun aina on vanhempia, jotka eivät hyväksy minkäänlaista päihteiden käyttöä.

Alle 18-vuotiaiden päihteiden käyttö on SUOMEN LAISSA TÄYSIN YKSISELITTEISESTI KIELLETTY! On vanhempien velvollisuus vartioida, että se kielto pitää.

Älä viitsi huutaa. On vanhempien vastuulla totuttaa nuoret joulu- ja juhannuspöydässä viiniin. Muutenhan nuorista tulee dokuja..

Vierailija
29/49 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

On kielletty, mutta milläs estät, jos nuori todella haluaa kokeilla? Eristät nuoren neljän seinän sisään?

Vierailija
30/49 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoin meidän 17 v ja 15 ja että antavat kaikkien niitten kaverien nimet ja numerot kenen kanssa aikovat juhlia tänään. Muuten pysyy kotona. Ja tarkka paikka ja osoite missä aikoo juhlia. Kyllä sieltä soraääniä tuli mutta olin tiukka ja että muuten pysyvät kotona koko illan. Lopulta suostuivat ja varoitin myös alkoholin vaaroista että sitä alkoholia ei juoda liikaa eikä juoda viinaa vaan pelkästää olutta. Ja tunnin välein lähettävät viestiä onko kaikki hyvin.

Vierailija
31/49 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita teinille rautainen siveysvyö ja kunnon rauta lukko roikkumaan siihen. Avaimen pidät taskussasi. Näin suojelet teiniä. 

Vierailija
32/49 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti toimit. Teit selvät rajat teineille ja vielä kun sanoit ettei alkoholia (väkeviä oletan) vaan olutta kohtuudella. Nuoret kyllä pitävät tällaisesta paljon kun selvät rajat ja ilmoittavat säännöllisesti että kaikki ok. Hyvää kesälomaa ja kesää teille ja teineille!😃🌻🌺🎉

Vierailija
33/49 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynuoret eivät ryyppää niin paljon kun mun sukupolvi nuorena    -N64v-

Vierailija
34/49 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienosti toimit. Teit selvät rajat teineille ja vielä kun sanoit ettei alkoholia (väkeviä oletan) vaan olutta kohtuudella. Nuoret kyllä pitävät tällaisesta paljon kun selvät rajat ja ilmoittavat säännöllisesti että kaikki ok. Hyvää kesälomaa ja kesää teille ja teineille!😃🌻🌺🎉

Oluessa ei ole alkoholia?

Vierailija
35/49 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meinasit estää lastasi lähtemästä illalla Kaivariin tai Hietsuun?

Vierailija
36/49 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Itsestään selviä asioita ei tarvitse erikseen sopia. On aina ollut selvää ettei kavereita jätetä. 

Vierailija
37/49 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sanoin meidän 17 v ja 15 ja että antavat kaikkien niitten kaverien nimet ja numerot kenen kanssa aikovat juhlia tänään. Muuten pysyy kotona. Ja tarkka paikka ja osoite missä aikoo juhlia. Kyllä sieltä soraääniä tuli mutta olin tiukka ja että muuten pysyvät kotona koko illan. Lopulta suostuivat ja varoitin myös alkoholin vaaroista että sitä alkoholia ei juoda liikaa eikä juoda viinaa vaan pelkästää olutta. Ja tunnin välein lähettävät viestiä onko kaikki hyvin.

Minä luotan omiin lapsiini ja meidän kasvatukseen. 

Vierailija
38/49 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykynuoret eivät ryyppää niin paljon kun mun sukupolvi nuorena    -N64v-

Nykynuorten on helpompi saada muita päihteitä. 

Vierailija
39/49 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut nuorille, että olkaa selvinpäin, mutta jos on pakko saada jotain, niin älkää ottako viinaa. Mieluummin pilveä.

Vierailija
40/49 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuon ikäisten kuulu juoda mitään, ls ilmoitus tehdään, jos jäävät kiinni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän