Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten vuosikausi jatkunut kiusaaminen on mahdollu??

Vierailija
31.05.2024 |

Miten vuosikausi jatkunut kiusaaminen on mahdollista? En voi tajuta miten tällaista ei saada loppumaan kuten jutussa kerrotaan? 

Miten koulun henkilökunta voi katsoa läpi sormien. Ok, joku voi olla tällainen yksilö, mutta kaikki, koko koulun henkilökunta, sosiaalihuolto, kiusaajien vanhemmat?

https://www.is.fi/perhe/art-2000010366507.html

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se homma menee. Ja lopuksi syyllistetään kiusattu.

Vierailija
2/3 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin. Minuakin kiusattiin koko peruskoulun ajan. Olin todella iloinen että peruskoulu loppui ja hakeuduin mahdollisimman kauas jatko-opiskeluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama juttu myös minulla. Tosin jatkui jatko-opintoihin myös. Edelleen minusta  puhutaan paljon pahaa ja levitetään valheita. Tämä, vaikka ollaan jo aikuisia. Näin kokemuksesta kyllähän tämä voi jatkua vaikka kuinka kauan. On levitelty kaikkea eri paikkakunnille. Itsekään tuskin koskaan saan selvitettyä kaikkea. Ihmiset puhuvat ja uskovat minusta mitä vaan. Omassa tapauksessa vanhempani eivät oikein välittäneet puuttua. Lisäksi yritin vaan itse kestää sen kaiken ja pelkäsin seurauksia jos puututaan. Muutamia kertoja vastustin, mutta kaikki paheni sen myötä. Joskus mietin miltä tuntuu kulkea kaduilla niin ettei tarvi miettiä onko joku kuullut minusta jotain ikävää. Tämä ainakin pienellä paikkakunnalla.