Vitsi, että suomalaislapset ovat suurimmaks osaks aneemisen näkösiä.
Sellasia maidonvalkosia, värittömiä haahuja. Ei erotu kulmakarvat eikä ripset ja hiuksetkin jotain haituvaa.
Kumma juttu, kun ajattelee, miten paljon täällä kuitenkin on tummia ihmisiä. Etelämaalaiset lapset on niin kauniita söpöläisiä.
Kommentit (34)
kun tällasia ääneen sanotaan tai kirjoitetaan. On kai teilläkin silmät päässä ja ensimmäinen kivi heittoon vaan sellaiselta, jonka ajatusmaailma on niin puhdas, että näkee pelkkää kauneutta ympärillään.
On kai teilläkin silmät päässä ja ensimmäinen kivi heittoon vaan sellaiselta, jonka ajatusmaailma on niin puhdas, että näkee pelkkää kauneutta ympärillään.
vilisee silmissä ja ei ne yhtään kauniimpia ole. Se on se, että mihin se silmä tottuu. Se tavallinen meidän silmissä näyttää muualla ihan erilaiselta.
mut mä rakastan sitä enemmän kuin mitään muuta. En mä silti sokea ole ja näin se on monen muunkin lapsen kohdalla, ei oo geenit suonu ulkonäköä.
niin näkee nää kalpeat aneemikot livenä. Tosi on.
Kaikki suomalaisetkaan eivät siis ole haljuja hiirenhäntähiuksia..
On vaalea tukka ja mustat ripset ja tummansiniset silmät. Hymykuopat ja selvärajaiset huulet. Kauniimpia lapsia saa kuulemma hakea. Suku tosin täysi kauniita naisia ja komeita miehiä. Nää suomalaisten haukkujat on niitä pullevia v.punaihoisia matameja;) Tunnen useitakin kauniita suomalaislapsia, mutta mustat joilla silmänvalkuaiset loistaa kilsan päähän. Ei nättiä...
Ai kaikki yli miljardi kiinalaista on " samanlaisia" ? Siellä on aivan hirveästi erilaisia ihmisiä mm. uiguurit eivät näytä yhtään sellaiselta miksi moni mieltää " kiinalaisen" .
Mieheni ja minä ollaan tummahiuksisia, mutta vaaleaihoisia (täysin suomalaisia). Lapsemme ovat iholtaan ihan valkoisia, mutta ruskeahiuksisia ja kulmakarvat ja silmäripsetkin erottuvat.
Tämä kontrasti ihonvärin kanssa aiheuttaa sen, että lapsiamme luullaan aina sairaiksi, kun " ovat niin kalpeita" .
Mieheni ja minä olemme myös kärsineet tästä lapsina, samoin ainakin minun äitini. Hän sanookin, että olemme maitoon tehtyjä. ;^) Oli siitä kouluaikana tosin se hyöty, että sai aina sairaslomaa, kun vähän vaan valitti, että on heikko olo. " Sinähän olet ihan kalpeakin!" oli vastaus aina.
valkoripsisiä talluskoita. Siniset verisuonet loistaa vaan ihon läpi ja räkä valuu koko talven paksuna tönkkönä. Arrgh, miksei sitä nenää edes voi pyyhkiä?
Hän oli oikeasti niin vaalea, ettei iho erottunut valkoisesta lakanasta. Hb oli alle 60.
Olemme suomalaisia olkaamme ylpeitä siitä, talvisodassa Suomen kansa teki suuren ihmeen taistelemalla Goljatia, Stalinin Neuvostoliittoa vastaan, joka oli Hitlerin kanssa etupiirijaossaan liittänyt jo Suomen Neuvostoliittoon. Stalin kuvitteli valloittavansa Suomen kuudessa päivässä, toisin kävi, 26 000 suomalaista kaatui, puna-armeijan sotilaita kaatui 800 000.
Me olemme vaaleita pohjoismaisia, mutta aivan uskomaton kansa. Mikään muu kansa ei ole pystynyt siihen, mitä Suomi teki talvisodassa.
Minä olen ylpeä vaaleaihoisista, vaaleatukkaisista lapsistani. He ovat suloisia ja ennen kaikkea suomalaisia!