Harmittaa kun tuolla liikkuu niin hyvännäköisiä ihmisiä :(
Kotoa lähtiessä on usein vielä hyvä fiilis omasta ulkonäöstä, mutta sillä samalla sekunnilla, kun vastaan kävelee joku täydellisen kaunis nainen upean vartalonsa kanssa, niin kaikki on mennyttä ja alkaa hävettää oma ruma kroppa, naama ja littanat hiukset :(
Kommentit (37)
Voithan laihduttaa ja jumpata, jos haluat.
Taas näitä, jotka pääsevät vielä pitkälle.
Olen pahoillani puolestasi, ap. Itse olen monin tavoin ns. yleisten kauneusihanteiden ulkopuolella, mutta nyt, kun olen iän myötä uskaltautunut pukeutumaan juuri itselleni mieleisiin vaatteisiin ym., niin en edes huomaa vastaantulijoita, kun minulla on niin kiire peilailla itseäni kaupan ikkunoista ja bussipysäkkien heijastuksista. :D Tunnen itseni suunnilleen jumalattareksi, vaikka "todellisuus" onkin jotain ihan muuta.
(Toki, kerrankin tehokkaalla lääkityksellä on varmasti oma osuutensa asiaan.)
No höpö höpö. Varmasti sinullekin on ihailijoita. Eivät kaikki tykkää samasta.
komea M50
Vierailija kirjoitti:
Jos kauniit harmittaa, niin keskity niihin rumiin. Niitä kyllä riittää, ja niitä on mukava myös moittia ja paheksua. Etenkin niitä lihavia.
Kyllä, siis tämähän on onnellisen elämän salaisuus. Aina kannattaa verrata itseään johonkin jolla on asiat vielä huonommin.
Itse olen ylipainoinen nainen. Perheessä ollut kaikkea raskasta (syöpä, ja muita kriisejä). Itselle ei ole jäänyt sekuntiakaan resursseja.
Moni kehottaa lähteä vain lenkille. Minua hävettää oma tilanteeni niin etten jaksa edes kertoa ihmisille, että en jaksa aina edes käydä pissalla jos pääsen hetkeksi lepäämään vaan pidättelen loppuun saakka. Niin uupunut olen. Töitä teen, aivan liikaakin, mutta rahahuolet pelottaa ja epävarmuus tulevaisuudesta.
En mene ulos nyt kesällä ollenkaan häpeän vuoksi. Käyn kaupassa ja töissä vaan.
Outoa jos toisten hyvännäköisyys harmittaa. Minua ei harmita yhtään ja olen ihan tavis. En ole ulkonäkökeskeinen, älä sinäkään ole. Nauti kesästä.
Aijaa. Jännä kun minä näen ainoastaan tavallisia ihmisiä. Somessa on sitten "yllättäen" ne jonkin toisen planeetan "hyvännäköiset" ihmiset (jotka ovat olevinaan täydellisiä ulkonäköineen.)
Minulle ei tarvitse kertoa itsestäänselvyyksiä kuten esim. että ne somekuvat muokataan, on meikkiä vaikka muille jakaa ja mitä lie feikkiä ja lisäkettä. Pointti oli se, että en ikinä näe mitään kadehtimisen arvoisia ihmisiä LIVENÄ, vaikka "he ovat olemassa" somen perusteella. Toisaalta tykkään tosi paljon omasta ulkonäöstäni ja niin tykkäävät muutkin. XDDDDD Kehua ja tuijotusta satelee, kaikilta sadoilta sukupuolilta ja kaikenikäisiltä. Olen huomannut viime aikoina, että tosi monet naikkosetkin katselevat minua ihmeellisen pitkään.
Katson kyllä usein peiliin ja kannan taskupeiliä mukana.
Toisaalta mikäs se minä olen ihmettelemään naikkosten katseita, kun itsekin katselen itseäni mielelläni XDDDDDDD
Minulle ei myöskään tarvitse kertoa, että minua katsotaan koska minä katson. Katson sen verran, etten kävele ketään päin. Yleensä katseeni harhailee, koska olen ujo. Kyllä minä silti näen, kun joku katsoo pitkään. Sivusilmä on nääs olemassa.
Miekkosista olen huono sanomaan mitään, hetsku kun olen ja tykkään miekkosista XDDDDD Ihan tavallisia miekkosiakin näen livenä, tosin minuun vetoaa tavallisuus ja jopa jotkut hieman erikoisemman tai "rumemman" näköisetkin joskus.
Hanki itsetuntoa.Älä tällä itke ja masenuksessasi ryve,tai mene mieleterveys-lääkäriin?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ylipainoinen nainen. Perheessä ollut kaikkea raskasta (syöpä, ja muita kriisejä). Itselle ei ole jäänyt sekuntiakaan resursseja.
Moni kehottaa lähteä vain lenkille. Minua hävettää oma tilanteeni niin etten jaksa edes kertoa ihmisille, että en jaksa aina edes käydä pissalla jos pääsen hetkeksi lepäämään vaan pidättelen loppuun saakka. Niin uupunut olen. Töitä teen, aivan liikaakin, mutta rahahuolet pelottaa ja epävarmuus tulevaisuudesta.
En mene ulos nyt kesällä ollenkaan häpeän vuoksi. Käyn kaupassa ja töissä vaan.
itse laihdutin vuodessa 20kg lähes pelkästään ruokavaliolla. Ei tarvitse lähteä kotoa, sielläkin voi tehdä asioita oman terveyden eteen. Tsemppiä! Kyllä asiat varmasti ratkeaa.
Esim. Watkin Tudor Jones vetoaa minuun enkä tajua miksi XDDDDDDDD Ne tatskat ovat kamalia ja look on muutenkin täysi narkki XDDDDDD Mutta juuri tuollaiset ovat niitä vähän oudompia minuun vetoavia XDDDD enkä siis minkään narkin kanssa tapailisi, enkä myöskään ole tatuointifani. Mutta katsokaapa sillä silmällä, että Watkin olisi kunnollinen. Onhan hän hyvännäköinen.
Äänellään se variskin laulaa ja kauneus on katoavaista, mutta rumuus sen kun lisääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Voithan laihduttaa ja jumpata, jos haluat.
Olisipa ratkaisu todella näin helppo.
Ap
Eipä ole tällaistakaan mulle käynyt koskaan :D Rauhassa saa olla ja kotiin lähteä yksin.
Ap